Poljska je već dobro poznata turistima, u ovoj godini je čak osvojila i nagradu za najispaltiviju destinaciju u Evropi. Prema najnovijim trendovima Airbnb-a za 2024. godinu, ova zemlja postaje još interesantnija za posetu, posebno što nudi jedan nesvakidašnji prostor za odsedanje i odmor
Najnovija evropska atrakcija Airbnb-a za ovu godinu se nalazi u Poljskoj. Iako je ova zemlja poznata po brojnim prirodnim lepotama, šumama, dolinama i nacionalnim parkovima, u ovoj godini je od ostalih destinacija izdvaja glamping na mongolski način.
Poljske jurte su u osnovi kao i sve ostale, to je posebna kategorija šatora. Jurte predstavljaju sklonište za nomadska plemena, a njihova konstrukcija je tipično napravljena od drveta koju pokriva teška i jaka tkanina. Danas su jurte prilagođene, modernizovane i predstavljaju sasvim drugačiji izbor za personalizirana putovanja.
Originalno potiču iz Mongolije, ali interesantan oblik i univerzalnost uticali su na to da postanu popularne širom sveta. Jurta može da posluži kao spavaća ili dnevana soba, osnovno prebivalište ili jednostavan kamping ili glamping šator. Postavlja se lako i ne traži nikakav alat za montažu.
Hrvatska ima najspektakularniju obalu, saznajte više.
U Poljskoj ima nekoliko Airbnb jurti za iznajmljivanje, i one nude savremen i luksuzan smeštaj gostima. Pored osnovnog, uz smeštaj možete dobiti bicikle, đakuzi, saunu i slično. Ove jurte kombinuju na najbolji način smeštaj u kom se susreću priroda, luskuz i elegancija. Idealne su za porodične odmore, ali takođe i za romantičan beg za parove.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Ukoliko volite da provodite vreme na planinama i da uživate u aktivnom odmoru dok vam društvo prave pejzaži i prizori kao iz Švajcarske, posetite Borski okrug. Tamo možete naći pravi alpski ambijent, samo što su naši Alpi bliži i pitomiji
Borski Stol i Veliki Krš su poznati kao Alpi u srcu Borskog okruga. Nalaze nedaleko od grada Bora, i pripadaju grupi Karpatsko-Balkanskih planina. Ovaj deo Srbije ne spada u najviše tačke, što i nije neki poseban problem, imajući u vidu da pruža avanturu za pamćenje.
Ovaj kraški predeo nalazi se između planina Mali Krš, Goli Krš i Deli Jovan. U pitanju je nešto drugačiji primer kraških predela kakve ne bismo očekivali. Njega krase malo drugačije karakteristike, vrhovi su izduženi i oštri, dok su na drugim planinama sličnog tipa vrhovi uglavnom kupasti.
Photo: iStock
Borski Stol ima oblik trapezoida, sastavljen je od krečnjaka i diže se od zemlje prema nebu do čak 1.156 metara nadmorske visine. Njega krase šumoviti predeli, livade i pašnjaci, i posebno je interesantan alpinistima, planinarima i ljubiteljima malo ekstremnijih sportova.
Hrvatska ima najspektakularniju obalu, saznajte više.
Veliki Krš je krečnjački venac koji se prostire u dužinu oko 9 klometara, širok je oko 3 kilometra, a najveća visina iznosi 1.148 metara. Za ovaj vrh je i čuveni Jovan Cvijić rekao da se sa njega pruža najveličanstveniji pogled u Istočnoj Srbiji.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Za obilazak ovog vinskog podruma biće vam potreban najmanje bicikl ili neko drugo prevozno sredstvo. U stvari, najbolje je uzeti auto, jer se radi o najvećem podzemnom skladištu vina u kom se čuva skoro 2 miliona boca
U Moldaviji se nalazi najveći vinski podrum na svetu. Milestii Mici je ime kompleksa koji je napravljen 1969. godine zbog skladištenja i čuvanja najkvalitetnijih vina. U podrumu je uvek konstantna temperatura od 12 do 14 stepeni na kojoj se čuvaju crvena, bela i desertna vina.
Podrum se proteže na 200 kilometara, koristi se samo četvrtina toga, oko 55 kilometara. Ceo podrum je organizovan kao grad, sa ulicama i trgovima. Postoji takođe i deo koji je preuređen u muzej. U kompleksu podruma se čuva ogromna zbirka vina od preko 1.5 miliona boca što je najveća zbirka vina na svetu prema Ginisovoj knjizi rekorda.
Ulazak i degustacija se naplaćuje 25 dolara, a ukoliko želite razgledanje sa vodičem i ekskluzivnom večerom to će vas koštati oko 200 dolara. U to je uračunata i vožnja elektrićnim vozićem, automobilom ili biciklom, jer je peške nemoguće obići ga.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Na inicijativu TZ Grada Malog Lošinja koju su podržali i ugostitelji, ove godine brand vitality širi se i na gastronomsku ponudu kao Lošinj vitality nutrition. Fokus ovog projekta je na jelima koja sadrže hranjive sastojke za promovisanje vitalnosti i zdravlja u gastronomiji
Ostrvo Lošinj se nalazi u Kvarnerskom zalivu, i najpoznatije je po blagoj klimi, toplom moru i vazduhu izuzetnog kvaliteta. Na njemu raste preko 230 vrsta lekovitog bilja od kojih mnoga doprinose prirodnoj aromaterapiji. Pored toga, deo su i lošinjskih specijaliteta. Tu je i 280 kilometara pešačkih i biciklističkih staza i više od 200 sunčanih dana godišnje.
Lošinj će od sada biti prepoznat i po jedinstvenoj i autohtonoj gastronomskoj ponudi. Lošinj vitality nutrition je brend sa fokusom na jelima koja uključuju lokalne namirnice za promociju vitalnosti i zdravlja. Pored tradicionalne turističke ponude Lošinja, gosti će imati priliku da uživaju u specijalnim delikatesima koji su pripremljeni sa lokalnim sastojcima u skladu sa njihovim potrebama i načinom života.
Trenutno je oko 15 restorana pokazalo interesovanje za učešće u projektu. Oni će u narednim mesecima predstaviti svoje individualne specijalitete, način pripreme i kombinaciju sastojaka za etikete hrane za vitalnost.
Ostrvsko bilje, ribe, rakovi i školjke kao i ostrvska jagnjetina su u centru ove gastronomske ideje. Svi ovi sastojci kombiniju izvorne ukuse sa gastronomijom za vitalnost i sve aktivnosti koje Lošinj kao destinacija nudi.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Istraživanje Euromonitor-a je potvrdilo trend da je Evropa i dalje turistički najposećenija regija sveta. Skoro polovina svih turista bira Stari kontinent kao destinaciju za odmor, gde se otprilike ostvaruje skoro isto toliko turističkog prometa. Koji grad je u stvari najposećenija destinacija?
Na osnovu podataka kompanije za istraživanje tržišta Euromonitor International, tokom 2023. godine Istanbul je posetilo nešto preko 20 miliona turista. Istanbul je najveći grad u Turskoj i jedan od najvećih gradova na svetu. Nalazi se na oba kraja Bosfora, koji razdvaja Evropu od Azije. Grad ima bogatu istoriju, budući da je bio prestonica Rimskog, Vizantijskog i Osmanskog carstva.
Savremeni Istanbul je živopisna metropola sa dinamičnom kulturnom scenom, raznolikom populacijom i naprednom ekonomijom. Služi kao glavni centar finansija, trgovine, turizma i kulture u Turskoj i regionu. Grad je takođe poznat po svojim živopisnim pijacama, ukusnoj kuhinji i aktivnom gradskom životu.
Od ostalih gradova, na listi se među prva tri najposećenija nalaze još London i Dubai. Četvrti najposećeniji, opet dolazi iz Turske, u pitanju je Antalija. Lista najposećenijih gradova sveta za 2023. godinu izgleda ovako:
Istanbul
2. London
3. Dubai
4. Antalia
5. Pariz
6. Hong Kong
7. Bangkok
8. Njujork
9. Kankun
10. Meka
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Kupreška visoravan privlači puno turista svake godine, i posebno je atraktivna zimi, jer tada postaje tradicionalno mesto okupljanja svih skijaša u regionu
Kupres se nalazi na zapadu Bosne i Hercegovini na 1.250 metara nadmorske visine. Njega definiše oštra planinsko-alpska klima koja obezbeđuje čak 5 meseci snega godišnje, što ga čini idealnom destinacijom za skijaše i sve ljubitelje zimskih sportova.
Ova planina je raj za ljubitelje prirode i aktivnosti na otvorenom. Najpopularnije aktivnosti su skijanje, vožnja žičarom ili vožnja motornih sanki van uređenih staza. Svi sadržaju su prilagođeni svim uzrastima, pa je planina idealna i za porodične odmore.
Pored svoje prirodne lepote i rekreacijskih mogućnosti, Kupres takođe ima kulturno-istorijski značaj. Ovo područje je naseljeno vekovima, i postoji dosta istorijskih lokaliteta i znamenitosti za istraživanje, uključujući drevne ruševine i tradicionalna sela.
Hrvatska ima najspektakularniju obalu, saznajte više.
Na Kupresu možete uživati u svemu što jedna planina zimi može da ponudi, u netaknutoj prirodi, čistom vazduhu, ali i domaćim specijalitetima koji se spremaju u brojnim ugostiteljskim objektima.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
„Miz on plas“ (mise en place), rekli bi Francuzi. Ovaj izraz, koji možemo da prevedemo sa „sve je spremno“ ili još bolje „priprema je završena“, ustalio se u svakoj profesionalnoj kuhinji. Međutim, mi ćemo ga ovaj put iskoristiti da najavimo predstojeću turističku sezonu koju smo pripremili, na sada već uobičajeni način, pomoćuTU Sun&Sea Workshop-a.U hotelu Metropol Palace u Beogradu, 1. februara održan je još jedan događajna kome smo uspelida povežemo profesionalce u turizmu, uz poseban akcenat na prisustvo brojnih korporativnih klijenata.Generalni sponzor manifestacije je bio Love Istria, pod čijim imenom se promovišu četiri istarske destinacije: Portorož-Piran, Izola, Kopar i Ankaran. Pored njih sponzorsku podršku su nam pružili Barcaffe, jedan od najpoznatijih brendova kafe u regionu, Maistra, vodeća hotelska grupacija u Hrvatskoj, zatim Lošinj Hotels & Villas istaknuta grupa luksuznih hotela i vila smeštenih na slikovitom ostrvu Lošinj, TouchMenu, moćni alat za digitalne ugostiteljske ekosisteme i OTA Sync, prvo domaće cloud softversko rešenje za hotele
Četrdeset i tri izlagača iz Slovenije, Hrvatske, Crne Gore, Srbije, ali i van regiona, iz Bugarske, Rumunije, Grčke, Italije, Španije, pa čak i iz SAD-a, predstavilo je svoju ponudu pažljivo odabranim turističkim bajerima. Na TU Sun&Sea Workshop, najveći i najuspešniji do sada došlo je više od stotinu korporativnih klijenata i turističkih agencija zainteresovanih da u svoju ponudu uvrste pomenute destinacije.
Iz Slovenije su nam se predstavili Love Istria koja promoviše Slovenačku Istru, Grand Plaza Hotel Ljubljana, Radisson Blu Plaza Hotel i dve hotelske grupacije koje deluju i u Hrvatskoj, Kempinski Hotels Slovenia & Croatia i Remisens Hotel Group.
Već pomenuta Hrvatska je takođe imala brojne učesnike. Predstavili su nam se Amadria Park iz Opatije, Hilton Hotels Zagreb, Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, Jadran Crikvenica Hotels & Camps, najveći hotelski lanac na Crikveničkoj rivijeri, Le Premier, butik hotel iz Zagreba, kao i tri vrhunske hotelske grupacije – Lošinj Hotels & Villas, Maistra Hospitality Group i Sunce Hoteli. Svoju letnju ponudu istakla je i Turistička zajednica grada Zagreba i Falkensteiner Hotels & Residences koji je pored Hrvatske promovisao i svoje italijanske hotele.
Iz Crne Gore nam je došlo najviše izlagača. Iz Podgorice smo imali tri gradska hotela – Hotel CUE Podgorica, Hotel Hilton i voco hotel. Crnogorsko primorje je dalo budvanski kompleks Dukley Hotel & Resort, luksuzni hotel iz Bečića Eurostars Hotel Queen of Montenegro, zatim Heritage Grand Perast by Rixos, HUMA Kotor Bay Hotel&Villas i Hyatt Regency Kotor Bay Resort koji se nalaze na kotorskoj rivijeri, Hotel Avala Resort&Villas iz Budve i hotele Iberostar Bellevue Hotel, Iberostar Herceg Novi, Iberostar Slavija Hotel 5*. Pored njih izlagali su i ultra luksuzni Lazure Hotel&Marina i One&Only Portonovi iz Herceg Novog i Stara Čaršija Hotel&Spa iz Bara.
Bugarski predstavnici ove godine bili su Hotel Rila iz Boroveca, Insight Events, vodeća bugarska kompanija za upravljanje destinacijama i TouchMenu, kompanija koja predstavlja predvodnika u oblasti softvera za ugostiteljstvo.
Kao i prošle godine, Grčka je imala svoje predstavnike. Ovaj put to su to bili Grecotel Hotels&Resorts, vodeći hotelski lanac u Grčkoj i Miraggio Thermal Spa Resort iz Halkidikija. Svoju ponudu istakli su nam i predstavnici Sani/Ikos Group, koji pored Grčke imaju i lanac luksuznih all-inclusive odmarališta sa 5* širom Mediterana.
Iz Rumunije smo prvi put imali izlagača, bajerima se predstavio izuzetan rizort Lebada Luxury Resort&Spa, smešten u srcu očaravajuće delte Dunava. Takođe, prvi izlagač iz Sjedinjenih Američkih Država, kompanija RateHawk predstavila je svoju platformu za profesionalce na tržištu putovanja.
Naravno i Srbija je imala svoje izlagače, pa su na TU Sun&Sea Workshop došli predstavnici Etno sela Azbuka iz Loznice, Hotel Grand Kopaonik, Mona Plaza, kompanija Saga, lider u oblasti digitalne transformacije i cloud softversko rešenje, OTA Sync.
Nakon svega, možemo reći da je Workshop još jednom zadovoljio visoka očekivanja prisutnih učesnika, i to na obe strane. Stoga je opšti utisak da se svi zajedno radujemo narednom događaju u našoj organizaciji, TU Ski&Spa Workshop-u, početkom oktobra ove godine.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Pored problema koje samo putovanje svemirom donosi, ostaje problem oko toga kako astronauti daleko od zemlje mogu da se hrane ili eventualno proizvode hranu. Nova studija je otkrila idealnu „svemirsku salatu“ za dugotrajne boravke u svemiru, koja je pritom iznenađujuće ukusna
Kad se radi o svemirskim putovanjima, još nismo došli do tačke u kojoj astronauti provode godine daleko od Zemlje, putujući među zvezdama ili živeći na površini stranog sveta. Ako ikada poželimo da stignemo tamo, moraćemo da otkrijemo kako ti budući putnici mogu da sami proizvode hranu.
Prva faza studije koju je u decembru 2023. objavio časopis za nauku i tehnologiju hrane Američkog hemijskog društva nastala je kao kompjuterski napravljen model za održivu, obnovljivu prehranu astronauta. Studija je izdvojila nekoliko sastojaka koja čine svemirsku salatu, nakon čega je ona napravljena i poslužena astronautima.
Svemirska salata
U početku istraživanja sve je ukazivalo na vegansku hranu, ne zbog njene vrednosti ili superiornosti u odnosu na drugu, već zbog ograničenih mogućnosti uzgajanja isključivo biljaka u svemiru. Životinje su veliki problem. Međutim, nekoliko prerađenih životinjskih sastojaka, poput konzervirane ribe i piletine, dodano je studiji zbog njihovog sadržaja i hranjivih materija.
Idealan svemirski usev treba da da visok, hranjiv prinos uz relativno mali trud. Nekoliko vrsta žitarica se našlo na listi, uključujući amarant i kinou. Ove tradicionalne namirnice su toliko hranjive da ih često nazivaju superhranom. Pored toga, tu su razne semenke i orašasti plodovi, razno voće i povrće, soja i nekoliko začina poput cimeta, kardamoma i karanfilića.
Naučnici su identifikovali 102 idealna sastojka za svemirsku ishranu. Nakon toga su upotrebili softver za generisanje kombinacija koje zadovoljavaju određene parametre. Prosto rečeno, kompjuter je pravio recepte, i na kraju je suzio izbor na šest do osam namirnica, navodi Atlasobscura.
Na kraju je ozbiljno ispitano 10 recepata, od kojih je šest uključivalo životinjske sastojke, a četiri su bila veganska. Utvrđeno je da je najoptimalnija kombinacija sastojaka, balansirajući maksimalnu hranjivost sa minimalnim poljoprivrednim resursima, jedna od veganskih opcija. To je kombinacija batata, kelja, soje, maka, ječma, kikirikija i suncokreta. Ove namirnice se relativno lako uzgajaju, hranljive su i ukusne.
Mitenvald – Alpi, murali i bavarske kobasice, saznajte više.
Ova studija ne daje konačan odgovor o tome kako će dugoročna svemirska hrana izgledati, ali to nije ni bio cilj. Studija je uvod u multinacionalna istraživanja koja će se sprovoditi u sedećih nekoliko godina. U sledećoj fazi istraživači bi mogli otkriti da izvediva svemirska poljoprivreda zahteva ne samo novu tehnologiju, već i nove, ultra-učinkovite sorte useva. Za sada je identifikovan prvi recept, sa idealnim sastojcima koji će, bar po studiji, moći da se gaje u svemiru.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Bilo da ste na vikendu ili na godišnjem odmoru, nepristojni ili neprijatni meštani mogu vam u potpunosti pokvariti uživanje. Dakle, ako ne želite da vas konobari izbegavaju i taksisti odbijaju, onda Pakistan i Rusija svakako nisu destinacije za vas
Svetski ekonomski forum (WEF) je objavio listu sa najmanje prijateljskim zemaljama za turiste širom sveta. Na listi se nalaze destinacije gde turisti ne samo da nisu dobrodošli, već će ih lokalno stanovništo u potpunosti izbegavati. Interesanto je navesti da uprkos svojoj reputaciji Francuska nije ni blizu vrha.
Izveštaj WEF-a o „stavu stanovništva prema stranim posetiocima“ rangira na osnovu bodova koje destinacije dobijaju, od 1 (vrlo nepoželjan) do 7 (vrlo dobrodošao). U rangiranju se koriste i ankete svetskih putnika, ali se ocenjuje i turistička infrastruktura i sadržajnost na destinacijama.
Najmanje gostoljubiva zemlja sveta za turiste je Bolivija, nakon koje slede Venecuela i Rusija. Jedina zemlja iz našeg regiona, Bugarska, se nalazi na devetom mestu, što je prilično iznenađujuće, imajući u vidu da su Bugari poznati kao tradicionalno dobri domaćini.
Hrvatska ima najspektakularniju obalu, saznajte više.
Prema statistikama međunarodnih turističkih dolazaka, izveštaj takođe pokazuje da je Evropa i dalje vodeća turistička regija za konkurentnost putovanja i turizma. Prvih pet zemalja sveta gde su turisti dobrodošli se nalazi na Starom kontinentu, dok je među najboljih 20 čak 13 isto iz Evrope.
Najmanje prijateljske zemlje za turiste su:
Bolivija
Venecuela
Rusija
Kuvajt
Litvanija
Iran
Pakistan
Slovačka
Bugarska
Mongolija
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Istanbul skriva puno tajni, i samo najuporniji turisti i pravi zaljubljenici u ovaj grad znaju za njih. Jedna takva javna tajna je i romantična Francuska ulica
Na području Bejolua skriva se jedna od najšarmantnijih ulica u Istanbulu, predivna Francuska ulica koja stepenicama povezuje četvrti Bejoglu i Topane. Čitava ulica je pešačka zona i duga je samo sto metara. Tu se mogu naći male prodavnice i zanatske radnje, galerije, poslastičarnice, kafići i restorani sa, pogađate, francuskom kuhinjom.
Najpoznatija je po šarenim kafićima, glasnoj muzici i gostoljubivoj atmosferi, a omiljena je i turistima i meštanima. Ako želite da se družite sa prijateljima, upoznate zanimljive ljude ili samo cenite vizualno izuzetno dopadljivu ulicu, obavezno je posetite.
Ulica je pre nekog vremena preimenovana u Alžirsku ulicu, iako je svi u gradu još uvek zovu Francuska ulica. Francuzi su u 19. veku živeli u ovom delu grada, osnovali su kafiće, biskope i pozorišta. Ulicu su potpuno renovirali pariski arhitekti projektom koji je obuhvatio renoviranje zgrada. Svi objekti koji se sada nalaze u ulici inspirisani su Francuskom.
Hrvatska ima najspektakularniju obalu, saznajte više.
Ulica ima pokrivenu površinu od 9.000 kvadratnih metara, gde mesto može naći čak 3.000 ljudi. U toku svakog dana taj broj poraste na oko 7.000, a grejači na gas i struju na ulici dopuštaju boravak napolju čak i u hladnim danima.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Plavi turizam, poznat i kao nautički turizam, postaje sve popularniji oblik odmora u zemljama regiona. Od hrvatskih ostrva do crnogorskih fjordova i slovenskih marina,...
Ovaj sajt koristi kolačiće za pretraživače da unapredi funkcionisanje. Korišćenjem sajta prihvatate njihovu upotrebu. Prihvatam
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.