14 C
Belgrade
ponedeljak, oktobar 27, 2025

Ivan Bastaja, generalni direktor hotela Mama Shelter Beograd

Beograd je poslednjih godina postao nezaobilazna tačka na evropskoj mapi urbanog turizma, a dolazak globalno prepoznatljivih hotelskih brendova, poput Mama Shelter, samo je potvrdio njegovu privlačnost. Ovaj hotel, poznat po svom nekonvencionalnom, razigranom dizajnu i atmosferi koja briše granice između gostiju i lokalnog stanovništva, u Beogradu je pronašao idealno platno za svoj jedinstveni koncept. Jedan od glavnih aktera tog povezivanja je svakako direktor hotela Ivan Bastaja, čije je bogato iskustvo u hotelijerstvu i razumevanje lokalnog tržišta, doprinelo da Mama Shelter za kratko vreme postane jedno od najdinamičnijih mesta u prestonici. U razgovoru koji sledi, istražićemo tajne uspeha ovog hotela, izazove u vođenju jedinstvenog hotelskog brenda u Beogradu, i saznati više o viziji Ivana Bastaje – kako Mama Shelter nastavlja da postavlja nove standarde u ugostiteljstvu. Pripremite se za priču o strasti, inovacijama i stvaranju jedinstvenog iskustva za goste

TU: Početkom ove godine ste postali direktor Mama Shelter hotela. Koji su bili vaši prvi utisci na novom radnom mestu?
IB: Prve zabeležene impresije na novom radnom mestu su zaista van svih prvobitnih očekivanja. Ono što je stavilo najveći izazov pred mene jeste potencijal hotela Mama Shelter, koji je veći od onoga što sam očekivao, što me dodatno veoma inspiriše i motiviše. Takođe, posebno zadovoljstvo proizvodi rad sa mladima, ambicioznim i motivisanim timom ljudi, koji je posvećen stvaranju najbolje moguće usluge i iskustva za naše goste. Pomenuo sam impresije povodom potencijala samoga hotela, koji broji 125 soba sa obezbeđenim parkingom u samom centru Beograda, što je retkost i samim tim predstavlja ogroman benefit, kako za goste hotela, tako i za učesnike konferencija koje se održavaju u našim salama, ali i goste našeg restorana.

TU: Koji su ključni segmenti delovanja koje ste postavili na početku vašeg rada na novoj poziciji?
IB: Jedan od prioriteta svakako je bio okupljanje tima, koji je pun kretivnosti i volje za radom. A, svoju rukovodeću ulogu shvatio sam kao prostor za, pre svega, prepoznavanje individualnih kvaliteta zaposlenih i podsticanje razvitka potencijala svakoga ko čini naš tim, kroz motivaciju kakvu jedan lider treba da im pruži. Pored motivisanih zaposlenih, kao važan zadatak sam shvatio i značaj promocije restorana i same terase Mama Shelter-a, koji su od samog otvaranja bili jedno od najpopularnijih mesta u gradu. Pa smo tako, našu strategiju delovanja i kapacitete usmerili na vraćanje sjaja i takođe, otvaranja prostora promocije i izražaja svih potencijala, kojima Mama Shelter rapolaže u celosti, sada u jednom novom ruhu sa mnoštvom noviteta na kojima smo kontinuirano radili.

TU: Šta najviše volite da istaknete u predstavljanju hotela?
IB: Pre svega, moram istaći specifičnost dizajna, osećaj topline doma, jednu posebnu vrstu opuštenosti i svakako nezaobilazni zalazak Sunca, bez obzira na godišnje doba. Takođe, istakao bih nedeljni branč, koji je već godinama, omiljeno mesto porodičnih okupljanja.
Ove godine, branču se pridružio danč, pa je tako predviđeno da se od 12 do 15 časova okupljaju porodice sa decom, uz razne edukativne radionice usmerene na razvoj dece, a od 15 do 19 časova danč, kada DJ stupa na scenu i gde se služi besplatni poznati branč koktel Mimoza.

TU: Koji su ključni faktori uspeha Mama Shelter-a i šta je to što ga osim lokacije i originalnog dizajna?
IB: Uspeh Hotela Mama Shelter utemeljen je u postojanosti samog brenda kao i podrške u vidu lanca
Accor, što nam pruža poseban vid prepoznatljivosti na svetskom nivou, ali i našeg timskog delovanja usmerenog na očuvanje ugleda koji ovaj brend zavređuje. Čuveni Žalil Amor je preneo svu svoju autentičnost na svaki kvadratni metar hotela Mama Shelter i zaista smatram da se pored širokog spektra zanimljivosti i lepota, kojima naš hotel raspolaže, svaki gost veže za tu nesvakidašnjost u umetnosti dizajna enterijera, koja zaista pruža osećaj ličnog prostora, sigurnosti i doma. Svi volimo da se s vremena na vreme vratimo tamo odakle smo došli. E, baš taj osećaj stvara Mama Shelter.

TU: Šta vam je najvažnije da postignete u narednom periodu?
IB: Kao što sam prethodno rekao, najvažniji cilj u našem radu biće promocija potencijala kojima raspolaže naš hotel, uključujući i restoran, kao i konferencijske sale. Celinu brenda predstavlja upravo širina, od branča i danča, do najboljih žurki prepoznatljivih po najpoznatijim DJ i bendovima, ali i potencijala konferencijskih sala, koje rado biraju umetnici, psiholozi, edukatori najrazličitijih oblasti, ali i relevantni učesnici javnog života i eminentni stručnjaci. U dvoumljenju gde će se okrugli sto, radionica ili konferencija održati, Mama Shelter gotovo uvek odnese pobedu, upravo zbog dizajna i ležernosti, koju nosi sa sobom.

TU: Da li ste oduvek želeli da se bavite hotelijerstvom i koji je bio vaš prvi posao?
IB: Ne bih mogao da kažem da sam od malih nogu maštao o tome da ću sve svoje kapacitete usmeriti na liderstvo u oblasti hotelijerstva. Interesovanja su oduvek bila brojna, ali kada sam prvi put ušao u hotel, bio sam siguran da sam našao mesto u okviru kog mogu da izrazim sve svoje kapacitete ličnosti. A u dinamičnom okruženju punom izazova, ti kapaciteti su otvarali prostore novim potencijalima i ljubav prema hotelijerstvu je rasla. Mislim da je upravo tako i došlo do rezultata koje beležim na ličnom planu, ali i kontinuirano prenosim na kolektiv.

TU: Da li ste zadovoljni dosadašnjom karijerom i koji su vaši dalji planovi?
IB:
Mislim da je vrlo važno biti zadovoljan postignutim u datom trenutku, jer sasvim sigurno, za postignute rezultate, gotovo uvek dajemo svoj maksimum. Pored važnosti priznavanja postignutih uspeha svom timu i sebi, lično sam posvećen konstantnom radu na sebi, kroz nova učenja. Posebno zadovoljstvo zaposlenih u hotelu Mama Shelter stvaraju upravo te mogućnosti usavršavanja, pa sam u skladu sa tim i orijentisan daljem napredovanju kroz brojne edukacije i treninge Accor-a. Dobro je znati da uvek postoji prostor za dalji individualni razvoj, jer na taj način raste i sam brend.

Tekst: Petar Vušurović

Pratite nas na našoj LinkedinFacebookInstagram i stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -