Na inicijativu TZ Grada Malog Lošinja koju su podržali i ugostitelji, ove godine brand vitality širi se i na gastronomsku ponudu kao Lošinj vitality nutrition. Fokus ovog projekta je na jelima koja sadrže hranjive sastojke za promovisanje vitalnosti i zdravlja u gastronomiji
Ostrvo Lošinj se nalazi u Kvarnerskom zalivu, i najpoznatije je po blagoj klimi, toplom moru i vazduhu izuzetnog kvaliteta. Na njemu raste preko 230 vrsta lekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aromaterapiji. Pored toga, deo su i lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 kilometara pešačkih i biciklističkih staza i više od 200 sunčanih dana godišnje.
Lošinj će od sada biti prepoznat i po jedinstvenoj i autohtonoj gastronomskoj ponudi. Lošinj vitality nutrition je brend sa fokusom na jelima koja uključuju lokalne namirnice za promociju vitalnosti i zdravlja. Pored tradicionalne turističke ponude Lošinja, gosti će imati priliku da uživaju u specijalnim delikatesima koji su pripremljeni sa lokalnim sastojcima u skladu sa njihovim potrebama i načinom života.
Trenutno je oko 15 restorana pokazalo interesovanje za učešće u projektu. Oni će u narednim mesecima predstaviti svoje individualne specijalitete, način pripreme i kombinaciju sastojaka za etikete hrane za vitalnost.
Ostrvsko bilje, ribe, rakovi i školjke kao i ostrvska jagnjetina su u centru ove gastronomske ideje. Svi ovi sastojci kombiniju izvorne ukuse sa gastronomijom za vitalnost i sve aktivnosti koje Lošinj kao destinacija nudi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.