4.3 C
Belgrade
četvrtak, novembar 21, 2024

Nove ideje za novu sezonu

Turizam se polako oporavljao tokom 2021. godine i prema podacima STR-a, najveće svetske kompanije koja se bavi statistikom i analizom u oblasti turizma i ugostiteljstva, putovanja će se, u 2022. godini, vratiti na velika vrata. S tim u vezi, a uz široku turističku ponudu u regionu, TU magazin je 10. februara u hotelu Metropol Palace u Beogradu  organizovao TU Sun & Sea Workshop. Kao i do sada, na ovoj radionici povezali smo profesionalce u turizmu, kako iz Srbije i regiona, tako i iz čitavog sveta koji se pripremaju za predstojeću sezonu. Ovog puta, osim turističkih agencija, na događaju su učestvovali i korporativni klijenti

Trideset i pet izlagača iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Albanije i Srbije predstavilo je svoju ponudu pažljivo odabranim turističkim agencijama iz Poljske, Rumunije, Ujedinjenih Arapskih Emirata, Albanije, Srbije, Severne Makedonije i Bosne i Hercegovine. Na TU Sun & Sea Workshop došlo je 75 agencija i 10 korporativnih klijenata koji su zainteresovani da u svoju ponudu uvrste destinacije balkanskog regiona, posebno primorja. Radionica je organizovana u skladu sa svim epidemiološkim merama kako bi bila bezbedna za sve učesnike.

Iz Slovenije svoju ponudu predstavili su, iz Ljubljane –  B&B Hotel Ljubljana Park, Hotel Slon, City Hotel Ljubljana; iz Istre –  Belvedere Hotels & Resort Izola i Kempinski Palace Portorož, zatim Terme, skijalište i hotel Cerkno, LTO Rogla – Zreče na Pohorju, kao i ORS Tehnologije d.o.o.

Hrvatska je imala predstavnike iz Istre: Kempinski Adriatic Savudrija i Meneghetti Wine Hotel & Winery iz Balea; iz Kvarnera su došli Liburnia Riviera hoteli iz Opatije, Katarina Line Cruises & Tours, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa i Miramare hotel iz Crikvenice, zatim iz Zagreba Le Premier boutique hotel kao i Turistička zajednica grada Zagreba, Rixos Premium Dubrovnik i Terme Sveti Martin iz Međimurja.

Iz Crne Gore su došli: iz Herceg Novog – Lazure Hotel & Marina, iz Kotorskog zaliva – Blue Kotor Bay Premium Spa Resort  iz Donjeg Stoliva i Huma Kotor Bay iz Kotora; Tivatski zaliv predstavio je Regent Porto Montenegro i Nikki Beach Montenegro. Budvu i okolinu predstavili su: Hotelska grupa „Budvanska rivijera“ (sa hotelima Mogren, Slovenska plaža i Aleksandar iz Budve, Palas i Castellastva iz Petrovca), zatim Dukley Hotel & Resort, Hotel Avala Resort & Villas, kao i Maestral Resort & Casino iz Pržna. Lanac hotela Iberostar predstavio je svoje hotele u Bečićima, Herceg Novom i Budvi. Iz Podgorice su došla dva gradska hotela – Hotel CUE Podgorica i Hotel Ramada, dok su usluge prevoza predstavili Montenegro Boat Charter sa čarterom glisera, jahti i jedrilica u Boki Kotorskoj, auto-prevoz Concord Limousiness LLC kao i crnogorska avio kompanija Air Montenegro koja Crnu Goru spaja kako sa regionom, tako i sa mnogim evropskim zemljama.

Lepote Bosne i Hercegovine predstavila je Turistička organizacija Republike Srpske.  

Albansko primorje predstavio je Mӧvenpick Hotel Lales Durres sa jadranskog mora u zalivu Lalzi, kao i Albtours D – DMC za Balkan, kompanija koja organizuje putovanja po celom Balkanu, a takođe poseduje hotele na albanskom primorju.

Iz Srbije je svoju ponudu predstavio Gorski Hotel Spa sa Kopaonika.

Nakon svega, možemo reći da je radionica bila veoma uspešna, a da su utisci bili pozitivni na obe strane. Destinacije, a naročito značajan broj novih hotela, se na najbolji način predstavio tur operatorima i korporativnim klijentima zainteresovanim za saradnju.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -