Brand Finance je vodeća svetska konsultantska kompanija za procenu vrednosti brendova globalno. Nihov cilj je da pomognu kompanijama da razumeju finansijsku vrednost svojih robnih marki i koriste te informacije za donošenje dobrih strateških odluka. Na osnovu istraživanja, Hilton je najvrednija hotelska grupacija na svetu
Najvredniji hotelski brend na svetu u 2023. godini je Hilton, čija procenjena vrednost iznosi 11.7 milijardi dolara. Istraživanje je sprovela kompanija Brand Finance, i na njihovoj listi se nalazi čak 50 najvrednijih svetskih hotelskih brendova.
Na drugom mestu na listi se nalazi Hajat, njegova procenjena vrednost iznosi 6.1 milijardu dolara. Na trećem se nalazi američki brend Hempton, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti. Hotelska grupacija Meriot je na četvrtom mestu, vrednost je procenjena na 3,1 milijarde dolara, a na petom kineska grupa Shangri-La, koja vredi 2,1 milijardu dolara.
Nakon globalnih ograničenja putovanja i ekonomske neizvesnosti zbog pandemije, ova godina je protekla u oporavku ove idustrije. Međutim, dve godine zatvaranja su učinile svoje, pa se dosta hotela izuzetno sporo oporavlja.
Zašto vredi posetiti Portorož i Piran van sezone, saznajte više.
Istraživanje otkriva da se oporavak ne samo sporo dešava već i da je prisutan pad vrednosti hotelskih grupacija. Prema njihovim istraživanjima, 27 od 50 hotelskih brendova, što je čak 54%, trenutno beži pad svojih vrednosti u odnosu na period pre pandemije.
Više o najvrednijim hotelskim grupacijama pronađite na zvaničnoj internet stranici.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.