26.5 C
Belgrade
subota, jun 14, 2025

Feđa Đurišić, asistent direktora prodaje u rizortu Anantara Mina Ras Al Khaimah

I pored toga što su mladi ljudi kao nosioci promena uvek u centru pažnje, mlade lavice i lavovi nakon što ih upoznam, svaki put učine da se upitam: Pa dobro, gde si ti do sad? Feđa Đurišić, nije izuzetak. Naprotiv, ovaj bivši talentovani košarkaš i student prestižnog Kornel Univerziteta – „svakim danom u svakom pogledu sve više napreduje“ i jedini razlog što ga ranije nismo primetili je to što je „leteo“ ispod radara. Naime, Feđa već dugo svoje znanje i neverovatnu energiju ugrađuje u projekte daleko van ovih prostora. Danas je to luksuzni rizort u UAE, a sutra? Pa, u Feđinom slučaju – nebo je granica

TU: Svi mladi lavovi imaju idole. Koju ličnost bi okarakterisali kao vaš poslovni uzor?
FĐ: S obzirom na to da dolazim iz hotelske industrije, moj izbor ostaje u istoj. Kao uzore bih istakao vizionare poput Conrad Hilton, JW Marriott, William Heinecke i Isadore Sharpe, koji su od lokalnih ugostiteljskih preduzeća stvorili hotelske imperije, prepoznate i priznate u celom svetu. Na tome im svakako zavidim, a ujedno u meni bude i inspiraciju. Takođe, napomenuo bih i generalne menadžere hotela sa kojima sam imao priliku da radim. Važno je naglasiti da su to lideri od kojih sam učio, pomno prateći njihove poteze, a sama interakcija sa njima je uvek donosila usavršavanje. Verujem da će u skorijoj budućnosti moje mlađe kolege moći te stečene osobine da prepoznaju i u meni.

TU: Kako izgleda vaš radni dan?
FĐ: Svaki radni dan je različit, što je i lepota ovog posla. Međutim, ono što boji moju trenutnu, dnevnu ulogu je upoznavanje novih poslovnih partnera i negovanje dobrih odnosa sa već postojećim. Ovo sprovodim kroz sastanke sa kompanijama zaduženim za destinacijski turizam, gde ugovaram ponude u zavisnosti od sezone. Takođe, u dnevnoj agendi se nalazi i dočekivanje turističkih operatera i agencija koji dolaze iz različitih zemalja, kako bi se iz prve ruke upoznali sa hotelom. Službena putovanja su sastavni deo mog posla, pa se često nađem kao gost na brojnim sajmovima, ali i u ličnim posetama kancelarija tamošnjih partnera, gde im predstavljam našu destinaciju, hotel i način rada. Ono što bih istakao kao najvažniji deo posla je otvoren i iskren kontakt koji gradim, jer poverenje je ključ svakog uspeha. Moram da napomenem da svaki dan karakteriše i vreme provedeno u lobiju  hotela, koje je mesto sklapanja dogovora, a ispostavilo se i kao omiljeni prostor u kom se susrećem sa kolegama i gostima, čije zadovoljstvo je srž svega što radimo. 

TU: A šta je za vas pravi odmor?
FĐ: Budući da sam rođen između mora i planine, za odmor biram ipak nešto drugačije. Stoga, uglavnom posećujem prijatelje koje sam imao priliku da upoznam kroz posao i školovanje, a čiji su domovi na drugim kontinentima. Zbližavanje sa njihovom kulturom i načinom života hrani moju znatiželju, a ujedno predstavlja predah od svakodnevnice.  

TU: Šta je po vama ono što vas izdvaja od drugih?
FĐ: Rekao bih da je to način na koji uspostavljam odnose sa ljudima. Živeći na više svetskih adresa tokom dužeg perioda, spoznao sam različite karaktere i usvojio brzo adaptiranje na isto. Pomenuo bih i režim svog života koji sam stekao u internatu i obaveze i odgovornost koje su danas duboko urezane u meni. Na kraju, posebno bih istakao i kućno vaspitanje, kao podlogu i sigurnost sve ovo vreme.      

TU: Koja je vaša formula uspeha?
FĐ: Mislim da čovek treba da se osloni na sebe. Trenirajući košarku dugi niz godina i radeći u hotelima, naučio sam značaj timskog rada, međutim osnova svakog uspeha je želja, koja pulsira u nama samima.

TU: Šta biste poručili kao savet mladim lavovima koji tek dolaze?
FĐ: Vozovi koji vode u životne i poslovne pobede ne dolaze često, a i kada dođu vrlo kratko se zadrže na stanici. Stoga, pratite svoj osećaj kod donošenja odluke za ukrcavanje i budite hrabri. U komunikaciji, vodite se jednostavnošću i autentičnošću. Upoznajte dobro svoju publiku, kako biste bili sigurni u način njihovog razmišljanja i tome prilagodili svoje poslovne poteze. Takođe, poznavanje stranih jezika i te kako može biti prednost u stvaranju bržeg poverenja. Posebno obratite pažnju na svoj izgled, nekad vaš stil govori više nego vi sami.

Tekst: Petar Vušurović

Pratite nas na našoj LinkedinFacebookInstagram i stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -