22.8 C
Belgrade
ponedeljak, april 15, 2024

Povratak turističkih agencija u velikom stilu, zbogom onlajn rezervacije?

Građani Evrope sve češće odustaju od onlajn rezervacija, i savete o putovanjima traže od turističkih agencija, kao u dobra stara vremena. Da li se to turističke agencije vraćaju na velika vrata?

Na ulicama Londona se otvara sve više turističkih agencija, one se ponovo „dižu poput feniksa iz pepela“. Razlog? Velika potražnja za putovanjima, pre svega kako bi zadovoljili potražnju za savetima licem u lice, naovodi Euronews.

Dakle, kako to da turističke agencije, naizgled zastarele u doba onlajn rezervacija, ponovo otvaraju svoja vrata? Od velikih kompanija poput TUI, do onih manjih, ove institucije doživljavaju procvat, bar u Velikoj Britaniji.

Pre svega, putovanja su se vratila na znatno veći nivo potražnje nego što je to bio slučaj pre pandemije. Nakon godina zatvaranja i otkazanih planova, ljudi ponovno žele da putuju. Međutim, složena ograničenja uzrokovana koronavirusom, haos na aerodromima uzrokovan nedostatkom osoblja i štrajkovima kao i opšta neizvesnost srušili su poverenje potrošača.

Putnici danas žele sigurnost, a to dobiju kod agencija. Kašnjenja ili otkazivanja, kao i loše oranizovano vraćanje novca za aranžmane koji su onlajn zakazani povratili su poverenje i reputaciju turističkih agencija. Mnoge koje su i opstale u periodu pandemije su usled otkazivanja revnosno i vrlo brzo vraćale novac putnicima. Takav slučaj je zabeležen i kod nas.

Mnoge agencije su umesto zatvaranja sada u ekpanziji. One nude ono što onlajn sistemi nemaju, ljudski kontakt. Sve kompanije se sada usredsređuju na ljude, odnosno fokus je na radnicima koji mogu odgovoriti na pozive bez obaveza za bilo koju određenu destinaciju ili informaciju.

Imati predanog putničkog agenta „na brzom biranju“ pokazalo se neprocenjivim za klijente koji su rezervisali svoje odmore kada industrija putovanja nije bila sasvim spremna za oporavak.

Osim toga, turističke agencije deluju kao tampon zona između potrošača i pružaoca usluga. Usled bilo kakvog haosa, turističke agencije mogu filtrirati i pružati lično informacije svojim klijentima. Na taj način, sav stres trpe oni, putnicima ostaje samo da uživaju u putovanju.

Pre pandemije, internet turističke agencije su bile omiljeno mesto za putnike koji štede novac. Međutim, najveći nedostatak takvih servisa je pužanje „offline“ podrške kada stvari postanu teške i komplikovane.

Agencije koje su opstale čvrsto veruju da će se njihove visoke stope zadržavanja klijenata nastaviti dok turisti grade odnose i poverenje sa svojim konsultantima, oslanjajući se na njihovu stručnost. Do sada se ova strategija isplatila.

Slovenačka Istra, i posao i odmor, saznajte više.

Da li će takav trend biti i kod nas, ostaje da se vidi. Agencije su uvek bile ne samo mesto za rezervisanje odmora, one su bile mesto gde se na ličan i direktan način svako mogao upoznati sa svim stranama svog putovanja. Na kraju, osmeh i lepa reč su uvek bili dobar osnov za početak bilo kakve saradnje ili poslovanja…

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -