11.5 C
Belgrade
subota, maj 4, 2024

Interesantni načini za promovisanje destinacija u 2022.

U ovoj godini je zabeleženo nekoliko baš interesantnih načina za privlačenje turista. Govorimo o promotivnim kampanjama za destinacije, kada turistička “žarišta” plasiraju ekstravagantne video-zapise, posebne internet stranice i aplikacije, kako bi se privukla pažnja turista

U 2022. godini su zabeleženi zaista raznoliki načini za promovisanje destinacija. Neki od njih su stvarno dobri, dok su drugi prilično interesantni i hrabri. U godinama nakon pandemije, mnoge destinacije širom sveta su gotovo očajnički pokušavale da povrate poverenje putnika, i nisu birale sredstva. Ovo su samo neki od primera promotivnih kampanja destinacija u Evropi, navodi CNN.

Švedska, skandinavski horor film

Ukoliko želite da se zabavite u šumi u stilu „Veštice iz Blaira“, Švedska vas čeka. Baš na vreme za Noć veštica, Visit Sweden je objavio dvominutni horor film koji promoviše ovu zemlju. Odvažan pokušaj da se privuku turisti, s obzirom na to da se na početku idilični video, ubrzo pretvara u horor film.

Viljnus, srećan rođendan… kome?

Ovaj interesantni video je pre svega šala na sopstveni račun, jer temom kampanje „niko ne zna gde je Viljnus“ domaćini na dopadljiv način žele da privuku turiste. Kampanja proslavlja 700. godišnjicu grada, a domaćini su iskoristili rođendan kako bi pozvali turiste. „Nakon što je većina sveta zaboravila poslednjih 699 rođendana Viljnusa, došli smo do rešenja da za njegov 700. rođendan pozovemo ljude“, navodi se u videu.

Švajcarska: Putovanje sa Federerom i En

Teniski šampion Rodžer Federer već nekoliko godina promovše svoju rodnu Švajcarsku, dok mu se aprilu u kampanji pridružila i glumica En Hatavej. U dvominutnom skeču oni u raznim aktivnostima poput plivanja u ledenom jezeru ili hajkinga, pozivaju putnike da posete ovu zemlju. Tema kampanje je odlična, „Kad vam treba nenadmašno putovanje, potrebna vam je Švajcarska“!

Velika Britanija: manje poznata Britanija

Britanci su kampanjom „Welcome to Another Side of Britain“ odlučili da promovišu manje poznate gradove, jer Britanija nisu samo London ili kraljevska porodica. U promotivnim video materijalima oni predstavljaju urbano letnje putovanje kroz gradove poput Birmingema ili Zapadnog Midlandsa. To je posebno važno sada jer je nakon Bregzita i pandemije u velikoj meri opao broj turista koji posećuje ovu zemlju.

Alpe Cimbra, skijaški raj Italije, saznajte više.

Island, poniji kao lični asistenti

Ukoliko morate da radite i kad ste na odmoru, proveravate vašu poštu, Island ima plan za vas. Ako izaberete Island za vaš odmor, dobijate ličnog asistenta na četiri noge. Kampanja, objavljena u maju, tvrdi da su islandski poniji istrenirani da pišu poruke i proveravaju mejlove. Video počinje tako što sedam ponija prelazi preko tastature, pišući potpuno nerazumljive i nejasne poruke vašem šefu, tvrdeći da on neće ništa primetiti.

Postoji i mogućnost odabira jednog od konja koji će vas, ako zatražite, izbaciti iz kancelarije. Besmisleno, ali hrabro i simpatično.

Beč: opusti se

Austrijska prestonica dolazi sa nadrealnom reklamnom kampanjom. Putovanje bi trebalo biti vreme u kom relaksirate sva svakodnevna životna pravila, a kako bi vas podstakli na to, Turistička zajednica Beča je napravila kratki film koji prikazuje hodajući stomak na dve noge kako se opušta u njihovoj oktobarskoj kampanji.

U pitanju je kratki film od šest minuta, u kom okrugli stomak napušta čoveka opsednutog vežbanjem, Harija, jer se više ne oseća dobrodošlim. Stomak odlazi u Beč gde luta ulicama, razgleda uzvišena umetnička dela i uživa u Saher torti u svom hotelskom krevetu. Na kraju, Hari i njegov stomak se ujedinjuju i imaju susret u bečkom restoranu.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -