Istraživanje koje je proveo Deliveroo govori o trendovima u hrani za sledeću godinu, šta ćemo jesti i piti
Internet i društvene mreže su danas definitivno nadmašili televiziju, i našli se duboko u okvirima porodica. Najpopularnije piće, posebno među mladima, biće kafa sa mlekom, bar sudeći po društvenim mrežama. Gusta, takozvana Dalgona coffee.
U 2021. godini kuhinja će biti održiva, sezonska, sa minimalnim otpadom, a najpopularnije će biti japanska, kineska i američka, dok su autsajderi meksička i grčka. Italijanska kuhinja je na trećem mestu po nepopularnosti.
Sve namirnice će biti tematski birane, organske i potpuno prirodne, i to je trend iz ove godine koji će se odraziti i na sledeću. Meso će biti potpuno izbačeno i zamenjeno namirnicama na biljnoj bazi, što je veliki preokret u svim lancima restorana brze hrane.
Bezalkoholna pića su najpopularnija, a očekuje se lansiranje novih sa dodacima začina i začinskog bilja poput kurkume ili bibera.