4.4 C
Belgrade
sreda, 30 novembra, 2022

Dobro došli u „eru hibridnog“, novo mesto poslovnih uspeha

Bilo da govorimo o svakodnevnom načinu rada u korporacijama i firmama, pohađanju kurseva ili organizovanju sajmova, hibridni režim je definitivno tu da ostane. Ušunjao se tiho, ali vrlo uticajno, a sada mu mnogi ljudi iz sveta biznisa poklanjaju poverenje

Sve je krenulo 2020. kada su milioni ljudi bili primorani da svoje radne obaveze podrede novim merama, a digitalizacija je zasijala u svom punom sjaju: imali smo sastanke preko Zoom-a, onlajn konferencije, prezentacije, obuke, pa čak i sajmove…

Skoro tri godine kasnije, mere su ublažene, ali je hibridni režim i dalje tražen. Zašto?

Pre svega, zato što je praktično, funkcionalno i napredno rešenje, koje kompanijama i pojedincima donosi razne benefite. Pokazalo se da ne morate biti fizički prisutni da biste ostvarili kontakt ili uspeh na nekom polju, lakše i brže se organizujete, manji su troškovi (prevoz, hrana, smeštaj) i bolji je balans između poslovnog i privatnog.

Recimo, sajam Digital GASTexpo koji se ove zime organizuje u Ljubljani, a posvećen je hotelijerima i ugostiteljima, pravi je dokaz za to: hibridni format omogućava savršen spoj tradicionalnog i modernog načina poslovanja.

To je jedna potpuno nova dimenzija u poslovnoj mreži i B2B svetu, pri čemu možete da odaberete način praćenja sajma, svakako i u skladu sa svojim rasporedom i vremenom: tradicionalna verzija sajma se održava od 15. do 18. februara, a digitalna od 24. januara do 28. februara 2023. godine.

Dakle, više ne morate da birate između događaja, niti da propuštate značajne sajmove, poput ovog koji je međunarodni, kako biste ostvarili dobre, potencijalne saradnje.

Ključne prednosti hibridnog formata sajma

  • Na raspolaganju imate 23 dana da pre, ili za vreme održavanja sajma, ugovorite sastanke sa klijentima, kao i 10 dana nakon tradicionalnog formata
  • Štedite vreme, ako se odlučite za digitalnu verziju, a s druge strane – možete kvalitetno i blagovremeno da se spremite za sastanke
  • Ako niste u mogućnosti da fizički prisustvujete sajmu, moći ćete da organizujete kasnije sastanke sa klijentima
  • U digitalnom formatu, „Showroom“, imate mogućnost da u svom prostoru predstavite ideju/proizvod/uslugu
  • Inovacije u svetu ugostiteljstva i hotelijerstva koje ne treba propustiti jesu: video konferencije u virtuelnom prostoru, striming prezentacije i radionice, organizovanje igara, istraživanja, anketa, glasanja i drugih vidova interakcije
  • Ono što je svakako bitno jeste tehnička podrška, koja je preduslov za uspešno predstavljanje na sajmu, a GASTexpo nudi kompletnu potporu u tom pogledu

Istraživanje sprovedeno ove godine pokazuje da je za 71,1 odsto organizatora događaja u hibridnom formatu – najveći izazov povezivanje publike koja prati događaj uživo i one koja to čini onlajn.

Takođe, skoro polovina organizatora je rekla da su hibridni događaji rešenje u povezivanju ljudi sa svih strana sveta. Kada je u pitanju planiranje B2B event-a, organizatori su stava da je ubrzanje mogućnosti – ključna metrika uspeha.

Sve u svemu, čini se da događaji u hibridnom obliku imaju svetlu budućnost i igraju značajnu ulogu u većini kompanija. Za sve ugostitelje i hotelijere iz Srbije, Digital GASTexpo sajam je odlična prilika da prošire svoje znanje i ideje, posebno imajući u vidu blizinu Slovenije i dobre društveno-kulturološke veze između dve zemlje.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -