Fly Orient je osnovan u Beogradu kao porodična firma 2004. godine. U relativno kratkom periodu afirmisala se kao jedna od vodećih agencija za promociju Srbije kao poželjne turističke i poslovne destinacije, brendom Serbia Incoming. Kruna njihovog dugogodišnjeg rada jeste nagrada World Travel Awards koju su dobili kao Serbia’s Leading Destination Management Company za 2021. godinu
Ovu nagradu još zovu i „Oskar turističke industrije“, a na svetskom nivou predstavlja jedno od najznačajnijih priznanja u hotelijerskoj i turističkoj industriji. Agenciji Fly Orient ova prestižna nagrada daje novi vetar u leđa, da rade više, planiraju više i stvaraju nova iskustva za svoje klijente.
Serbia Incoming DMC
Kada je porodična firma osnovana, nije se mnogo razmišljalo o receptivnom turizmu, niti o insentiv putovanjima. Za MICE turizam i uopšte DMC industriju, u Beogradu i Srbiji nije bilo dovoljno resursa. Ozbiljnije promene videle su se s dolaskom Eurosonga u Beograd 2008. godine.
Taj period se poklapa i sa osnivanjem Kongresnog biroa Srbije koji je značajno pomogao u edukaciji tur-operatora i uopšte zaposlenih u hotelijerskoj i turističkoj industriji. Beograd kao kongresna destinacija i Serbia Incoming brend koji je osnovan 2007. rasli su zajedno.
Korak po korak širili su ponudu i van Beograda. Prvo Novi Sad i Subotica, a onda Niš, gde su 2013. godine povodom proslave 1700 godina od donošenja Milanskog edikta za Katoličku crkvu, organizovali posetu Nišu i proslavi jubileja. Ponose se klijentima kojima su organizovali nezaboravne posete Srbiji – Yandex, AMS (American Medical Science), Servier, Boehringer Ingelheim, Glenmark… Osim u Srbiji, poslednjih godina organizuju i insentiv putovanja po Balkanu.
Kreativno predstavljanje destinacije
U početku nije bilo lako dovesti inostrane goste u zemlju koja je toliko godina u medijima bila predstavljana isključivo u negativnom kontekstu. Dešavalo se čak da određeni pojedinci u kompanijama, kada saznaju da je izabrana destinacija Srbija, odustanu od dolaska. Međutim, vremena se menjaju i danas strani klijenti sami biraju da mesto njihovog događaja bude Srbija.
Kreativno prikazivanje destinacije je ono po čemu je agencija Fly Orient prepoznata kod svojih klijenata i zbog čega se mnogi vraćaju u Srbiju kako bi doživeli destinaciju na neki nov, drugačiji način.
The Spotlight Is On You
Zbog potreba klijenata agencija je razvila odeljenja specijalizovana za određenu turističku granu, svi timovi rade zajedno i kombinuju iskustvo sa vrhunskim znanjem i stručnošću.
Moto firme je „the spotlight is on you“ – personalizovana usluga, potpuna posvećenost klijentu i prilagođavanje destinacije gostu. Zahvaljujući svom odličnom poznavanju destinacije i partnerskim odnosima sa hotelima i drugim dobavljačima u Srbiji i regionu, u mogućnosti su da personalizuju iskustvo po ukusu klijenta.
Jače i glasnije na promociji Srbije
Tokom pandemije organizovali su virtualne događaje, prilagođavali se, posao je bio manjeg obima, ali uspeli su da prebrode tu krizu i sada se spremaju za nove izazove. Rat u Ukrajini poremetio je mnoge planove, jer Rusija je jedno od tržišta koje se prvo otvorilo za MICE događaje u Srbiji. Mnogi događaji iz Evrope takođe su otkazani zbog neizvesnosti.
Turističkoj industriji slede novi izazovi, a što se insentiv putovanja u Srbiju tiče, važno je probuditi interesovanje. Nekada su ljudi želeli da dođu u Srbiju jer je bila potpuno nova destinacija, ali zbog pandemije su se ljudi uželeli i tradicionalno popularnih destinacija. Zato se u agenciji Fly Orient spremaju da jače i glasnije rade na promociji Srbije.
Više informacija na sajtu www.flyorient.rs i www.serbiaincoming.com
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.