7.2 C
Belgrade
utorak, april 16, 2024

Beogradski sajam turizma – Između planina i mora

43. izdanje Sajma turizma u Beogradu obeležio je novi brend Srbije kao turističke destinacije – „Srbija. Doživi!“, predstavljanje novih destinacija Malezije i Sao Tome i Prinsipe, a tradicionalno su održani i 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme Horeca – oprema kao i 12. Međunarodni sajam vina BeoWine. Kao i prethodnih godina, TU magazin je bio medijski pokrovitelj sajma, a ove godine organizovali smo na našem štandu i koktel za medije i partnere

Ovogodišnji 43. Međunarodni beogradski sajam turizam (24 – 27. marta) predstavlja prvi veliki turistički događaj u regionu od početka pandemije. Prethodno, 42. izdanje sajma iz februara 2020. bilo je najuspešnije u istoriji sajma turizma. Iako nije mogao da ponovi takav uspeh, ipak je i ovogodišnji sajam privukao 32.115 posetilaca. Predstavilo se preko 400 izlagača iz više od 25 zemalja –  Grčka,  Crna Gora,  Turska, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, pojedinačno su nastupili izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije, a učestvovalo je i preko 40 domaćih tur-operatora.

Na sajmu su ove godine prvi put nastupile i četiri nove, egzotične destinacije –Malezija, Maldivi, Demokratska Republika Sao Tome i Prinsipe (to su dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi), kao i Angola.

Tradicionalno, u hali 4 izlagale su domaće turističke organizacije – TOS, TOB i više od 100 turističkih organizacija gradova i opština Srbije.

Meeting room u hali 1 bio je mesto poslovnih sastanaka, njih više od 370, a bila je i aktivna B2B platforma na kojoj je evidentirano 4500 pregleda. U saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva Beogradski sajam je realizovao ovaj B2B program. Mnogi sastanci održali su se i na štandovima izlagača.

Sajam je bio domaćin velikom broju kupaca i stranih medija, njih oko 50, koji su došli iz  Švajcarske, Italije, Grčke, Slovenije, Mađarske, Turske,  UAE, Severne Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Rumunije, Crne Gore, Albanije…

Veselo na štandu TU magazina

TU magazin je izlagao zajedno sa svojim partnerima – Hotelom Putnik Kopaonik, Hotelom Blue Kotor Bay i avio kompanijom Air Montenegro iz Crne Gore, Turističkom zajednicom Kvarnera iz Hrvatske i Lokalnom turističkom organizacijom Cerkno iz Slovenije. Drugog dana sajma ugostili smo na našem štandu u hali 1veliki broj blogera, vlogera i influensera iz sveta turizma i hotelijerstva, kao i novinare iz ovih oblasti, a na kraju koktela naši partneri dodelili su i vredne nagrade.

Experience! Serbia

Četiri dana sajma predstavljala su početak novog brenda Srbije kao turističke destinacije „Srbija. Doživi!“ koji je Turistička organizacija Srbije radila u saradnji sa nacionalnom platformom Srbija stvara / Serbia Creates, a koji je prvi put predstavljen na Svetskoj izložbi Expo Dubai 2020. Ovaj nov i savremen turistički brend Srbije namenjen je turistima koji traže inspirativna iskustva na svojim putovanjima i autentične i zanimljive događaje.

Ovogodišnji sajam turizma nije imao zemlju partnera već je naglasak bio na turističkim kapacitetima i destinacijama Srbije za koje je vladalo veliko interesovanje u hali 4. Akreditovano je oko 700 novinara iz dvadesetak zemalja, a informacije o ekskluzivnim sajamskim ponudama i paketima već prvog dana sajma pretražilo je čak 7.833 posetilaca.

Ove godine Beogradski sajam proslavlja jubilarnih, 85. godina od kako je 11. septembra 1937. godine otvoren na današnjem Starom sajmištu.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -