14 C
Belgrade
subota, februar 24, 2024

Poslovna putovanja su u porastu

Na osnovu izveštaja Mastercard Ekonomskog Instituta možemo zaključiti da će i tradicionalna i poslovna putovanja ove godine premašiti rekordnu 2019. Nakon pandemije i početka krize u Ukrajini, putnici širom sveta žele da putuju i koriste sve mogućnosti na putovanjima, bilo da se radi o porodičnom ili poslovnom odmoru

Mastercard Ekonomski Institut je objavio izveštaj Travel Industry Trends 2023 koji nam daje uvidu u trenutnu situaciju i uvid u globalno stanje putovanja. Izveštaj opisuje stanje sa izrazito promenljivim ekonomskim prilikama, istrajnim zahtevima potrošača i ponovnim otvaranjem kontinentalne Kine. Na osnovu toga, zaključuje se da su pored klasičnih odmora i poslovna putovanja u značajnom porastu.

Zapravo, izveštaj nam otkriva da odmori i poslovna putovanja rastu gotovo istim tempom, odnosno interesovanje. Ono što je značajno, u drugoj polovini 2022. i početkom 2023. godine, rezervacije korporativnih letova sustigle su one za klasučne odmor. Doduše, u zemljama koje imaju snažnu i razvijenu „poslovnu“ kulturu.

Pored Kine, koja prednjači i koja očekuje najviše koristi od poslovnih putovanja, postoje i druge zemlje kojim taj trend ide na ruku. Posebno severna Evropa, Nemačka i Francuska, takođe i Brazil, kod njih bi moglo da dođe do povećanje izvoza u Kinu. Taj trend prati uporedo oporavak ekonomije širom sveta.

Izveštaj takođe izdvaja i uspostavljanje novi ruta. Kako putnici uživaju u većim prihodima vraćajući se na nivo od pre par godina, oni takođe otkrivaju i pokreću putovanja na kojim otkrivaju nove destinacije. Nemačka i Španija postaju sve popularnije za latinoameričke putnike, dok su Saudijska Arabija i Egipat postale popularne destinacije za putnike iz Istočne Evrope, sa Bliskog Istoka i iz Afrike.

Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.

Putnici žele kvalitetno iskustvo od trenutka kada rezervišu avionsku kartu do trenutka kad prvi put stignu na novu destinaciju. Kompanije danas to razumeju, i trude se da uspostave duže i vrednije odnose sa svojim zaposlenima, kako bi ostvarili zajednički benefit.

Da je takav trend podjednako zastupljen i kod nas, pokazuju i brojna putovanja koja organizujemo za kompanije, bilo u zemlje regiona, bilo kad nas u Srbiji. Više o takvim putovanjima možete saznati na našoj internet stranici.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -