All inclusive odmori su u poslednjih nekoliko godina doživeli značajan rast popularnosti. Od 2019. godine potražnja za takvim paketima na platformama Expedia i Hotels.com povećana je za čak 70%. Prema podacima Expedia TAAP, ovaj rast se pripisuje kvalitetnijoj ponudi i personalizaciji koja privlači nove grupe putnika, prelazeći sa univerzalnih na luksuzne opcije prilagođene individualnim potrebama
Ranije su all inclusive aranžmani često bili povezivani s nižim cenama i kompromisima u kvalitetu. Danas se fokus stavlja na luksuzne sadržaje, uključujući gurmansku kuhinju, personalizovanu uslugu i ekskluzivna iskustva. Brendovi kao što su Ikos, Excellence Group, Rixos Hotel i Iberostar predvode ovu transformaciju, dok veliki hotelski lanci kao što su Marriott i Hyatt počinju da investiraju u all inclusive segment.
Najpopularnije destinacije za ovakva putovanja su Meksiko, Karibi, Turska, Španija, Grčka, Kipar, Mediteranski i Jadranski region. Takođe, interesovanje za all inclusive aranžmane u objektima sa pet zvezdica poraslo je za 125%, pri čemu su evropski putnici povećali potražnju za 65%, a putnici iz Sjedinjenih Država za čak 110%.
Kudiljero – Skriveni biser severne Španije, saznajte više.
Novi koncept all inclusive odmora fokusiran je na visok kvalitet, uključujući restorane s Mišlenovim zvezdicama i vrhunska pića. Prema istraživanjima, 54% potrošača u Aziji razmatra ovu opciju za međunarodna putovanja u narednih godinu dana, što ukazuje na nastavak trenda rasta popularnosti ovih paketa.
Više o ovom izveštaju pronađite na zvaničnoj internet stranici.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.