19.7 C
Belgrade
sreda, jun 12, 2024

Rešenja koja transformišu iskustvo putovanja

Sve brži način zivota kao i sve veća ponuda na tržistu primorala je kompanije koje rade sa krajnjim potrošačima da svakodnevno učestvuju u borbi za njihovu pažnju i lojalnost. Ovaj trend nije zaobišao ni industriju turizma i ugostiteljstva

Kao neke od ključnih stavki za ,osvajanje srca“ putnika izdvojile su se dobro poznavanje korisnika usluga, personalizovan pristup i konstantna dostupnost. Prilagođene, tzv personalizovane ponude i komunikacija sa putnicima su od suštinskog značaja u ovoj industriji, jer unapreduju ukupno iskustvo putovanja i zadovoljstvo svakog od putnika pojedinačno. Sve sofisticiranije prilagođavanje usluga i preporuka kako bi odgovarale afinitetima putnika, od izbora destinacije do smeštaja, aktivnosti i opcija za ishranu, podstice osećaj jedinstvenosti i ekskluzivnosti.

Kompanija Saga zajedno sa svojom ćerkom-firmom lntellya, pruža turističkim agencijama sveobuhvatni ekosistem softverskih rešenja, koja pored toga što odgovaranjem na prethodno pomenute trendove pomažu kreiranju dugotrajnih, lojalnih odnosa sa putnicima direktno utiču i na povećanje efikasnosti unutrašnjih, svakodnevnih operacija.

Portfolio proizvoda kompanije zasnovanih na veštackoj inteligenciji – CRM resenje ,Selecta“ i virtualni asistent ,Weaver“, kao i kontakt-centar resenje ,Genesys“, omogućavaju bolje upoznavanje putnika, centralizaciju podataka o istim kao, gde pritom omogućavaju jedinstvenu interaktivnu komunikaciju. Ovi proizvodi koriste znanje putnicima upravo kako bi plasirali personalizovane ponude na kanalima koje putnik preferira, u odgovarajućem trenutku, sa ciljem ojačavanja odnosa izmedu putnika i kompanije, optimizacije prodajnih procesa i negovanja lojalnosti.

SELECTA – CRM NAPREDNE GENERACIJE

CRM baziran na veštačkoj inteligenciji omogućava prikupljanje podataka sa svih kanala, pruža vredne uvide i omogućava donošenje odluka u realnom vremenu.

WEAVER – PERSONALNI VIRTUELNI ASISTENT

Unapredite iskustvo putnika kroz 24/7 dostupnost, trenutno zadovoljstvo i ulogu asistenta kao desne ruke vaših klijenata.

GENESYS CLOUD CX™ – KONTAKT CENTAR

Mi razumemo da industrija turizma i ugostiteljstva zahteva izuzetnu uslugu za korisnike. Naše najsavremenije rešenje u cloud-u za kontakt centar je dizajnirano da poboljša iskustva gostiju, pojednostavi operacije i poboljša vaše finansijske izglede.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -