„Gault&Millau” na tržištu Srbije

0
98

Nezavisni međunarodni gastronomski vodič „Gault&Millau”, najavio je svoj dolazak na tržište Srbije. Ovaj vodič danas je prisutan u blizu 20 zemalja. Zadatak mu je da  turiste, objektivno, profesionalno i jednostavno vodi kroz najbolje svetske restorane, vinarije, pivnice i ukuse. Objavljivanje Gault & Millau – Srbija omogućila je Turistička organizacija Srbije, a zajednički cilj je da se u prvi plan istaknu zaposleni u ugostiteljstvu, da se prepozna i nagradi njihov doprinos kvalitetu imenovanjem najboljih u više kategorija, od najboljeg šefa, do najboljeg somelijera

„Gault&Millau“ je posle višedecenijske tradicije u kojoj je stekao ugled jedne od najuticajnijih svetskih referenci za restorane, pre nekoliko godina na osnovu ove popularne „žute knjige“ i čuvenih kuvarskih kapa koje on dodeljuje, možemo da biramo specijalitete i šefove kuhinja i u regionu. Da li smo na uslugu, restoransku atmosferu, porciju, utisak koji ostavljamo… ponosni s razlogom, utvrdiće nezavisni inspektori koji će narednih meseci procenjivati ugostiteljske objekte i zasluženu ocenu upisivati u vodič. Obići će i  predstaviti i seoska domaćinstva koja pružaju usluge hrane i pića, poslastičarnice, vinarije, pivare.

,,Gastronomija postaje jedan od veoma važnih motiva dolaska na destinaciju. Zbog toga je korisno da se ponuda na koju smo ponosni, nađe na jednom mestu i turistima olakša i ulepša boravak. Upisivanje ugostitelja u ovakav vodič trebalo bi da predstavlja veliki uspeh i potvrdu kvaliteta njegove ponude, ali i celokupne gastronomije naše zemlje. Iako moderan turista prati nove trendove, većina njih istovremeno ceni autentični doživljaj  i autohtoni, ponekad zaboravljeni,  recept. Ovaj vodič, zato, odlična je prilika da se šarolika ponuda  predstavi na jednom mestu, razvrstana po istim kriterijumima i merena objektivnim čulima. To je i idealna prilika da se naša zemlja predstavi kao turistička destinacija na kojoj ćete doživeti i probati nezaboravne ukuse.“, izjavila je na konferenciji za medije direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.

Promocija vodiča i predstavljanje ugostitelja koji uspeju da nivo usluge podignu do željene „kape“, kao oznake kvaliteta, jedan je od najznačajnijih gastronomskih događaja u svakoj zemlji u kojoj se vodič objavljuje. Takvom događaju i takvom raspoloženju nadamo se i mi već u aprilu kada očekujemo prvo izdanje  vodiča „Gault & Millau“ na engleskom i srpskom jeziku.