Dubai predstavlja pravi primer kako je futuristička vizija u kombinaciji sa naftnim bogatstvom transformisala pustinjski grad u globalnu metropolu. Od ribarskog sela do svetskog ekonomskog i turističkog centra, Dubai se izdvaja svojom impresivnom arhitekturom, kulturnom raznolikošću i ekonomskim prosperitetom. Takav slučaj nije zaobišao ni ugostiteljstvo
Dubai ima preko 18.000 restorana, verovali ili ne, navodi CNN. To znači da svaki dan možete jesti u novom, i trebaće vam gotovo 50 godina da ih sve obiđete. Veliki izbor kuhinja iz celoga sveta trebalo je da “razmazi” stanovništvo, da ručavanje kod kuće učini zastarelim i prevaziđenim. Međutim, situacija je potpuno drugačija.
Moderno društvo zahteva nova iskustva, to ne isključuje i iskustvo obedovanja u restoranima. Ljudi traže nova, uzbudljiva iskustva, a klasični restorani su praktično „passe“. Pojavljuju se nove varijante restorana, sa tajnim lokacijama, tajanstvenim menijima ili interesantnim mestima za sedenje. Samouki kuvari koji organizuju večere u svom dvorištu osvajaju kulinarsku scenu Dubaija.
View this post on Instagram
Supper clubs
Sve više takvih restorana nudi rezervacije preko Instagrama ili ostalih društvenih mreža. Turisti i domaći gosti rezervišu svoje mesto i spremni su da plate i više od 100 dolara po osobi kako bi učestvovali u samom procesu pripreme hrane. Šefovi takvih restorana su mahom doseljenici sa svih krajeva sveta, koji takvim akcijama predstavljaju jela iz svog detinjstva i zemlje pripovedajući svoju ličnu priču, mešajući uticaje zavičaja sa sezonskim namirnicama dostupnim u Dubaiju.
Supper clubs, kako se takvi restorani nazivaju, omogućavaju kreativno kuvanje, sa sezonskim menijima koje vode amaterski ili profesionalni kuvari. Gosti često neće znati meni ili lokaciju gde će večerati dok ne rezervišu svoje mesto. Oni se često podstiču da dođu sami ili sa samo jednim prijateljem, čime se pruža prilika za umrežavanje, a mogu doneti i svoja pića.
Srpska vina krupnim koracima napred, saznajte više.
Osnovna ideja je da se ljudi okupljaju pod jednim krovom, za jednim stolom, da razgovaraju bez ograničenja i jednostavno dele prijatan obrok i razgovor. U početku su dolazili samo prijatelji i porodice, ali se takav trend brzo proširio i među strancima.
Supper clubs nude nešto što klasičan restoran nema, a to je personalizovana usluga. Oni nude vrhunsku hranu na jedan ličan način, tamo niste gost, već član porodice koji je došao na redovno porodično okupljanje. Takva je hrana, atmosfera i uluga, a po svemu sudeći, gostima to odgovara, pa i ne čudi globalna popularnost takvih mesta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.