Vlasnici tradicionalne i popularne prodavnice u Barseloni su odlučili da zbog velikog broja turista koji svakodnevno posećuju prodavnicu urade jednu nepopularnu stvar. Zbog preteranog fotografisanja izloga i selfija u prodavnici oni su rešili da naplaćuju ulaz dosadnim turistima
Prodavnica delikatesa u Barseloni naplaćuje ulaz posetiocima pet evra, naravno, ako ništa ne kupe. Na vratima stoji natpis koji ih pre ulaska upozorava, a ideja vlasnika je prema svemu sudeći opravdana. Ulaz se ne naplaćuje ukoliko ste došli da kupite nešto, naplaćuje se samo “posetiocima”.
View this post on Instagram
„Samo da pogledam, hvala, košta 5 evra po osobi“. Tako piše na natpisu na ulazu u Queviures Múrria, tradicionalnu prodavnicu delikatesa u Barseloni koja posluje više od 100 godina, tačnije datira još od 1898. godine. Da, dobro ste pročitali, vlasnicima je dosta turista koji prave redove i gužve zbog slikanja bez ikakve kupovine, navodi Time Out.
Koliko god to da smešno zvuči, iako prodavica zapravo (još uvek) nikom nije naplatila, vlasnici su bili primorani da urade nešto po pitanju dosadnih turista. Menadžer radnje, Toni Merion, kaže nije namera da naplate ulaz radoznalim posmatračima. Njima je namera da spreče turiste da ometaju rad i poslovanje prodavnice.
Srpska vina krupnim koracima napred, saznajte više.
Merion objašnjava da je znak prvo postavljen kao šala, ali se pokazao prilično učinkovitim u povećanju prodaje. Sada, kada posetioci dođu da fotografišu, često na kraju kupe nekoliko artikala iz radnje. Zadovoljni su i vlasnici i turisti, izgleda da je na ovako duhovit način skrenuta pažnja turistima, a da su pritom i vlasnici zaradili koji evro više.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.