Ana nije prvi put u našem i vašem TU magazinu, ali ovaj intervju povodom njenog novog naimenovanja, predstavlja logičan sled događaja za svakog ko je čitao prošli. Za one koji su to nažalost propustili, reći ću da smo Ani kao “mladoj lavici” prorekli, citiram – “izuzetno svetlu budućnost”. I eto, ni godinu dana kasnije, Ana Miča vam kao generalna menadžerka hotela Putnik Kopaonik otkriva nešto više o sebi, svome poslu i daljim planovima u karijeri
TU: Recite nam nešto više o vašem putu ka mestu direktorke hotela Putnik Kopaonik?
AM: Imajući u vidu da je Hotel Putnik Kopaonik kompletno renoviran i otvoren za goste u decembru 2018. godine, ja radim u njemu od samog početka i to najpre na poziciji Sales and Marketing Manager-a, a zatim i kao Head of Sales and Marketing Department. Bila sam deo pre – openinga, a zatim i samog otvaranja hotela. Shodno tome, imala sam priliku da kroz ceo navedeni period rada upoznam sve segmente funkcionisanja hotela. Dakle, posle pet godina otvorila se mogućnost da preuzmem vodeću organizacionu ulogu u hotelu – što sam ja oberučke prihvatila.
TU: Koji su ključni segmenti vašeg delovanja da bi bili zadovoljni postignutim?
AM: Sa ove pozicije na kojoj trenutno radim, smatram da je najvažnije da svi budu zadovoljni – i oni koji pružaju usluge gostima, kao i sami gosti hotela.
TU: Kakav je vaš odnos prema kolegama, s obzirom da ste toliko dugo u ovom hotelu na različitim pozicijama?
AM: To što sam na poziciji na kojoj sam danas, mogu da zahvalim i svojim kolegama sa kojima sarađujem od samog početka. Naš međusobni odnos je zasnovan na poverenju i dobroj saradnji, mi nastupamo kao tim, podržavamo jedni druge i zajednički ostvarujemo rezultate.
TU: Kako rešavate hronične probleme sa kadrovima, s obzirom na specifičnost destinacije?
AM: Za sada nekako odolevamo nedostatku osoblja i uspevamo da organizujemo rad u hotelu na zadovoljavajući način. Verujem da je danas u svim oblastima, ne samo u hotelijersvu, vrlo teško doći do adekvatnog kadra. Interesovanje za zaposlenjem varira tokom godine, najveće je u zimskom periodu, a van sezone mi svakako imamo uigran tim koji već petu godinu odgovara svim izazovima.
TU: Šta je po vašem mišljenju ono zbog čega se gosti vraćaju u vaš hotel i šta razlikuje hotel Putnik Kopaonik od konkurencije?
AM: Smatram da svaki hotel ima svog gosta. Isto tako, svaki hotel ima nešto posebno što može da ponudi i da na taj način ostvari jedinstvenu vezu sa gostom. Iako u prvi mah možda deluje da svi manje – više nudimo isto, ipak način na koji pružamo uslugu i jedan prijateljski odnos koji mi negujemo sa gostima je ključ uspeha i ono zbog čega imamo zaista veliki broj vernih gostiju koji su sa nama iz godine u godinu.
TU: Pretpostavljam da ste jedna od najmlađih direktorki hotela u Srbiji, šta je potrebno za takav uspeh?
AM: Konstantan rad kako na sebi tako i u poslu, usavršavanje, učenje od uspešnih ljudi, balans između privatnog i poslovnog života, kao i neodustajanje od razvoja u svim segmentima života su po mom uverenju – ključ uspeha. Primenjujući sve navedeno, postala sam, možda ne najmlađa, ali definitivno jedna od mlađih direktorki hotela u Srbiji.
TU: Vaša profesionalna karijera je izuzetna, šta je presudilo da ostanete u ovom hotelu i koji su vaši dalji planovi?
AM: Rekla bih da su to prvo hotel, gosti i, naravno, kolege. Veoma volim ceo taj sistem i kada on besprekorno funkcioniše. Izazov je biti od početka deo jednog tako velikog mehanizma, unapređivati ga, menjati, savladavati svakodnevne prepreke na dobrobit i zadovoljstvo gostiju i zaposlenih. Moji planovi usmereni su ka daljem razvoju hotela, podizanju nivoa usluge i ponude, ulaganje u edukaciju zaposlenih i obogaćenju hotelsko-turističke ponude naše zemlje.
Tekst: Petar Vušurović
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.