Nemačka je lansirala novi turistički vodič sa veštačkom inteligencijom dizajniran za interakciju na društvenim mrežama i internet stranici turističke zajednice zemlje. Osnovni cilj je potpuno personalizovana podrška i pomoć, kako bi svako iskustvo boravka u zemlji bilo nezaboravno
Ema (Emma) je novi turistički vodič i ambasador brenda nemačke turističke organizacije. U pitanju je AI, tj veštačka inteligencija, koja može u potpunosti da pomogne prilikom boravka u zemlji. Ona je stanovnik, uslovno rečeno Berlina, ima tamnoplavnu kosu i uvek je nasmejana.
View this post on Instagram
U ovu sezonu ulazi sa jesenjim žutim kaputom, i spremna je da odgovori na sve izazove. Ovaj izgled je namerno osmišljen kako bi izgledala autentično i pouzdano kao predstavnik nemačke nacionalne turističke organizacije. Njen izgled treba da predstavlja spoj modernog, kosmopolitskog stila sa suptilnim referencama na nemačku kulturu i arhitekturu.
Ema je prikazana kako stoji ispred kultnih nemačkih atrakcija kao što su berlinska Brandenburška vrata i katedrala u Kelnu, i putuje vozom pored jezera okruženpg drvećem u njihovim bojama jeseni. Ema je čak prikazana u interakciji s ljudima u nečemu što izgleda kao centar za posetioce.
Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.
Kreatori Eme su otišli toliko daleko da se na internet stranici turističke zajednice predstavlja kao da je stvarna osoba sa ograničenim vremenom. Ona navodi da je frilenser u internet marketingu, što joj omogućava fleksibilnost u balansu imeđu posla i strasti prema putovanjima.
Za sve informacije i pitanja možete je lično pitati, potrebno je da posetite zvaničnu internet stranicu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.