Imati drugi dom zvuči lepo. Imati drugi dom u jednoj od poznatih italijanskih vinskih regija zvuči još lepše
Italijani sve češće prodaju svoje kuće u vinskim regijama, zajedno sa imanjima i vinskim podrumima. Kako navodi Yahoo Life, za kupovinu su posebno zaineterovani Amerikanci, koji masovno odlaze u region Pijemont. Interesovanje Amerikanaca za to područje samo u poslednje dve godine je poraslo za čak 50%.
Uz svoju reputaciju u vinskom svetu, Pijemont je bio bio ključan u stvaranju slow-food pokreta, a to je istovremeno i glavno područje za lov i kupovinu belih tartufa. To Pijemont čini posebno privlačnim područjem za kupce sa jakim interesom za gastronomiju i hedonizam.
View this post on Instagram
Takvi kupci se vrlo često odlučuju i da pokrenu sopstveni posao, da nastave tradiciju vinogradarstva. To je posebno bitno za agencije koje posreduju pri kupovini, jer su trenutno vinogradi novi must-have, odnosno izuzetno su popularni. Mnogi novi vlasnicu su potpuno bez iskustva, ali su odlučni da nauče sve o različitim sortama grožđa i kako funkcioniše proizvodnja vina.
Iako uživanje u italijanskom selu po nekoliko nedelja ili meseci zvuči sjajno, još uvek nema podataka šta o tome misle stanovnici Pijemonta. Interesantno je navesti, da priliv novih stanovnika nije uvek dobro prihvaćen, kao što je to bio slučaj sa Meksiko Sitijem. Pandemija je uticala da se Amerikanci masovno presele u ovaj grad, pa je lokalno stanovništvo bilo prezasićeno američkim turistima i radnicima na daljinu , što je izazvalo veliko nezadovoljstvo.
Ipak, eventualna neprijatnost ne odbija zainteresovane da kupe imanja u Pijemontu. Sve više ljudi se i zvanično seli u Italiju, kako bi nastavili svoj život tamo. Italija je poznata kao zemlja u kojoj se zaista živi “punim plućima” i to svi žele to da iskoriste.