31.2 C
Belgrade
utorak, jul 1, 2025

Otkrijte skrivena blaga: Šta je zapravo „99% of Italy“?

Italija je globalno poznata po gradovima kao što su Rim, Venecija, Firenca i Milano. Ipak, prava magija ove zemlje često se krije daleko od užurbanih metropola – u malim selima, netaknutim krajolicima i tradicijama koje vekovima opstaju. Upravo zato je pokrenuta kampanja „99% of Italy“, s ciljem da se svet upozna sa manje poznatim, ali autentičnim i izuzetno vrednim delovima Italije

Inicijativa „99% of Italy“ promoviše lokalitete, sela i regije koje su izvan standardnih turističkih ruta – mesta koja čine čak 99% teritorije Italije, ali privlače samo mali procenat turista. Kroz ovu kampanju, italijanske vlasti, lokalne zajednice i turističke organizacije žele da pokažu koliko je Italija raznovrsna i neiscrpna kada je reč o istoriji, gastronomiji, prirodi i kulturi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Visit Italy ® (@visititaly)

Fokus na održivi turizam i lokalne zajednice

Kampanja naglašava značaj održivog turizma, koji poštuje lokalne zajednice, čuva prirodu i omogućava posetiocima dublji doživljaj mesta. Posetom manje poznatim destinacijama turisti izbegavaju gužve, dobijaju autentičnije iskustvo i direktno podržavaju lokalnu ekonomiju.

Primeri uključuju:

  • Sela izabrana u emisiji Il Borgo dei Borghi, kao što su Civita di Bagnoregio, Castelmezzano ili Apricale
  • Neotkriveni nacionalni parkovi i planinske oblasti, poput Dolomiti Lucane i Matese
  • Autentične vinske i gastronomske rute regija kao što su Umbria, Marche, Abruzzi i Calabria

Digitalna platforma i novi alati

Za potrebe kampanje razvijene su digitalne mape, aplikacije i vodiči koji omogućavaju posetiocima da lako istraže manje poznata mesta. Ove platforme nude personalizovane preporuke na osnovu interesa – bilo da tražite seoski turizam, biciklističke rute, umetničke radionice ili porodična imanja sa agroturizmom.

Šansa za turizam u regionu

Model poput „99% Italije“ može biti inspiracija i za zemlje poput Srbije, Crne Gore, Slovenije i Hrvatske. I kod nas postoje brojna sela, planine i autentične sredine koje zaslužuju veću pažnju. Kroz pametne kampanje, digitalnu promociju i održive prakse, moguće je usmeriti turizam ka lokalnim zajednicama koje do sada nisu bile prepoznate – a to donosi koristi i za turiste i za domaćine.

Istorija glamura: turizam u Opatiji kroz vekove, saznajte više.

Italija van klišea

„99% of Italy“ je više od kampanje – to je poziv na drugačije putovanje. Italija time ne nudi samo razgledanje spomenika, već poziva na upoznavanje duše zemlje. Sledeći ovu ideju, svako može pronaći svoje skriveno mesto pod italijanskim suncem. To mesto možda nije na razglednici, ali će ostati u srcu zauvek.

Pratite nas na našoj LinkedinFacebookInstagram i stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -