Kako je u poslednjim godinama korporativni turizam privukao sve više pažnje turističkih organizacija, destinacija i hotelskih grupacija, TU magazin je i ovog proleća organizovao FAM Trip za predstavnike brojnih kompanija koje su lideri na tržištu u regionu. Putovanje na Jahorinu, u hotel Termag, u periodu od 29.4 do 31.4. je realizovano kako bi predstavnicima kompanija, zajedno sa partnerima, pokazali kako je ova destinacija izuzetno atraktivna i sadržajna i u toplijem periodu godine
Termag Hotel Jahorina je moderan hotel sa 4 zvezdice sa bogatom ponudom različitih sadržaja u toku cele godine. Nalazi se u samom srcu ski centra Jahorina, na 1.550 metara nadmorske visine, odmah pored ski staze i žičare. Njegov dizajn i enterijer je topao, sve je izrađeno od punog drveta, kako bi se odlično uklopio u planinski ambijent, a da pritom obezbeđuje maksimalan komfor gostima.
Odmah po prijavljivanju, osetili smo i glavni adut ovog hotela, a to su izuzetno ljubazni i prijatni domaćini i osoblje. Nakon kraćeg upoznavanja i bogatog i raznovrsnog ručka, po čemu je još hotel poznat, predstavnici hotela su nam održali prezentaciju, kako bi na najbolji način pokazali šta sve hotel nudi korporativnim klijentima za MICE i za benefite za zaposlene.
Kraj dana smo proveli u odmaranju i upoznavanju hotela, njegovim sadržajima, poput spa centra, ili u šetnji po okolini. Večera je bila pansionska, kako bismo videli kako hotel inače funkcioniše, nakon čega smo imali priliku da uživamo u kuglanju, stonom tenisu i bilijaru.
Drugog dana boravka, nakon doručka smo imali organizovanu pravu avanturu i adrenalinsku poslasticu, vožnju kvadovima po krajolicima ove divne planine. Predeo je bio pitom, ali dovoljno izazovan, pa smo svi zajedno uživali u vožnji i pogledu koji se pružao po okolini. Zadovoljni, vratili smo se u hotel, odložili zaštitnu opremu, i krenuli na hajking po jednoj od mnogobrojih staza koje pružaju, kako mogućnost aktivnog odmora, tako i mogućnost da iz prve ruke od domaćina saznamo sve o istoriji i prirodi okoline. Na polovini puta, na vidikovcu, imali smo ručak u prirodi, taman da povratimo snagu i nastavimo avanturu.
U toku šetnje, domaćin hotela je predstavnike kompanija upoznao sa svim aktivnostima koje nude kako grupama na tim bildingu, tako i prilikom ostalih događaja koje organizuju svojim klijentima.
Popodne je bilo rezervisano za odmor i spa centar, kupanje i masaže, a za večeru su nam domaćini priredili spektakl u vidu pravog fajn dajning iskustva u restoranu Termag hotela „Chef Menu“, u pet sledova. Meni je bio pre svega maštovito osmišljen, hrana vrlo ukusna i isto tako lepo poslužena, zajedno sa vinom koje je dodatno oplemenilo ukuse. Hotel je pokazao da nema samo hotelski restoran i bogatu pansionsku trpezu koju nudi, već da može obezbediti i nezaboravno iskustvo visokog ugostiteljstva.
Trećeg dana smo krenuli ka Srbiji i pauzu za ručak napravili u Tršiću, u Etno selu Azbuka. Ovaj kompleks je osmišljen tako da svoje goste, bilo da su to porodice ili korporativni klijenti, vrati u prirodu na „pravi etno“ način. Ovde to ne znači samo frazu, kariran stolnjak ili drvenu hoklicu, već pravi tradicionalni ambijent sačinjen od nekoliko kaskadnih nivoa, okružen brdima, potokom i šumom, u svom punom sjaju.
Najjači adut Azbuke jeste to što je idealno uklopljena u okruženje, gde je sve izgrađeno od tradicionalnih materijala, i gde se, osim bungalova za smeštaj gostiju, nalaze i brojne životinje koje pojačavaju idilu etno domaćinstva. Koze, ovce, konjići, ribnjak, paunovi samo su deo životinja koje gosti mogu ne samo videti, već se i poigrati sa njima.
U restoranu na vrhu kompleksa smo sa domaćinom imali pravu gozbu, koja je uključivala sve domaće, tradicionalno i jednostavno, u duhu narativa koji Azbuka strogo poštuje. Idealna za porodične odmore, jednodnevne izlete, ali i korporativne prilike i sastanke, Azbuka je svakog od nas dirnula, i to ponajviše iskrenom namerom da ostanu dosledni duhu pravog seoskog domaćinstva.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.