13.4 C
Belgrade
utorak, februar 27, 2024

Nikola Dedović, generalni direktor hotela Metropol Palace

Brojni intervjui koje sam tokom godina imao prilike da uradim sa direktorima raznih hotela, otkrili su mi nekoliko stvari koje odlikuju karijeru uspešnog hotelijera. Sve njih spaja, pre svega, neverovatna posvećenost poslu uz privrženost porodici, kao i zavidna kreativnost i komunikativnost, ali postoji još nešto što zaista pravi razliku i kao po pravilu predstavlja deo životopisa najboljih. To je neverovatan uspon hotelskom lestvicom, od najniže pozicije do samog vrha, kojim su, da se izrazim rečnikom moga sina, „obrnuli igricu“. Razumevanje čitavog sistema hotelskih usluga i, pored mladosti, ogromno praktično iskustvo, je upravo ono što karakteriše i mog izuzetnog sagovornika, Nikolu Dedovića. Kako sam kaže, hotelijerstvo je njegov život i oduvek je hteo da upravlja nekim hotelom, pa je do generalnog direktora institucije kakva je Metropol Palace, došao tako što je počeo kao pomoćnik sobarice. Ako tome dodamo podršku porodice u vidu supruge i troje dece, jasno je da je Nikola jedan od onih s početka priče

TU: Kako je tekao vaš razvojni put u karijeri do pozicije generalnog direktora hotela Metropol Palace?
ND: Moj profesionalni put bio je dinamičan i obuhvatio je različite segmente hotelske industrije. Karijeru sam započeo u sektoru domaćinstva, nastavio preko odeljenja recepcije i prodaje, a zatim sam prešao na pozicije u okviru menadžmenta hotela. Rad u različitim hotelskim lancima, kao što su Intercontinental Hotels Group, Small Luxury Hotels i Luxury Collection by Marriott, pružio mi je priliku da steknem iskustvo u operativnom radu različitih vrsta hotela, od manjih butik hotela do velikih luksuznih objekata. Put koji sam prošao, izgradio je temelje za poziciju generalnog direktora hotela Metropol Palace, koju sam sa ponosom preuzeo ovoga novembra.

TU: Koji su ključni segmenti delovanja koje ste postavili na početku vašeg rada na novoj poziciji?
ND: Na početku sam odmah postavio sam jasne ciljeve i prioritete. Fokusirao sam se na poboljšanje kvaliteta usluga, optimizaciju operacija i unapređenje iskustva gostiju. Takođe, uložio sam napore u razvoj zaposlenih, jer verujem da je zadovoljan tim – ključ uspeha hotela.

TU: Da li se promenio odnos prema kolegama sa kojima ste do sada radili?
ND: Moj pristup je ostao otvoren i inkluzivan. Uvek sam težio timskom radu i izgradnji pozitivne radne atmosfere. Iako sam preuzeo poziciju generalnog direktora, trudim se da održim bliske odnose sa kolegama i zajedno s njima radim na postizanju ciljeva.

TU: Da li imate probleme sa kadrovima i kako ih rešavate?
ND: U svakom poslovanju postoje izazovi s kadrovima. Zato, sada aktivno radim na identifikaciji potreba za obukom i razvojem zaposlenih. Takođe, implementirao sam programe za poboljšanje radne atmosfere i motivacije, čime se direktno suočavamo s problemima i radimo na njihovom rešavanju. Svesni smo nedostatka radne snage na našem tržitu, svi smo u istom problemu, tako da mislim da bi trebalo da se mi hotelijeri međusobno pomažemo, pokušamo da nađemo rešenja i da edukujemo mladi kadar po našim aršinima, kako bismo proizveli i napravili, pre svega, dobre ljude.

TU: Šta najviše volite da istaknete u predstavljanju hotela Metropol Palace?
ND: Ono što najviše volim istaći o hotelu Metropol Palace je njegova izuzetna kombinacija luksuza, tradicije i savremene elegancije. Naša posvećenost pružanju vrhunskog iskustva gostima, uz vrhunsku uslugu i pažljivo osmišljene sadržaje, čini nas jedinstvenima u industriji. Naša istorija je ono što pravi razliku, tradicija koja datira od 1957. godine, veliki spisak gostiju koji su obeležili čovečanstvo u sferi kulture, nauke, politike. Ali ono što me posebno čini radosnim je to što je Metropol mlađi nego ikada, privlačniji i prijemčiviji i za mlade generacije, koje stvaraju novu tradiciju i pišu novu istoriju upravo u ovim danima.

TU: Šta je po vašem mišljenju ono zbog čega se gosti vraćaju u hotel i šta razlikuje hotel Metropol od konkurencije?
ND: Gosti se vraćaju u hotel Metropol ne samo zbog luksuznog smeštaja već i zbog personalizovanog pristupa. Naša pažnja prema detaljima, jedinstveni doživljaji i autentičnost čine nas posebnima. Takođe, neprestano se prilagođavamo trendovima i gostima pružamo inovativna iskustva. Centralna gradska lokacija, hotel s dušom, mesto gde je sigurno neko koga poznajete slavio neki od bitnih datuma u životu. Postali smo interesantni i filmskoj industriji, tako da je naš “Zid slavnih” puniji svake godine velikim i bitnim licima i našim poznatim savremenicima. Pored toga, posebno bih istakao naš restoran na desetom spratu, The Twenty Two, kao jedno posebno mesto za sve posetioce grada i Beograđane. To je elegantan način da uronite u beogradsku noć sa pogledom od 360 stepeni na ceo grad, uz pažljivo kreirane ukuse našeg novog menija, ovenčanog Mišlenovom preporukom.

TU: Da li ste zadovoljni dosadašnjom karijerom i koji su vaši dalji planovi?
ND: Dosadašnja karijera donela mi je zadovoljstvo, ali uvek sam otvoren za nove izazove. Dalji planovi uključuju kontinuirano unapređenje hotela Metropol Palace, širenje mreže partnerstava i fokus na održivom poslovanju. Želim ostati predan razvoju hotelske industrije i pružanju vrhunskog iskustva gostima.

Tekst: Petar Vušurović

Foto: Jelena Dimitrijević

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -