0.1 C
Belgrade
petak, novembar 22, 2024

Škotska zatvara većinu svojih informacionih centara

Iz Turističke Organizacije Škotske je saopšteno da će biti zatvoreno skoro dve trećine informacionih centara tokom sledeće dve godine u okviru nove strategije. Cilj ove akcije je direktan uticaj na turiste u fazi planiranja njihovih putovanja putem digitalnih platformi i društvenih mreža, što samo potvrđuje trend da su nekadašnje metode i pristupi poslovanju zastareli

TO Škotske, odnosno VisitScotland, je izjavila da najveći broj putnika i turista danas koristi internet i onlajn stručnjake za istraživanje i rezervacije. VisitScotland će zatvoriti 39 turističkih kancelarija od 65 koliko ih ima ukupno, a ova odluka je logičan odgovor na popularnost digitalnih usluga među korisnicima.

Informacioni centri će raditi uobičajeno do kraja septembra, a osoblju pogođenom zatvaranjem kancelarija će biti ponuđeni paketi otpremnina ili mogućnost preraspodele. Centri predviđeni za zatvaranje uključuju one u gradovima, na aerodromima i u ruralnim krajevima zemlje.

Ovakva odluka je bila očekivana, imajući u vidu da je došlo do značajnog pada „fizičkih“ poseta turista u njihovim centrima. U poslednjih deset godina došlo je do poda poseta od čak 58%.

Predsednik VisitScotland je izjavio da je vreme da se promeni fokus i način ulaganja. Postoje nove inicijative koje treba da osiguraju da se dopre do što većeg broja ljudi sa informacijama koje oni žele, na način na to koji žele i kada to žele.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Budući da tri od četiri odrasle osobe poseduju pametan telefon, ključni fokus je da se osiguraju da digitalne komunikacije pružaju sažete inspirativne ili informativne savete turistima u svakoj fazi njihova putovanja, navodi VisitScotland.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -