Nagrada ICCA za najbolji marketing u 2024. dodeljena je turističkoj organizaciji grada Oslo. Ova kampanja je na do sada nezabeležen način promovisala grad, ističući sve njegove kvalitete na jedan neobičan i duhovit način
Turistička organizacija Osla, VisitOSLO, je promovisala grad na ironičan, duhovit način koji je ismevao njihov grad, ističući jedinstvene kvalitete koje ga čine atraktivnom destinacijom. Kampanja pokazuje kako kreativnost, iskrenost i pripovedanje mogu na najbolji način predstaviti jedan grad.
Tema za dodelu nagrada za najbolji marketing 2024. bila je „Bilo jednom“, koja je zapravo podsticala učesnike da osmisle narativ koji prenosi zadivljujuću priču o njihovoj destinaciji. U finalu je VisitOSLO pobedio Business Events Australia i Tourism Winnipeg sa kampanjom koja odstupa od svih dosadašnjih normi.
Oslo je glavni i najveći grad Norveške, smešten na jugoistočnoj obali zemlje, uz Oslo fjord. Grad je poznat po prirodnim lepotama i modernoj arhitekturi, kao i po tome što kombinuje urbani život s velikim zelenim površinama, parkovima i šumama. U njemu su smešteni Norveški kraljevski dvor, Nacionalna opera i balet, kao i Nacionalni muzej, koji uključuje poznatu sliku Edvarda Munka Krik.
Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.
Oslo je takođe poznat po raznovrsnoj kuhinji, posebno po morskim plodovima i ribi, što doprinosi jedinstvenom doživljaju za posetioce. Grad ima savremeni javni prevoz i dobru povezanost s okolnim destinacijama, što omogućava turistima da lako istraže i druge delove Norveške.
Nagrađeni video možete pogledati ispod teksta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.