1.8 C
Belgrade
četvrtak, novembar 6, 2025

Lokalna stručnost rame uz rame sa svetskim standardima – organizacija događaja na globalnom nivou

Godine postojanja na tržištu najbolja su potvrda stabilnog poslovanja i bezrezervnog poverenja klijenata. Kada uz ime kompanije stoje tri uspešne decenije, jasno je da reč o pouzdanom i snažnom partneru. Duže od trideset godina agencija Miross gradi snažnu reputaciju u svetu turizma i organizaciji događaja. Sa sedištima u Beogradu i Podgorici, specijalizovali su se za kreiranje poslovnih putovanja, organizaciju događaja i seminara, kao i za kompletnu logistiku velikih manifestacija. Danas, agencija važi za jednu od najistaknutijih u regionu, ali i daleko van njegovih okvira. Sa Mirjanom Šaletić, osnivačem i generalnim menadžerom Miross kompanije, razgovarali smo o radu, posvećenosti, preprekama i kredibilitetu, kao i novim idejama i projektima

Miross

TU: Koliko je bilo zahtevno istaći se na domaćem i stranom tržištu?
MŠ: Kao najbrže rastuća industrija u prethodnoj deceniji, naša delatnost je istovremeno bila i najviše pogođena brojnim izazovima – od COVID-a, preko ratova u svetu, inflacije, pa sve do vremenskih nepogoda koje su direktno, i prvo, pogađale baš naš sektor. Ipak, upravo ti izazovi su pokazali da opstaju samo potpuno održive i inovativne kompanije, spremne na brze promene, prilagođavanje i uvođenje novih tehnologija. Miross je kroz diverzitet svojih rešenja, međunarodna partnerstva i stalno investiranje u ljude i znanje, uspeo da, ne samo održi svoje pozicije, već i da raste i razvija se na globalnom nivou.

TU: Da li je prisustvo i rad kroz više studija i platformi jedan od najvažnijih pokazatelja posvećenosti, opremljenosti i spremnosti da Miross odgovori na velike i kompleksne projekte?
MŠ: Zahtevna i turbulentna vremena zahtevaju stalne promene, jer svaka donosi novo iskustvo i doprinosi rastu kompanije. To zaista jeste znak posvećenosti, opremljenosti i spremnosti Miross-a da odgovori na obimne i zahtevne projekte. Sve pomenute aktivnosti značajno su nam pomogle da brže savladamo izazove i naučimo kako izgledaju događaji budućnosti. Danas nijedan događaj ne može da postoji bez tehnologije, a naš razvoj u tom pravcu bio je prirodan i nužan korak. Pored EventArchitect grupacije, čiji smo osnivači, ponosni smo članovi brojnih međunarodnih asocijacija kao što su ICCA, IATA, LCC mreža agencija i ATG mreža agencija. Posle mnogo godina rada i zalaganja, nalazimo se i pred punopravnim članstvom u IAPCO, čime ćemo postati jedini predstavnici te prestižne organizacije u Srbiji, Crnoj Gori i celom regionu – što je za nas ogromna čast i potvrda kvaliteta.

Miross

TU: Miross je lansirao prvi potpuno održivi sistem registracije u regionu. Šta on omogućava?
MŠ: Sam proces registracije postavljen je na značajno viši nivo, uz minimalna ili gotovo nikakva dodatna ulaganja. Sistem je osmišljen tako da bude ekološki i socijalno održiv, podiže svest učesnika o važnosti održivosti, a istovremeno donosi lakšu pripremu, niže troškove i opciju plaćanja samo za odštampane kartice. Posebno je važna njegova prednost u organizaciji velikih skupova i događaja, jer značajno ubrzava i olakšava ceo proces registracije. Na taj način, događaji postaju moderniji, efikasniji i u skladu sa globalnim trendovima održivosti. Pored toga, Miross poseduje i svoju kancelariju u Sava Centru, našem najvećem i regionalno najvažnijem kongresnom centru, koji je ujedno i najodrživija zgrada u regionu. Kombinacija našeg inovativnog sistema registracije i prisustva u Sava Centru dodatno nas pozicionira kao lidera na polju održivosti i značajno nas izdvaja od konkurencije.

Miross

TU: Šta se krije iza velikih događaja i koliko ih je teško organizovati? Da li nudite “end-to-end” (od planiranja do učinka) rešenja?
MŠ: Iza velikih događaja krije se naporan rad, planiranje i iskustvo. Kompanija organizuje događaje od 2 do 50.000 učesnika i svaki od njih, bez obzira na veličinu, nosi svoje specifične izazove. Sa kancelarijama u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i timom ljudi sa izuzetnim iskustvom (više od 50.000 organizovanih događaja u prethodnih 35 godina) uvek uspevamo da pronađemo najbolje rešenje. Nudimo komplentna rešenja: od samog procesa kandidature i planiranja, preko realizacije, sve do završnog izveštavanja. Naš cilj je da organizatorima obezbedimo da ceo proces prođe profesionalno, uz minimalan stres i snažne emocije koje ovakvi projekti, obično, nose. Treba naglasiti i da na velike događaje utiče mnogo faktora i da su baš zato iskustvo, izdržljivost i sposobnost prilagođavanja ključni za uspeh u našoj industriji.

Miross

TU: Dobitnici ste brojnih priznanja, da li među njima postoje neka koja biste posebno istakli? Postoje li neki projekti i saradnje koji su posebno značajni?
MŠ: Uvek posebno ističemo nagrade Eventex-a, gde smo tri godine zaredom 2022, 2023. i 2024. rangirani među 100 najuticajnijih aktera u ivent industriji. To je za nas potvrda dugogodišnjeg rada, inovativnosti i uticaja na globalnom nivou. Pored toga, izdvojili bismo i ulazak u finale nagrade za najbolji događaj na Conventi, gde smo kandidovali ICCA mediteranski sastanak održan u Sava Centru, koji smo realizovali u saradnji sa našim partnerima – Sava Centrom, Kongresnim biroom Srbije, Kongresnim biroom Beograda, hotelom Crowne Plaza i kompanijom Pro Sound. Kompanija Miross nedavno je učestvovala na prvom zajedničkom događaju dve vodeće svetske asocijacije u industriji događaja – ICCA i IAPCO – u Beogradu. Bio je to splet srećnih okolnosti, ali i priznanje našeg dugogodišnjeg rada i pripadnosti najvažnijim međunarodnim asocijacijama u ovoj industriji. Na panelu su učestvovali visoki predstavnici ICCA i IAPCO, među kojima Senthil Gopinath, izvršni direktor ICCA, Efi Koudeli, direktor za Evropu, i Sissy Lignou, predsednica IAPCO, kao i Kristina Milinčić, kopresedavajuća ICCA Mediteranskog sektora. Samo prisustvo na takvom događaju je velika stvar, ne samo zbog međunarodne vidljivosti, već i zbog učvršćivanja veza i konekcija u svetu, što je dragoceno za buduće projekte i saradnje, a činjenica da smo imali priliku da nastupimo i u svojstvu govornika daje dodatni kredibilitet našoj kompaniji.

Miross

TU: Kako biste definisali glavnu konkurentsku prednost u odnosu na druge agencije i koji su najčešći razlozi zbog kojih klijenti ponovo biraju Miross?
MŠ: Glavna konkurentska prednost MIROSS-a leži u iskustvu, brojnosti i ljudima, kao i u održivom pristupu svim projektima koje realizujemo. Tokom više od tri i po decenije rada, izgradili smo sistem koji kombinuje inovativnost, pouzdanost i mogućnost brze adaptacije na sve novonastale situacije – od globalnih kriza do tehnoloških promena. Važna odlika agencije je poverenje klijenta koji sa nama rade duže od tri decenije, uz jednako zadovoljstvo i produžetak saradnje. Klijenti znaju da sa nama dobijaju partnera koji razume kompleksnost događaja i koji je sposoban da pruži celovita i prilagođena rešenja. Ono što nas posebno razlikuje jeste sposobnost da i najveće projekte vodimo profesionalno, održivo i bez nepotrebnog stresa za organizatore, čime im pružamo sigurnost i poverenje da će njihovi događaji biti realizovani na najvišem mogućem nivou.

TU: Postoje li industrije u kojima želite jače prisustvo u budućnosti?
MŠ: U budućnosti vidimo najveći potencijal u spajanju IT industrije i ivent industrije, što smatramo neizbežnim pravcem razvoja. Praćenje inovacija i globalnih trendova u našoj oblasti ključno je za dalji rast i baš iz tih razloga nastavljamo da ulažemo u tehnologiju i digitalna rešenja koja događaje čine modernijim, održivijim i atraktivnijim za učesnike.

Tekst: Ivana Ninić

Pratite nas na našoj LinkedinFacebookInstagram i stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -