Hrvatska turistička zajednica je u saradnji sa agencijom Go2Digital na aerodromu u Splitu sprovela jednu interesantnu marketinšku kampanju. Od sada svi putnici pri izlasku iz aviona i ulasku na aerodorom mogu osetiti specifične mirise Mediterana
Croatia, Immerse your senses je ime nove kampanje Hrvatske turističke zajednice. Putnici koji budu stigli u Split će imati mogućnost da nakon napuštanja aviona osete mirise primorja. Njima će u okviru ove zanimljive i inovativne mirisne akcije biti dostupni mirisi mora, borovine, svežih citrusa, limuna, narandže, lavande ili belog kedra.
Na osnovu istraživanja, gotovo 75% emocija izazvano je mirisom, koji spada među najvažnija čula koja formiraju stvarnost, raspoloženje i koncentraciju. Na nekoliko mesta na aerdromu su takođe postavljeni digitalni paneli sa informacijama o ostalim destinacijama u Hrvatskoj.
Najzdravija zemlja za život na svetu, saznajte više.
U Hrvatskoj turističkoj zajednici se redovno prate savremeni trendovi u promociji turizma što potvrđuje i ova zanimljiva kampanja. Ova kampanja privlači pažnju brojnih prolaznika na najfrekventnijim lokacijama. Osnovi cilj je pružanje turistima osećaj leta, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Kampanja će trajati do kraja meseca.
Specijalizovani američki portal za putovanja Traveldailynews.com je objavio listu najboljih destinacija za putovanja koje se moraju posetiti u ovoj godini. Među najboljih deset na svetu se nalazi i Hrvatska, što potvrđuje popularnost ove zemlje kod turista.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.