Kada se na rukovodećoj poziciji spoje stručno obrazovanje, radno iskustvo i ženska kreativna energija u jednoj osobi, poslovni rezultati su po pravilu impresivni. Bojana Kuzmanović je pravi primer toga i evo je, na naše zadovoljstvo, još jednom na stranicama TU magazina. Ovaj put, sa novim idejama i na novom radnom mestu
TU: Recite nam nešto više o vašem putu ka mestu direktorke prodaje i marketinga Hotela Zlatibor?
BK: Moj put do pozicije direktorke marketinga i prodaje je bio logičan sled događaja, obzirom da sam kroz svoju dosadašnju karijeru, često bila na zadataku razvoja i unapređenja prodaje. Uvek ostaje pitanje šta je starije marketing ili prodaja, a odgovor leži u neraskidivoj vezi. Nakon završenih master studija turizma, otišla sam na jednogodišnje stručno usavršavanje u London, gde sam u hotelu „Claridge’s”, imala priliku da radim u timu sa vrsnim stručnjacima iz oblasti hotelijerstva. Svoj profesionalni put nastavila sam u Kongresnom centru „Master” Novosadskog sajma, gde sam shvatila da je kongresni turizam vrlo interesantna oblast koja me u potpunosti motiviše i ispunjava u profesionalnom smislu, da bih potom prihvatila novi izazov na poziciji menadžera Sektora za kongrese i skupove u okviru „MK Resorta”.
Posle nekoliko godina rada, nove poslovne prilike su me podstakle da pomerim svoj fokus razmišljanja i poželim da započnem rad na poziciji koja objedinjuje sva moja dotadašnja znanja iz oblasti prodaje i marketinga. Kao kruna objedinjenog znanja, došla je pozicija direktorke prodaje i marketinga u hotelu „Gorski”, a nakon toga u Hotelu „Zlatibor”, gde i danas radim.
TU: Koji su Vaši prvi utisci na novom radnom mestu?
BK: Moji prvi utisci su veoma pozitivni. Oseća se dobra energija, timski duh, volja i želja da se kroz timski rad i pažljivo osluškivanje tržišta, dođe do novih ideja i poslovnih uspeha.
TU: Šta bi istakli kao ključne segmente vašeg delovanja na početku?
BK: Uvek se trudim da dobro upoznam destinaciju i sagledam sve prilike na njoj, kako bih uz ta saznanja napravila najbolje ponude i pakete, koji zadovoljavaju sve potrebe individualnih i korporativnih gostiju hotela. Naravno, kroz adekvatne marketinške aktivnosti, trudimo se da približimo potencijalnim gostima celokupnu ponudu i sadržaje hotela, kao i brojne mogućnosti koje destinacija pruža.
TU: Kakav je vaš odnos prema novim kolegama? BK: Novim ljudima uvek pristupam otvorenog srca, pa je to slučaj i sa novim kolegama. Od mene uvek mogu da očekuju otvoren i iskren razgovor, prostor za sugestije i nove ideje, kao i želju da zajedničkim radom dođemo do najboljih rezultata.
TU: Šta najviše volite da istaknete u predstavljanju hotela?
BK: Ima zaista mnogo stvari koje bih želela da istaknem kada pričamo o hotelu „Zlatibor”. Od prelepe arhitekture hotela koji predstavlja spoj tradicionalnog i modernog, preko pažljivo omišljenog i biranog enterijera soba, koje odišu dobrim ukusom i komforom. Dragulj hotela je luksuzni „Magnesium Wellness & Spa centar”, koji se prostire na preko 4.000 m2 i sadrži posebnu vrstu magnezijumske vode, koja blagotvorno deluje na stanje čitavog organizma. Na ovom mestu je sve podređeno revitalizaciji duha i tela i kompletnom zadovoljstvu svakog gosta.
Poseban segment čitavog koncepta je gastronomija, pa tako svojim gostima nudimo mogućnost da uživaju u lokalnim delikatesima, ali i u specijalitetima inostranih kuhinja. Pansionski restoran „Ruj” i a la carte restoran „Kalem by Zak Mountain Concept” na dva različita načina pružaju jedno novo kulinarsko iskustvo svakom pojedincu. Kada je u pitanju zabava, na raspolaganju su predivna i sadržajna igraonica za najmlađe, kuglana i bilijar sala. Kongresni centar sa modernim salama, najsavremenijom audio – vizuelnom opremom, dnevnom svetlošću i izlazom na terasu sa koje se pruža predivan pogled, je takođe sadržaj na koji smo posebno ponosni.
TU: Da li osim domaćih imate i strane turiste i ko su najčešći gosti hotela?
BK: Naravno, Zlatibor je naša najpopularnija planina i raskrsnica mnogih puteva. Tako da, pored individualnih gostiju, koji dolaze na duži boravak, često imamo i tranzitne goste, kao i inostrane turiste koji obilaze Zlatibor, u okviru kružnih tura po Srbiji i regionu. Pored toga, naši gosti, na koje smo naročito ponosni, su korporativni kilijenti, koji imaju sve uslove da u kongresnom centru našeg hotela pronađu idealno mesto za održavanje kongresa, seminara i drugih stručnih skupova. Spoj odlične lokacije, infrastrukture hotela, bogatog sadržaja koji nudi, profesionalnog i stručnog osoblja, predstavlja savršeno mesto održavanja raznih poslovnih događaja. Kada se tome pridodaju prirodne lepote i dobra klima, jasno je zašto smo prepoznatljivi i u organizaciji tim bildinga.
TU: Koji su vaši dalji planovi u narednom periodu?
BK: Dalji planovi su uvek vezani za rast, razvoj i održavanje kvalitetne usluga hotela. Za predstojeće sezone, pripremamo mnogo lepih stvari, nove projekte i ponude, ali neka za sada ostane na tome, kako bismo mogli da priredimo iznenađenje našim čitaocima.
Tekst: Petar Vušurović
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.