12.8 C
Belgrade
subota, oktobar 5, 2024

Benefiti za zaposlene – veliki potencijal za saradnju kompanija i hotela

„Suština poklona nije u onome što je dato ili urađeno, već u nameri darodavca“ Seneka, Pisma o moralu

Kako se bliži kraj godine, menadžmenti kompanija analiziraju prethodni period i polako planiraju kako da se posvete zaposlenima jer su najbolji od njih u potrazi za kompanijama koje najviše odgovaraju njihovim karijernim ciljevima i nude najbolje pakete benefita.

Benefiti zaposlenih predstavljaju sve vrste kompenzacija koje se nude zaposlenima pored plate koje primaju. Iako kandidati i dalje traže posao sa većom platom, veliku pažnju im privlače i kompanije koje pružaju konkurentne benefite.

Efekat benefita: zadovoljni zaposleni – zadovoljna i kompanija

Prema studiji koju je sprovelo Društvo za upravljanje ljudskim resursima (SHRM), 61% zaposlenih tvrdi da su benefiti povećali njihovo zadovoljstvo poslom. Obezbeđivanje benefita zaposlenima koji im omogućavaju da uživaju u ličnim aktivnostima, budu osigurani i uštede novac za buduće ciljeve, može povećati moral na radnom mestu, angažovanje i produktivnost.

Pre svega, ne postoje benefiti kojima su svi zadovoljni. O čemu sve, kao poslodavac, treba da razmišljamo prilikom kreiranja paketa benefita za zaposlene? Šta je sve ono što moramo da uradimo ukoliko želimo da naši zaposleni koriste te benefite i budu zadovoljni njima?

Benefiti za zaposlene – veliki potencijal za saradnju kompanija i hotela

Neki od benefita koje najčešće srećemo u kompanijama:

  • dobrovoljno zdravstveno i penzijsko osiguranje,
  • plaćene sportske aktivnosti i rekreacija,
  • obuke i razvoj zaposlenih,
  • tim bilding,
  • nagradna putovanja za ostvarene rezultate
  • popusti za kupovinu proizvoda i usluga.

Program popusta za zaposlene omogućava zaposlenima da dobiju ekskluzivni popust dok kupuju proizvode ili usluge. Proizvodi mogu biti u rasponu od namirnica do ulaznica za bioskop i turističkih putovanja. Pošto se radi o ekskluzivnim popustima, samo zaposleni imaju pravo na ove popuste.

Dok većina benefita predstavlja trošak i dodatno ulaganje za kompaniju, ugovaranje popusta u prodajnim i turističkim objektima ne zahteva dodatna ulaganja, a nailazi na odličan odziv kod zaposlenih.

Iako na prvi pogled nije očigledno, višestruki su razlozi za uspostavljanje saradnje između hotela i predstavnika kompanija koje se bave benefitima i zadovoljstvom zaposlenih, bilo da su to zaposleni u ljudskim resursima, sektorima za obuke i razvoj ili employer brending-u.

  1. Popusti za privatni boravak zaposlenih i njihovih porodica
  2. Povoljni uslovi za organizaciju događaja, obuka, tim bildinga
  3. Poklon putovanja kao nagrada za zaposlene koji ostvare izuzetne rezultate

Benefiti za zaposlene – veliki potencijal za saradnju kompanija i hotela

Iako ne postoji benefit kojim će svi biti zadovoljni, ova vrsta benefita odgovara moglo bi se reći svim ciljnim grupama zaposlenih – naime popularnost putovanja kako kraćih, tako i dužih, raste kod mlađe populacije, ali i kod porodičnih ljudi srednje generacije. Na ovaj način, pored uštede budžeta, zaposlenima se stavlja do znanja da kompanija brine o ravnoteži njihovog privatnog i poslovnog života.

Sve navedeno može doprineti da se zaposleni vrate sa svojih putovanja i godišnjih odmora zadovoljni i puni energije i entuzijazma za nove poslovne projekte.

Piše: Jelena Komlenac, menadžer ljudskih resursa

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -