34.8 C
Belgrade
subota, jul 26, 2025
Naslovna Blog Stranica 54

Promotivna turistička kampanja Severne Koreje

0
Severna Koreja pjongjang
Photo: Pixabay/gfs_mizuta

Državna turistička kompanija Severne Koreje, Korea International Travel Company, lansirala je promotivni video kojim želi da privuče turiste, posebno one iz Rusije

Korea International Travel Company je objavila promotivni video spot kojim želi da osvoji tržište Rusije. U pitanju je najnoviji pokušaj da Severna Koreja privuče veći broj turista, a glavni „glumci“ u filmu su mladi Rusi.

U reklamnom filmu prikazane su plaže i mladi ljudi koji uživaju na obali mora. Iako je u pitanju niskobudžetni reklamni film, Severna Koreja, inače izolovana od ostatka sveta, jasno pokazuje da se otvara za posetu stranim turistima.

Video snimak je napravljen na plaži Majeon u provinciji Južni Hamgjong na istoku zemlje, bar tako tvrde, i prikazuje mlade Ruse kako igraju odbojku i uživaju na obali mora. Ono što je najinteresantnije, je činjenica da se u filmu pojavljuju žene u bikiniju, uprkos činjenici da je ova zemlja poznata kao totalitarna, gde je zabranjeno nošenje oskudnih kupaćih kostima.

Severna Koreja, ili Demokratska Narodna Republika Koreja, predstavlja specifičnu zemlju koja se ističe ekstremnom izolovanošću i centralizovanom vlašću. Iako ima prirodne resurse i obučenu radnu snagu, zemlja se suočava s ekonomskom stagnacijom i ozbiljnim problemima u vezi sa ljudskim pravima.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Iako režim uspeva da kontroliše građane kroz propagandu i cenzuru, dugoročno, odsustvo ekonomskih reformi i osnovnih sloboda može dovesti do opadanja poverenja u vladu. Da bi preživela, Severna Koreja mora odlučiti da li će reformisati svoju ekonomiju i omogućiti građanima bolje uslove, ili će nastaviti sa zatvorenom politikom koja već sada ugrožava njenu stabilnost.

Možda ova kampanja pokazuje spremnost zemlje da se reformiše, i da se otvori svetu.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

AI influenser Ema je novi nemački nacionalni turistički vodič

0
Touroperator
Photo: iStock

Nemačka je lansirala novi turistički vodič sa veštačkom inteligencijom dizajniran za interakciju na društvenim mrežama i internet stranici turističke zajednice zemlje. Osnovni cilj je potpuno personalizovana podrška i pomoć, kako bi svako iskustvo boravka u zemlji bilo nezaboravno

Ema (Emma) je novi turistički vodič i ambasador brenda nemačke turističke organizacije. U pitanju je AI, tj veštačka inteligencija, koja može u potpunosti da pomogne prilikom boravka u zemlji. Ona je stanovnik, uslovno rečeno Berlina, ima tamnoplavnu kosu i uvek je nasmejana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Germany Tourism (@germanytourism)

U ovu sezonu ulazi sa  jesenjim žutim kaputom, i spremna je da odgovori na sve izazove. Ovaj izgled je namerno osmišljen kako bi izgledala autentično i pouzdano kao predstavnik nemačke nacionalne turističke organizacije. Njen izgled treba da predstavlja spoj modernog, kosmopolitskog stila sa suptilnim referencama na nemačku kulturu i arhitekturu.

Ema je prikazana kako stoji ispred kultnih nemačkih atrakcija kao što su berlinska Brandenburška vrata i katedrala u Kelnu, i putuje vozom pored jezera okruženpg drvećem u njihovim bojama jeseni. Ema je čak prikazana u interakciji s ljudima u nečemu što izgleda kao centar za posetioce.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Kreatori  Eme su otišli toliko daleko da se na internet stranici turističke zajednice predstavlja kao da je stvarna osoba sa ograničenim vremenom. Ona navodi da je frilenser u internet marketingu, što joj omogućava fleksibilnost u balansu imeđu posla i strasti prema putovanjima.

Za sve informacije i pitanja možete je lično pitati, potrebno je da posetite zvaničnu internet stranicu.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

“Make Your Own Movie” Turističke zajednice Kvarnera nastavlja da osvaja nagrade – iz Portugala stiglo zlato!

0
Kvarner logo

Nakon zlata u Kanu i Berlinu, srebra u Njujorku i Tortosi, te Grand Prix-a kao najboljeg turističkog filma na Zagreb TourFilm Festivalu, atraktivan promotivni film Turističke zajednice Kvarnera “Make Your Own Movie” vraća se sa još jednim zlatom iz Portugala gde je nedavno održan međunarodni festival turističkog filma „ART&TUR“!

“Jako smo ponosni na izuzetan uspeh našeg promotivnog filma! Trenutno smo među tri najbolja regionalna turistička filma u svetu, prema izboru Međunarodnog udruženja turističkih filmskih festivala (CIFFT). Ovo Udruženje okuplja najbolje svetske festivale turističkog filma s četiri kontinenta i dodeljuje godišnje nagrade najboljim turističkim filmovima na svetu. Od početka godine naš film se takmiči na nekim od najjačih međunarodnih flmskih festivala, uključujući festivale poput Kana i Njujorka, i redovno se vraća kući s najsjajnijim naradama! Veliko hvala celoj ekipi koja je učestvovala u realizaciji filma ispred i iza kamere. Veseli me da smo uspeli celom svetu preneti doživljaj našeg Kvarnera, te da smo to napravili na jedan inovativan i zanimljiv način koji, kako vidimo, itekako zaokuplja pažnju stručnjaka iz sveta filma”, pojasnila je direktorica Turističke zajednica Kvarnera dr.sc. Peršić Živadinov.

Portugalski međunarodni festival turističkog filma „ART&TUR“ održava se od 2008. godine. Ove godine na festival je bilo prijavljeno više od 300 filmova iz ukupno 43 zemlje sveta. Festival „ART&TUR“  je deo globalne mreže Međunarodnog udruženja turističkih filmskih festivala (CIFFT), koji svake godine bira najbolji turistički film na svetu.

Podsetimo, kvarnerski “Make Your Own Movie” kroz nešto više od 3 minuta prikazuje lepote brojnih kvarnerskih turističkih destinacija, a zahvaljujući jedinstvenom i zanimljivom konceptu i kadrovima, film nakon prošlogodišnje premijere i dalje izaziva veliku pažnju na filmskim festivalima, a u domaćim i stranim medijima, kao i na društvenim mrežama dobio je veliki broj pozitivnih komentara. Film do danas broji više od 76 hiljada pregleda na Youtube-u.

Snimljen je u produkciji Filmerije i Kinoteke. Uz idejno rešenje, Sanjin Stanić, reditelj je i montažer, a zajedno s Ljubom Zdjelarevićem je i producent. Scenario filma potpisuje Edi Mužina. Direktor fotografije je Hrvoje Franjić. U filmu se pojavljuju glumci Ivan Raffaelli, Zijad Gračić, Serena Ferraiuolo, Damir Orlić, Marina Musulin.

Nakon filmskog festivala u Portugalu, sledi još jedan filmski festival u grčkom gradu Amorgosu, a nakon toga krajem novembra u španskoj Valensiji sledi proglašenje najboljih turističkih filmova na svetu.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Triestespresso i usavršavanje hotelijera: spoj edukacije i druženja sa profesionalcima

0
Triestespresso i usavršavanje hotelijera spoj edukacije i druženja sa profesionalcima

U saradnji sa kompanijom Atlantic Group (Barcaffe Espresso), TU magazin je ove jeseni organizovao ekskluzivnu posetu sajmu Triestespresso u Trstu, uz jedinstveni boravak u prelepom Portorožu. Cilj ovog putovanja bio je edukacija predstavnika hotela iz Srbije, omogućavajući im da kroz radionice i učešće na jednom od najvećih sajmova kafe na svetu, steknu uvid u najnovije trendove HORECA industrije. Sa nama su bili predstavnici hotela Mona Plaza, Courtyard Belgrade City Center, Crowne Plaza, Hotel Sunce Sokobanja, Hotel  Zlatibor, Grand Kopaonik, Radisson Collection Hotel i Hotel Fontana

Prvi dan boravka u Portorožu započeli smo obilaskom porodične farme Gramona Farm, poznate po vrhunskoj proizvodnji maslinovog ulja. Domaćini su nas upoznali sa procesom uzgoja maslina i proizvodnje ulja, dok smo kroz degustaciju imali priliku da uživamo u autentičnim domaćim proizvodima. Nakon edukativne radionice i ručka, nastavili smo ka Remisens Hotel Metropol-u, gde smo bili smešteni. Ostatak dana protekao je u sumiranju utisaka, opuštanju i uživanju u bogatoj ponudi hotela, uključujući spa i velnes centar.

Sledećeg dana uputili smo se ka Izoli, gde smo sa predstavnicima kompanije Barcaffe Espresso obišli proizvodne pogone kafe, istražujući sve korake nastanka vrhunskog espresa. Osim obilaska, imali smo priliku da kod vrhunskih stručnjaka probamo i kafu od ređe korišćehih sorti, i to kao ekskluzivu, posluženu u posuđu koje savršeno odgovara novim i modernim prilikama.

Nastavili smo ka Trstu, gde smo posetili prestižni sajam Triestespresso. Tokom obilaska i edukativnih radionica, imali smo priliku da se upoznamo sa najnovijim trendovima i inovacijama u industriji kafe, razmenimo iskustva sa vodećim stručnjacima i istražimo najkvalitetnije proizvode koji oblikuju budućnost ovog sektora.

Triestespresso i usavršavanje hotelijera spoj edukacije i druženja sa profesionalcima

Nakon sajma, posetili smo Caffè San Marco, jedan od najstarijih i najpoznatijih lokala u Trstu, gde se i danas služi vrhunska kafa. Domaćini su nam održali zanimljivu prezentaciju o istoriji espresa, njegovom značaju u italijanskoj kulturi i načinu pripreme savršenog napitka.

Ostatak dana proveli smo u istraživanju znamenitosti Trsta, upijajući atmosferu ovog živopisnog grada. Veče smo zaokružili elegantnom večerom u restoranu Kamin, dragulju Belvedere resorta, sa terase sa koje se pruža spektakularan pogled na Izolu i tršćanski zaliv, stvarajući savršen završetak našeg dana.

Poslednjeg dana boravka posetili smo Piranske Soline, gde smo se upoznali sa tradicionalnim načinom proizvodnje soli i bogatom istorijom ovog dragocenog začina. Nakon obilaska, napustili smo primorje i uputili se ka nešto kontinentalnijem delu Slovenije.

Naša poslednja destinacija pre povratka u Beograd bio je restoran Na Burji, gde smo prisustvovali zanimljivoj radionici pripreme domaćih fuža, tradicionalne istarske testenine. Nakon što smo se okušali u izradi ovog specijaliteta, uživali smo u autentičnom kontinentalnom ručku, koji je savršeno oslikavao bogatstvo lokalne gastronomije.

Photo: klaramaric.hr

Ovakva putovanja predstavljaju inovativan pristup edukaciji ugostiteljskih profesionalaca, omogućavajući im da kroz neformalno druženje steknu dragoceno iskustvo i saznaju najnovije trendove iz prve ruke, upravo na mestima gde se inovacije dešavaju.

Pratite nas na našoj LinkedinFacebookInstagram i stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Ulaz u Veneciju od sledeće godine 10 evra

0
Venecija
Photo: Pixabay/NeilMorrell

Venecija je ove godine završila pilot program kojim je turistima naplaćivan ulaz u istorijsko jezgro grada. Ulaznice su dopunile gradski budžet, protivnici ove ideje smatraju da je taj eksperimet potpuni debakl, a gradske vlasti za sledeću godinu pripremaju novi, u kom će cenu ulaznica podići za čak 100%

Prošle godine vlasti Venecije su predstavile pilot program za svoj dugo najavljivani plan naplaćivanja jednodnevnih izleta za posetu gradu. Turistička taksa je trebao da bude pokrenuta ranije, ali je odložena zbog logističkih problema.

Onlajn plaćanje turističke takse je aktivno od januara ove godine. Svi turisti koji su želeli da posete ovaj grad su morali da rezervišu kartu preko internet stranice koja im obezbeđuje QR kod koji će pokazati službenicima koji sprovode provere u gradu.

Međutim, ova mera, bar tako protivnici programa navode, nije imala efekta, i nije baš odvratila turiste da dođu u grad. Iako je gradski budžet prihodovao više od dva miliona evra od naplate ulaska, to nije uticalo na smanjenje broja turista. Njih je zapravo sve više.

U 2023. godini je čak 3.2 miliiona turista prespavalo barem jednu noć u starom gradskom jezgru, dok se desetine hiljada nalazi u svakom trenturku na ulicama grada. Oni u velikom broju, najviše sa kruzera, dolaze kako bi kako bi razgledali znamenitosti.

Gradske vlasti su odlučile da ulaznica od sledeće godine bude 10 evra, umesto dosadašnjih pet. Odluka se neće primenjivati na turiste koji borave u hotelima u Veneciji, kojima se naplaćuje boravišna taksa. Izuzeci su se odnosili i na decu mlađu od 14 godina, stanovnike regiona, studente, radnike i ljude koji su u poseti porodicama i rodbini.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Naplata ulaznica i prethodna rezervacija nema za cilj ograničavanje broja turista u istorijskom centru grada. Cilj ove akcije je podsticanje posetilaca da Veneciju posećuju u manje popularno doba godine kad će cena rezervacije biti manja. Upravo zbog toga, turistima koji dolaze na jednodnevne izlete biće ponuđene i zamene za rezervacije. Turisti će moći da ih zamene ili dobiju popust za ulaznice u muzeje.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Doburoku – Zabranjeni domaći sake

0
Doburoku japanski sake pice
Photo: Freepik

Japanski viski, sake i pivo su popularni širom sveta, i dobro su poznati javnosti. Međutim, jedan bar u Tokiju pokušava lokalnom stanovništvu i posetiocima da ponovno predstavi doburoku, jedno od najstarijih i najkontroverznijih pića u japanskoj istoriji

Pivara Heiwa Doburoku Kabutocho se nalazi u četvrti Nihombashi u istočnom Tokiju. Tokom perioda Edo (1603. – 1868.), to područje je odlično napredovalo i razvijalo se zahvaljujući brodovima koji su prevozili pošiljke sakea. Imajući to na umu, ova pivara je odlučila da upravo sad na tržište plasira davno zaboravljeni dubroku sake, piće koje je dugo bilo zabranjeno.

Šta je doburoku?

Istorija doburoku sakea je mutna kao i samo piće. Samo ime znači mutno ili nefiltrirano, odnosno nerafinisano piće. U osnovi, postoje dve vrste sakea, seishu i doburoku, bistri i mutni sake.

Pored toga, sake i doburoku imaju jednu ključnu razliku u proizvodnji. Uobičajeni sake počinje od kvasca, koji se zove shubo, i ima tri glavna sastojka, pirinač kuvan na pari, gljivice za fermentaciju i vodu. U proizvodnji doburoku sakea svi sastojci se mešaju na početku, zbog čega je dobijena smesa prepuna šećera, koji počinju da razgrađuju ​​kvasac, što zaustavlja fermentaciju mnogo ranije. Na kraju ostaje slađa tečnost sa puno nižim procentom alkohola.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OMU NOMU (@omunomu.sg)

Zašto se doburoku smatra kontroverznim?

Doburoku je dugo bio poznat kao piće farmera i seljaka. Relativno jednostavna receptura i proces proizvodnje uticalo je na to da je ovo piće postalo izuzetno popularno. Proizvodnja je trajala vekovima.

Međutim, promene u društvu, posebno one političke, dovele su do izmene zakona koje su direktno uticale na uvođenje novih poreza. Vlasti su shvatile da su licencirane pivare i destilerije vitalni izvor prihoda za novu vladu, kada je i počelo uvođenje mera za ograničavanje domaće proizvodnje alkohola. Kasnije, 1896. godine je uveden porez na domaća alkoholna pića, što je kulminiralo potpunom zabranom istih 1899. godine. Od tada, sav napravljen doburoku bio je ilegalan, odnosno pravljen je u potpunoj tajnosti.

Iako se svaki domaći alkohol smatra ilegalnim, japanska je vlada 2003. dopustila barovima i restoranima u posebnim zonama deregulacije, prvenstveno u regijama gde je ekonimski rast stagnirao, komercijalnu prodaju doburokua.

Srpska vina krupnim koracima napred, saznajte više.

Proces pravljenja doburokua, sa manje filtracije, daje intenzivniji i blago sladak, pun ukus pirinču. Pije se na sobnoj temperaturi, često kao deo tradicionalnih japanskih festivala i rituala. Od 2021. postoji 193 ustanova širom Japana koje su ovlaštene za prodaju doburokua. Nekada piće seljaka ponovo osvaja tržište, jer tradicija i volja menjaju sve zakone.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Sarajevo najbolja svetska destinacija za 2025. godinu

0
Zašto treba posetiti Sarajevo
Photo: iStock

Na osnovu glasova čitalaca magazina National Geographic, Sarajevo je izabrano za najbolju svetsku destinaciju za 2025. godinu

National Geographic lista Best of the World 2025 obuhvata 25 destinacija koje pružaju jedinstvene turističke doživljaje i podstiču održivost i očuvanje lokalne kulture. Na listi su različita mesta širom sveta – od kulturnih znamenitosti i prirodnih lepota do novih avantura na otvorenom.

Na osnovu glasova čitalaca, Sarajevo je izabrano za najbolju svetsku destinaciju za 2025. godinu. Na zvaničnoj Instagram stranici magazina navedeno je da Sarajevo ima bogatu istoriju utkanu u njegovu prirodnu lepotu, pa i nije ni čudo što je ova kosmopolitska prestonica tako omiljena kod čitalaca. Pored toga, navedeno ja obavezno treba istražiti lokalne pijace, prošetati uz reku Miljacku i uživati u brojnim mostovima i zadivljujućem krajoliku koji grad nudi.

Sarajevo zaista ima specifičan spoj kulture i istorije, sa jedinstvenim arhitektonskim stilovima i bogatim nasleđem koje kombinuje uticaje Osmanskog i Austro-Ugarskog carstva. Često nazivano „Jerusalimom Evrope“ zbog svoje verske i etničke raznolikosti, Sarajevo je poznato po istorijskim mestima kao što su Baščaršija, Latinska ćuprija i poznata Vijećnica.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Sarajevo je takođe postalo omiljeno među savremenim putnicima zahvaljujući kombinaciji kulturnih festivala, prelepih planinskih pejzaža i živahne gastronomske scene koja nudi autentične balkanske specijalitete.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Put oko sveta – realno i brzo

0
Round the world put oko sveta
Photo: Pexels/Porapak Apichodilok

Ukoliko želite da obiđete planetu, ne u stilu Fileasa Foga za 80 dana, već avionom za 24 sata i sa samo dva zaustavljanja, kompanija Star Alliance ima ponudu za sve svetske putnike željne avanture

RTW, odnosno Round The World je udruženje koje čini 28 avio prevoznika koji dnevno obave više od 17.500 letova povezujući 1.150 destinacija u 189 zemalja.

Prijavljivanje je jednostavno, jedino što treba jeste da posetite intrenet stranicu Star Alliance i potražite Star Alliance Book & Fly. Nakon rezervacije i kupovine karata, one stižu na e-mail. Karte takođe mogu da se kupe i kod bilo koje kompanije koja je član Star Alliance grupe.

Zašto su studijska putovanja važna za profesionalce u turizmu, saznajte više.

Svaki putnik ima obavezu da se zadrži u najmanje dva mesta u trajanju od 24 časa, dok celokupni put može da ima najviše do 15 zaustavljanja. Postoji još i ponuda sa povoljnim tarifama koje uključuju najmanje 3, pa najviše do 12 zaustavljanja, a praktično svako može da odredi svoj plan puta. Putovanje treba da počne i da završi u istoj zemlji i treba da bude jednosmerno, prema zapadu ili prema istoku, a Atlantski i Tihi okean se može preći samo jednom.

Put oko sveta je sada već potpuno realna stvar, i praktično svako može da isplanira svoj put.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Grčka mora da menja svoj turistički model

0

Grčka je pod velikim pritiskom da ponovo osmisli turistički model koji će se izboriti sa sve primetnijim klimatskim promenama i masovnim turizmom

Sa svojim tirkiznim vodama i jarkim suncem, Grčka je već dugo popularna destinacija za odmor, te je prošle godine privukla skoro 33 miliona posetilaca i ostvarila 28,5 milijardi evra prihoda. Očekuje se da će ukupan broj ovogodišnjih posetilaca dodatno rasti, pošto globalni turizam postavlja nove rekorde u odnosu na nivoe pre pandemije, ali bi porast broja turista mogao potkopati ekonomski oslonac u bliskoj budućnosti. Bes zbog „preteranog turizma“ je čak izazvao proteste poslednjih godina na plažama Kiklada, grupi ostrva u Egejskom moru. Ljudi u Grčkoj su sve više zabrinuti što se Kikladska ostrva veoma brzo menjaju, tako da će, po opštoj oceni, za nekoliko godina sve što je danas posebno biti izgubljeno.

Grčka u svemu tome nije usamljena. Stanovnici drugih popularnih evropskih destinacija, takođe osećaju da posetioci nanose štetu životnoj sredini i lokalnoj ekonomiji, posebno što kratkoročni zakupi u privatnom smeštaju izrazito povećavaju troškove stanovanja za ljude u lokalu.

I to nije sve, Grčka je među najteže pogođenim zemljama u Evropi globalnim zagrevanjem, a porast nivoa mora, užareni toplotni talasi, nestalne padavine i česti požari menjaju pejzaž. Turizam dodatno opterećuje oskudne vodne resurse i ugrožava krhko priobalno okruženje, što dovodi do poziva lokalnih vlasti i nacionalnog ombudsmana da regulišu izgradnju, ograniče turističke tokove i investiraju u infrastrukturu. Pored toga, vlada mora da uskladi ublažavanje ovih pretnji sa zaštitom kritične zarade od turizma koji donosi grčkoj ekonomiji između 62,8 i 75,6 milijardi evra, što je otprilike trećina bruto domaćeg proizvoda godišnje.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Devizni priliv od turizma u prvih osam meseci veći za 13 odsto

0
tos

Devizni priliv od turizma u prvih osam meseci ove godine, u periodu od januara do avgusta, iznosio je 1,9 milijardi evra, što je za 13 odsto više nego u istom periodu 2023, najnoviji su podaci Narodne banke Srbije (NBS)

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović ističe da svi koji rade na promociji turizma zemlje, ali i naši građani, treba da budu ponosni na ovakve rezultate, koji su iz godine u godinu sve bolji.

„Već smo, prema podacima za prvih šest meseci ove godine, mogli da predvidimo da će nam 2024. biti još i bolja od rekordne 2023. Ovakvi rezultati me raduju jer su nam pokazatelj da je ono što radimo apsolutno ispravno i motiviše nas da iz godine u godine budemo sve bolji u promociji naše zemlje kao turističke destinacije“, poručila je Labović.

Da podsetimo, prema podacima NBS, devizni priliv od turizma za celu 2023. godinu iznosio je 2,5 milijardi evra, što je bilo za 8 odsto više nego 2022.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Poslednje objave