Nemačka agencija TUI, jedan od najvećih svetskih turoperatora, je predstavila novu tehnologiju koja omogućava turistima da pronađu destinaciju po svojoj meri. TUI ističe da to od sada nikad neće biti lakše i jednostavnije
Projekat Destination U je napravljen od strane kompanije Realeyes, i on uz pomoć digitalnog programa skenira lica i analizira pokrete i ponašanja ljudi na osnovu čega daje informacije koje mogu pomoći da se definišu parametri oko izbora destinacija. U suštini AI, odnosno veštačka inteligencija, pomaže da pronađete destinaciju baš po vašoj meri.
Ovaj program je u poslednjoj fazi testiranja, a plan je da se nakon detaljnog ispitivanja implementira u svim poslovnicama ove agencije. On će takođe biti i na sajmovima i ostalim događajima gde je turizam prisutan.
Projekat Destination U je baziran na veštačkoj inteligenciji. Sve što je potrebno je da osoba sedne u fotelju i posmatra fotografije i sadržaj koji se prikazuje na ekranu ispred. Dok osoba sedi fotelji, nesvesno reaguje na sadržaj, dok kamere prate i registruju pokrete lica. Nakon toga se kreira jedinstven algoritam koji se automatski upoređuje sa algoritmima koji definišu karakteristike različitih tipova turitičkih destinacija.
Vila Rotonda – remek delo Andrea Paladia, saznajte više.
Nakon analize, program nudi nekoliko tipova destinacija ili putovanja koja su potpuno presonalizovana. Ne postoji mogućnost da se dobiju isti rezltati kod dve osobe. Upravo to je ono što Destination U razlikuje od ostalih sličnih programa. Sve je potpuno prilagođeno osobi koja je i započela program i odabir destinacija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.