3.3 C
Belgrade
sreda, 3 marta, 2021

Anastasija Vansovič, klaster direktor prodaje kompleksa Dukley

Nepredviđene teškoće koje je u turističkom poslovanju donela pandemija, naterale su hotelijere da se proaktivnim delovanjem i promenama uhvate u koštac sa novonastalom situacijom. Bez obzira da li su u pitanju mali butik hoteli ili veliki i luksuzni rizorti, opasnost i želja za njenim prevazilaženjem su bila jednake. Svoja iskustva u vezi svega toga samo za čitaoce TU magazina prenela nam je Anastasija Vansovič, klaster direktor prodaje u ekskluzivnom kompleksu Dukley

TU: Da li imate direktno iskustvo sa korona virusom (COVID-19) i pandemijom?
AV: Srećom, do sada nismo imali nijedan zabeležen slučaj oboljevanja. Od prvog dana smo se prilagodili preporukama međunarodnih i nacionalnih nadležnih institucija, te smo pored preporučenih mera odmah kreirali sopstvene jake preventivne mere koje se svakodnevno sprovode sa ciljem sprečavanja širenja virusa i stvaranja sigurnog ambijenta, kako za naše goste, tako i za članove tima. Ono što nam daje posebnu prednost jeste jedinstvena lokacija i koncept koji Dukley ima – naš kompleks zauzima površinu poluostrva Zavala između Budve i Bečića i u ponudi ima luksuzne smeštajne kapacitete, privatne plaže i restorane, kao i panoramski bazen za predivnim pogledom na Stari grad Budve. Unutar kapija našeg kompleksa gosti mogu da dobiju sve što im je potrebno, dok s druge strane, pristup ove godine nije bio omogućen gostima izvana. Celi kompleks smo učinili u potpunosti privatnim zarad sigurnosti svih koji ovde borave i rade. Kako bi maksimizirali bezbednost gostiju, prilikom check-in i check-out procedura korišćena je virtuelna recepcija, a sve površine su se svakodnevno dezinfikovale po posebnim protokolima. Ono što nam daje posebno zadovoljstvo jeste to što smo uspeli da ostvarimo glavni cilj ove sezone, a to je da našim gostima pružimo privatnost i sigurnost na najvećem mogućem nivou.
TU: Kako je nova situacija uticala na vaše poslovanje?
AV: Na početku je bila neizvesna situacija, ali većina naših rezervacija je pomerena za sledeću godinu, jer imamo verne i stalne goste koji nisu otkazali svoje rezervacije, već su samo promenili datum dolaska. Mišljenja sam da čak i teška vremena mogu doneti promenu za rast poslovanja – mi smo je dobili i koristimo je. Tokom zaključavanja promovisali smo ne samo hotel, već i Crnu Goru kao vrlo sigurnu, mirnu, luksuznu i nezaboravnu destinaciju, a poverenje smo dobili od klijentele na visokom nivou, koja nije mogla da putuje u Italiju, Španiju, Grčku ili Francusku. Ta vrste klijentele bile je spremna da putuje i otkriva nove destinacije, a izabrali su baš nas. Takođe, pokrenut je trend rasta interesovanja za privatne, luksuzne autonomne komplekse, kakav je Dukley i zaista vidimo veliko interesovanje sa različitih tržišta.

TU: Šta ste prvo promenili u svom poslu?
AV: Prvo smo promenili način komunikacije i rada – celi tim i ja smo proces rada premestili u online sferu. Svi poslovni sastanci i prezentacije su bili online, a čak smo snimali online ture kroz kompleks kako bismo naše potencijalne goste i poslovne partnere upoznali sa onim što nudimo, i to uživo. Pored toga, promenili smo fokus i veliku pažnju posvetili zdravstvenim i bezbednosnim aktivnostima unutar kompleksa. Jedini u Crnoj Gori gostima nudimo zdravstveno osiguranje od virusa COVID-19, te u partnerstvu sa Lovćen osiguranjem omogućavamo premijsko pokriće do 10.000 € po osobi. Naš porodični lekar bio je na raspolaganju svim gostima i, kao što je već pomenuto, stvorili smo jedinstvene mere prevencije u saradnji sa timom za Housekeeping, F&B, Concierge i obezbeđenjem.
TU: Kakvo je vaše trenutno radno okruženje, radite li od kuće ili iz kancelarije? AV: Zavisi od poslovnih potreba. Ukoliko imamo važnije interne sastanke, radim iz kancelarije uz strogo pridržavanje svih preporučenih mera, dok ostalim danima radim od kuće.

TU: Da li imate podršku nadležnih institucija i od čega se ona sastoji?
AV: Naravno, cenimo podršku i napore Vlade zbog pravovremene reakcije, donošenja svih smernica o zdravstvenim i bezbednosnim propisima i njihovih preporuka za hotele koji nam omogućavaju rad. Smernice za zdravlje i bezbednost su ključne za nas, jer su nam gosti i članovi tima, ključni prioriteti.

TU: Koji su vaši lični i planovi kompanije za blisku budućnost i sledeću sezonu?
AV: U fokusu našeg plana je briga o gostima i njihovim željama kroz razvoj jedinstvenih proizvoda i usluga, te kreiranje jedinstvenog iskustva. Tokom novogodišnjih i božićnih praznika u Dukley kompleksu osmislili smo jedinstven zimski program za decu i odrasle. Pored divnih i raznovrsnih aktivnosti unutar kompleksa nudimo i privatne Concierge usluge u okviru kojih se organizuju dnevne propusnice za skijanje u crnogorskim planinama, kao i nezaboravna lokalna iskustva i izleti, što nam omogućava sama blizina svim zimskim atrakcijama. Pored toga, s obzirom na to da naš kompleks ima privatnu teritoriju sa uslugom dostave hrane, privatnim Concierge timom, stomatološkom klinikom, školom, vrtićem i brojnim kreativnim radionicama i aktivnostima za decu i odrasle, osmislili smo i posebnu ponudu sa ekskluzivnim cenama za porodice i poslovne ljude koji žele da učine Dukley svojim zimskim domom na moru. Visok nivo usluge, osmesi gostiju, stvaranje nezaboravnih trenutaka za parove i porodice – to su naši ciljevi i ono što nas pokreće.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
Hotel Grand
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -