24.4 C
Belgrade
četvrtak, 7 jula, 2022

Kakav benefit pruža cross-marketing u turizmu?

Dok se ova pošast pod imenom koronavirus nije pojavila destinacije su se svaka za sebe borile za svakog putnika, a svaki aranžman je bio prava bitka na tržištu. Takva praksa je danas prošlost, a novi vid međusobne saradnje, ne borbe, poznat je pod imenom cross-marketing

Marketinške organizacije destinacija (DMO – Destination Marketing Organization) širom sveta iz korena su promenile svoju viziju, cilj je ostao isti, ali metod i način rada je prešao iz suparništva u međusobnu saradnju.

Sve agencije i marketinške kampanje ostaju da rade samostalno kao i do sada, menja se samo pristup kampanjama gde se promoviše više destinacije kroz jednu kampanju. Ove kampanje se nazivaju Cross-marketing-om, što podrazumeva marketinške saradnje globalnih potrošačkih brendova, kako destinacija, turističkih sadržaja ili atrakcija, tako i država.

Ovakav primer zdrave konkurencije i saradnje je već uveliko primenjen, primeri postoje u Kanadi, Arubi ili Kubi, dok ostatak sveta još uvek razmišlja o tome kako da pristupi ovakvom globalnom trendu. Ideja je odlična, a naš region izuzetno zgodan za ovakav vid saradnje, i treba iskoristiti sve što nam položaj, priroda ili blizina daje.

- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -
- Sponzorisano -