23.5 C
Belgrade
sreda, 6 jula, 2022

Sve više avio-kompanija naplaćuje prtljag

IdeaWorksCompany je organizacija koja istražuje očekivanja klijenata, uči iz njihovih iskustava i primenjuje kreativne ideje u avio-prevozu i turističkoj industriji od 1996. godine

Od velikih do niskobudžetnih avio-kompanija, prtljag je postao ozbiljan faktor u borbi protiv bankrota. Prtljag je postao sredstvo koje generiše najviše novca za avio-kompanije, posebno jer se radi o dodatnom prihodu. Već neko vreme, sve više avio-kompanija naplaćuje prtljag i to će izgleda važiti za sve.

Prema najnovijem izveštaju IdeaWorksCompany, sve kompanije ističu i predstavljaju inovativne i nove koncepte usmerene ka ručnom i putnom prtljagu. Nove naknade za prtljag predstavljaju najnoviju pojavu u globalnoj trci u avio-prevozu.

Pre više od deset godina, skoro sve avio-kompanije su bile u kategoriji „sve cene uključuju prtljag“. Praksa sa prtljagom a la carte uslovno rečeno, odlazi u prošlost. Većina kompanija sada naplaćuje naknade za sav prtljag koji su putnici predali, a manji deo ograničava veličinu ručnog prtljaga najnižom cenom karata.

Upotpunite vaš događaj u Portorožu i Piranu.

Tradicionalni avio-prevoznici obično uvode osnovne ekonomske cene koje ne uključuju prtljag na rutama kratkih linija na kojim je konkurencija najjača. Neki avio-prevoznici postupno su proširili takvu ponudu na cele svoje mreže kako bi osigurali dosledne cene karata. Time se izbegava mogućnost da putnici mogu da biraju karte.

Jedno je sigurno, pandemija i kriza u Ukrajini su u velikoj meri promenili način na koji putujemo. Već sada možemo da kažemo da se dosta toga promenilo i možemo očekivati još puno toga u budućnosti. Nekad je izbor, bar što se tiče prtljaga, bio na putnicima, a sad je kako vidimo na avio-kompanijama. Uslovljavanje ili nužda, vreme će pokazati.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -