U Beogradu je u organizaciji TU magazina u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center, organizovana radionica balkanskog turizma na kojoj su se turističkim agencijama i kompanijama iz Srbije predstavili ekskluzivni hoteli iz regiona
Čim su se stekli epidemiološki uslovi za organizaciju bezbedne radionice, redakcija TU magazina je brzo reagovala i održan je workshop pod nazivom TU Balkan Sales Call na kome je učestvovalo dvadeset hotela iz Crne Gore, Srbije, Slovenije, Hrvatske i Albanije, a iz cele Srbije došlo je 33 pažljivo odabranih turističkih agencija i kompanija koje žele da u svoju ponudu uvrste destinacije balkanskog regiona.
Izlagači su tri nedelje pre događaja dobili spisak prijavljenih turističkih agencija i kompanija koje su se prijavile shodno ovogodišnjim planovima. Zatim se čekala odluka kriznog štaba i dozvola okupljanja, i tek je onda realizovana i sama radionica.
Iz Crne Gore svoju ponudu predstavilo je čak 15 učesnika. Iz Budve i okoline su bili: Hotel Avala, Hotel Ami Budva Petrovac, Hotelska grupa „Budvanska rivijera“ sa hotelima Mogren, Slovenska plaža, Aleksandar, Palas i Castellastva (poslednja dva iz Petrovca), Hotelska grupa Montenegro Stars sa hotelima Splendid, Montenegro Beach Resort i Blue Star u Budvi i Bečićima, Falkensteiner iz Bečića, Maestral Resort iz Pržna, Ananti Resort i Vivid Blue Serenity Resort iz Reževića kod Svetog Stefana. Tivatski zaliv predstavio je Regent Porto Montenegro, dok su Kotor i okolinu zastupali Blue Kotor Bay iz Donjeg Stoliva i Huma Kotor Bay iz Kotora. Iz Herceg Novog došli su Lazure hotel, Portonovi i One&Only Portonovi, dok je iz Ulcinja tu bio Azul Beach Resort.
Iz Istre su došli vinski hotel Roxanich iz Motovuna u hrvatskom delu poluostrva, dok je slovenačku Istru predstavljao gradski hotel Grand Koper iz Kopra.
Gosti iz Albanije bili su Albtours D – DMC za Balkan, kompanija koja organizuje putovanja po celom Balkanu, a takođe poseduje hotele na albanskom primorju.
Srbiju, zemlju domaćina, predstavljali su hoteli sa Kopaonika i to Viceroy i Gorski.
Utisci sa radionice bili su pozitivni na obe strane, destinacije iz regiona na ovaj način imale su priliku da detaljnije predstave svoju ponudu tur-operatorima iz Srbije koji su zainteresovani za saradnju, dok je agencijama iz Srbije ovo bila prilika da se podsete, a u mnogim slučajevima i upoznaju sa potpuno novom turističkom ponudom.
Tu Balkan Sales Call je trajao tri sata i sve turističke agencije imale su priliku da se lično upoznaju sa predstavnicima destinacija i hotela, i iz prve ruke saznaju sve o njihovim turističkim sadržajima i potencijalima, a zatim je TU magazin bio domaćin na ručku koji je u hotelu organizovan za sve učesnike radionice.
Tekst: Bojana Ilić