Hrvatska želi da se strateški kroz kvalitetnu i vrhunsku ponudu profiliše kao luksuzna destinacija kod turista i time zauzme vodeću poziciju u regionu kad je takva vrsta turizma u pitanju
Hrvatska privredna komora je uz podršku Hrvatske turističke zajednice na ovogodišnje izdanje prestižnog kanskog sajma odvela rekordan broj luksuznih hotela, hotelskih grupacija i putničkih agencija specijalizovanih za luksuzni turizam.
Hrvatska je strateški postavila sebi cilj da pored jačanja domaćeg turističkog sektora radi i na jačanju i razvoju segmenta luksuznog turizma. Na prestižnom sajmu ILTM 2021. u Kanu koji se održao od 6. do 9. decembra učestvovali su Hilton Imperial Dubrovnik, A la Carte Travel, Le Meridien Lav Split, Bluesun Hotels & Resorts, Roxanich Wine & Heritage Hotel, Adriatic Concierge, Croatia Luxury Rent, Hotel Park Split i Fenomen Plitvice, Leonidas Travel, Liburnia Riviera Hoteli, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort, Royal Hotels and Resort i Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela HGK Stories.
Na ovogodišnjem izdanju ILTM sajma predstavilo se 80 zemalja, a preko 5000 posetilaca je imalo priliku da vidi u kom pravcu se razvija turizam, posebno deo koji se odnosi na luksuzni turizam.