Panevropska banka je prva bankarska grupa koja je lansirala karticu u velikom obimu na 12 tržišta i na svim proizvodima
Kao deo partnerstva sa Mastercard-om, UniCredit unapređuje sve svoje debitne, kreditne i pre-paid kartice na Mastercard Touch Card™, koja uključuje funkcije za slepe i slabovide osobe, čineći je pristupačnijom za sve klijente.
Kartice sa ovom novom funkcijom su sada dostupne u Italiji i biće postepeno uvedene tokom 2024. u svih dvanaest zemalja u kojima banka posluje, pokrivajući oko 20 miliona kartica.
Dizajn Mastercard Touch Card™ zasnovan je na sistemu bočnih ureza koji pomažu klijentima da identifikuju pravu karticu samo dodirom. Izraziti zarez pomaže korisnicima sa oštećenim vidom da razlikuju svoje platne kartice.
Kartica je dizajnirana da poveća nezavisnost osobama sa oštećenjem vida prilikom plaćanja putem interneta ili u prodavnicama. U Evropi se procenjuje da ima više od 30 miliona slepih i slabovidih osoba. U proseku jedan od 30 Evropljana doživi gubitak vida.
Inkluzija je sastavni deo UniCredit kulture i društvene strategije, a ova inicijativa naglašava posvećenost banke negovanju inkluzivnijeg društva bez prepreka.
U skladu sa ESG principima banke, kartica je takođe napravljena od recikliranog PVC-a, pri čemu je na svakoj kartici utisnut Mastercard Sustainable Card Badge, koji potvrđuje njene akreditive za održivost.
Alberto Palombi, direktor Rešenja za plaćanja Grupe, UniCredit, rekao je: „UniCredit i Mastercard su čvrsto fokusirani na budućnost. Naše partnerstvo, kombinujući UniCredit mrežu evropskih banaka i inovacija, sa Mastercard-ovom ekspertizom u plaćanju karticama, omogućava nam da pružimo jedinstveno, besprekorno rešenje za sve naše evropske klijente, koje je u isto vreme inkluzivno i održivo. Osnaživanje naših zajednica znači osigurati da svi imaju pristup finansijskim alatima koji su im potrebni. Zbog toga sa zadovoljstvom najavljujemo integraciju ureza u naše kartice za slepe i slabovide klijente, koje su napravljene od sertifikovano održivih materijala. Banke imaju ključnu ulogu u oblikovanju boljeg sveta, a ovo je još jedan način na koji želimo da pokažemo našim klijentima da smo tu da ih podržimo.”
„Uključivanje leži u srži Mastercard vrednosti, a Mastercard Touch Card™ predstavlja primer naše posvećenosti standardima u platnim karticama, promovišući inkluzivnost. Oduševljeni smo što radimo sa cenjenim partnerom kao što je UniCredit na pružanju rešenja usmerenih na potrošače koja poboljšavaju dostupnost za sve“, rekao je Mark Barnet, predsednik Mastercard Europe.
Pročitajte više o Mastercard Touch Card™ kartici ovde.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.