Iz Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma Crne Gore je saopšteno da je turistička predsezona veoma blizu rezultata ostvarenih u 2019. godini. Iako je evidentno da se u Crnu Goru vraćaju turisti iz Zapadne Evrope i Skandinavije, ove godine će fokus ipak biti na turistima iz regiona
Odlična turistička predsezona u Crnoj Gori. Planirana popunjenost hotela je na vrlo zadovoljavajućem nivou. U prva četiri meseca ove godine ostvareno je oko 95% turističkog prometa u odnosu na rekordnu 2019. godinu.
U kolektivnim smeštajima, odnosno hotelima je ostvareno 428.000 noćenja, a ostvareni prihodi su preko 45 miliona evra, što je 96% ostvarenih prihoda u odnosu 2019. godinu, navodi eKapija. Svi podaci govore da odlična turistička predsezona u Crnoj Gori najavljuje dobru godinu za turizam u toj zemlji.
Najlepše plaže u regionu, saznajte više.
Iako je kriza u Ukrajini mogla imati posledica na sezonu, situacija se normalizovala. Interesovanje iz drugih zemalja ima potencijal da nadoknadi turiste sa tih tržišta, saopšteno je iz Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma.
Preduzete su takođe sve neophodne aktivnosti kako bi Crna Gora postala destinacija koja nudi održiv turistički proizvod sa minimalnim uticajem na životnu sredinu. Takođe, preuzete su i aktivnosti da sezona prođe dobro, kako bi se iskoristila svaka prilika za produžetak i intenziviranje postsezone. Crna Gora nije samo primorje, ona nudi sadržajan odmor za sva godišnja doba.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.