15.1 C
Belgrade
sreda, maj 21, 2025
Naslovna Blog Stranica 185

German. Local. Culture – kampanja Turističke ogranizacije Nemačke

0
German. Local. Culture – kampanja Turističke ogranizacije Nemačke (1)
Photo: DZTJulia Nimke

Turistička organizacija Nemačke (DZT) pokrenula je kampanju pod nazivom German. Local. Culture u kojoj turistima u poseti Nemačkoj nude autentična, lokalna iskustva u gradovima, lepote odmora u prirodi i na selu, kao i održivu turističku ponudu

Tim povodom je 29. septembra Regionalna kancelarija TO Nemačke organizovala druženje sa novinarima i kulinarsku radionicu pripreme tradicionalnog nemačkog kolača sa jabukama. Koncept restoran Belgrade Kitchen Party bio je pravo mesto za uživanje u nemačkim vegetarijanskim specijalitetima i gastronomsko putovanje kroz nemačku kulturu i tradiciju.

German. Local. Culture – kampanja Turističke ogranizacije Nemačke (1)
Photo: Miodrag Bogdanović

Novinarima je predstavljena kampanja koja promoviše Nemačku kao destinaciju za duži odmor. Takođe su izneti zanimljivi statistički podaci o Nemačkoj kao turističkoj destinaciji za evropske turiste (gde je ona broj jedan destinacija) i za srpske turiste. Iako velika većina ljudi iz Srbije i dalje ide u Nemačku kod rodbine i prijatelja, ipak iz godine u godinu raste procenat Srba koji u Nemačku putuju kao turisti, u smislu da koriste hotelski ili neki drugi smeštaj.

TO nemačke kreirala je u okviru svog sajta mikrosajt https://www.germany.travel/en/campaign/german-local-culture/home.html koji služi kao centar za inspiraciju šta posetiti u Nemačkoj, a takođe sadrži i mnogo informacija o zanimljivim destinacijama. Posetioci sajta mogu da dobiju savete za putovanja i predloge od chatbot-a koji radi pomoću veštačke inteligencije, a zanimljiv promotivni video predstavlja raznolikost Nemačke kao destinacije za turizam i fokusiran je na kulturu i prirodu.

Četiri tematska klastera –  Flair, Craft, Taste i Green, prikazuju neverovatnu nemačku arhitekturu i autentični ambijent, bogato nasleđe starih zanatlija i majstora, tradicionalnu regionalnu kuhinju i prirodne lepote Nemačke, stavljajući ih u kontekst turizma.

Evropske destinacije gde su pešaci na prvom mestu

0
Photo: Unsplash/Febiyan

Sve više gradova širom sveta prilagođava svoje prostore pešacima, i prave sve više mesta za njih. Ovo je pre svega proisteklo iz pandemije, svi su nadahnuti dugim karantinima shvatili da su ljudi ipak na prvom mestu. Koji su to gradovi u Evropi koji su pokrenuli masovnu inicijativu za iskorenjivanje automobila gde god je to moguće?

Vodeće evropske destinacije su shvatile da su pešaci ipak na prvom mestu. Početni talas koronavirusa je sprečio okupljanja u zatvorenom prostoru u većini zemalja sveta, i svi su uvideli da je budućnost na “otvorenom” prostoru.

Mnogi gradovi su uveli ulice samo za pešake, pretvorili mesta za parkiranje u pop-up restorane i dodali više biciklističkih staza. Gradovi su transformisani u područja pogodna za pešake i bicikliste, automobili više nisu bili dobrodošli.

Promene su se isplatile, ne samo u povećanoj ekonomskoj aktivnosti, nego su studije pokazale i da se virus sporije širi u četvrtima koje su prohodne. I dok su mnoga mesta sada povukla ove inicijative kako se život vraća u novu normalu, neki gradovi su se čvrsto držali svojih principa. Oni se i danas zalažu za još više mesta bez automobila. Vodeći gradovi u Evropi koji zagovaraju ovu politiku su Pariz i Milano.

Pariz, Francuska

Čak i pre pandemije, Pariz je imao inicijativu u tome da postane prilagođeniji pešacima. Kao deo gradskih nastojanja da se smanji broj automobila mnogi centralni delovi grada u potpunosti su postali pešačke zone. U suštini se u poslednjim decenijama zagovara novi koncept urbanog planiranja. On stanovnicima omogućava da obave sve svoje dnevne zadatke, od kupovine preko školove do posla, peške ili biciklom. Naravno, ukoliko se sve to nalazi u okviru udaljenosti od 15 minuta hoda ili vožnje biciklom.

Pandemija, u kombinaciji s brojnim štrajkovima u javnom prevozu pre zatvaranja, samo je ojačala popularnost ovih inicijativa. Sve su bile usmerene na čoveka i na održiviji način života. Uvedene su i dodatne biciklističke staze kako bi se olakšao automobilski saobraćaj. Pariz planira da doda još 180 kilometara biciklističkih staza i 180.000 parkirnih mesta za bicikle do 2026. godine.

Partizanska bolnica Franja, saznajte više.

Milano, Italija

Italija je bila jedna od zemalja koje su u početku bile najteže pogođene pandemijom. Svi gradovi su morali brzo da se prilagođavaju kako bi pružili alternative prenatrpanom javnom prevozu. U leto 2020. godine Milano je započeo sa ambicioznim planom proširenja trotoara i proširenja biciklističkih staza duž puteva koji su pre bili usredsređeni samo na automobilski saobraćaj. Promene su transformisale grad, donoseći sa sobom više restorana na otvorenom, pijaca na otvorenom i urbanih parkova.

Milano je takođe prihvatio koncept 15-minutnog grada i prilagodio infrastrukturu koja daje prednost ljudima u odnosu na automobile. Osim toga, grad se okrenuo konceptu sve češćeg boravka na otvorenom i sastajanja na zajedničkim otvorenim prostorima.

Grad sada ima više javnih zelenih površina zajedno sa mnoštvom biciklističkih staza i nudi pogled u budućnost održivog Milana. Stare industrijske četvrti pretvorene su u pešačke i biciklističke zone pune modernih kafića, galerija i butika. Grad nudi i usluge deljenja bicikala, ima preko 300 stanica širom grada i nudi obične i e-bicikle. Nova četvrt CityLife nije samo najveća zona bez automobila u Milanu, već i jedna od najvećih zona bez automobila u Evropi.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

 

Večera u mraku

0
Photo: Pexels/Rachel Claire

Dok vlade EU još uvek razmišljaju o uvođenju ograničenja cena energenata, u Briselu je udruženje ugostitelja odlučilo da pokrene interesantnu inicijativu. U restoranima se večera u mraku, a i hrana se priprema na jedan poseban, starinski način

U Briselu, epicentru EU, udruženje vlasnika restorana je predstavilo kako bi budućnost bez gasa i struje izgledala. Svi su se zapitali kako bi izgledala ne samo večera u mraku, već i celokupno funkcionisanje restorana bez gasa ili struje.

U restoranima Brasserie Surrealiste i Racines gostima su pripremani specijaliteti na poseban način. Kuvari nisu koristili u pripremi hrane ili pića tradiconalne uređaje, nije bilo rerni, šporeta ili kafemata. Interesanto je reći da nije bilo ni upaljenih sijalica u restoranu. Ipak, hrana je bila vrhunska.

U restoranima je bila služena “hladna” hrana, neki specijaliteti su bili tek „malo pečeni“ na ćumuru japanskog roštilja. Hrana je bila servirana na stolovima na kojim su bile upaljene sveće.

Na jelovniku su se našli brioš sa inćunima, porketa i fokača, sve to pripremljeno na šporetu na drva. Tu je i sirova bela tuna, svinjetina na žaru s pasuljem, kao i krem od rikote s džemom od bundeve i pistaćima za desert.

U Mariboru raste najstarija vinova loza na svetu, saznajte više.

Sve ovo što zvuči kao romantična večera je zapravo ono sa čim bi se gosti mogli suočiti ako računi za energiju nastave da rastu. Dramatičan porast inflacije u Belgiji, kao i celoj Evropi je jednostavno kriza koja će morati na neki način da se prevaziđe. Briselski šefovi se prilagođavaju, traže nove načine da opstanu, a takav trend će izgleda postati i naša realnost.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Amazon zvanično pokrenuo dostave dronom

0
Amazon dron dostava bespilotna letelica
Photo: Pixabay/geralt

Nakon nekoliko godina testiranja i razvoja, kompanija Amazon uvodi dostave dronom. Za početak, dostavu dronom će moći da koriste Prime kupci u Kaliforniji i Teksasu, nakon čega je planirano da se to proširi i na celu zemlju

Od sada je i zvanično! Amazon je pokrenuo dostave dronom, iako je do samo pre nekoliko godina to izgledalo kao nešto što vidimo na filmovima. Za sada takav vid dostave bespilotnim letelicama može koristiti samo mali deo kupaca, samo u saveznim državama Teksas i Kalifornija.

Iako je to još uvek pokriva mali deo tržišta, ova vest ne može biti važnija i za sektor bespilotnih letelica i za budućnost komercijalne prodaje. Dostave bespilotnim letelicama su u poslednjim mesecima naročito postale popularne. Novo vreme je donelo nova iskušenja, deo se odnosi na loša iskustva sa pandemijom, dok se drugi deo odnosi na praktičnost i jednostavnost.

Ovakav vid dostave isključuje mogućnost bilo kakve inertakcije sa ljudima, što svodi rizik od eventualnog zaražavanja na minimum. Osim toga, dronovi ne koriste postojeću putnu infrastrukturu. Na njih ne utiče gužva u saobraćaju ili zastoji, pa je i rizik od kašnjenja sveden takođe na minimum.

Amazon usluga Prime Air dostavljaće pakete do 2.5 kilograma za manje od sat vremena pomoću dronova. Usluga je omogućena za korisnike u Lokfordu u Kaliforniji i Koledž Stejšonu u Teksasu. Nakon što kupac naruči proizvod, kao i inače dobija procenjeno vreme dolaska sa alatom za praćenje statusa za svoju narudžbinu.

Picokeri, pasta koja je podelila Italiju, saznajte više.

Nakon saradnje sa određenim lancima supermarketa kao što je to Walmart, Amazon planira da proširi dostavu i na druge gigante u ovoj industriji. To će po svemu sudeći postati praksa i za ugostiteljske objekte i restorane, jer otvara potpuno nove horizonte za isporuku hrane.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Virgin Atlantic: uniforme na osnovu rodnog identiteta

0
Putovanja aerodrom putnik
Photo: Pexels

Britanska avio-kompanija Virgin Atlantic je u potpunosti promenila politiku nošenja uniformi. Oni pre svega žele da pokažu da prate trendove i žele da kabinsko osoblje pokaže inkluzivnost, kritikujući zastarela pravila koja se odnose na uniforme uopšteno

Posada, piloti i timovi na zemlji više nisu obavezni da nose uniforme koje su do sada bile rezervisane za određeni pol, odnosno isključivo muške ili ženske uniforme. Upravo zbog toga je Virgin Atlantic uveo uniforme na osnovu rodnog identiteta. Osoblje umesto „zastarele standardizovane“ uniforme može odabrati odeću koja ih najbolje predstavlja.

Promena politike nošenja uniformi je deo šireg ublažavanja jedinstvenih pravila ovog avio-prevoznika. Još 2019. godine Virgin Atlantic je ukinuo obaveznu šminku za žensko osoblje i dopustio ženama da nose pantalone i ravne cipele. Ove godine je postala i prva britanska avio-kompanija koja je dopustila i vidljive tetovaže.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Virgin Atlantic (@virginatlantic)

Partizanska bolnica Franja, saznajte više.

Osim toga, uvedene su i neobavezne oznake zamenica za osoblje, zajedno sa obaveznom obukom o inkluzivnosti. Ove oznake mogu od sada da biraju i putnici. Oni mogu da odaberu i odluče šta će im biti upisano na rezervacijama karata, što je bila do skoro praksa.

Ričard Branson, vlasnik kompanije, uvek je bio među pionirima kad su inovacije bile u pitanju. On je oduvek želeo da napravi bolji proizvod od onog koji je već ponuđen, što i jeste suština preduzetništva. Branson, osnivač i milijarder, pre svega je preduzetnik, čovek koji je uvek dobro umeo da prepozna šta je potrebno i šta je dugačije.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Callebaut je lansirao NXT generaciju kultne čokolade NXT M_lk

0

VEGANSKA, BILJNA, BEZ MLEKA I LAKTOZE, NOVA čokolada za šefove i zanatlije donosi pravo uživanje bez kompromisa                       

Pet brend ambasadora predstavilo je svoje veganske kreacije koristeći NXT čokoladu

Callebaut NXT čokolada je napravljena za šefove i zanatlije, za uspešne kreacije, od pralina do najfinijih dezerata

Chocolate Academy Center™ Belgrade bio je domaćin događaja predstavljanja nove ikone Callebaut-a: M_lk čokolade koja je bez mleka, laktoze, orašastih plodova, alergena, 100% biljnog porekla i veganska – bez ikakvih tragova mlečnih proizvoda. M_lk čokolada bez mleka donosi istinski ukus mlečne čokolade, približan najfinijim belgijskim čokoladama, a napravljena je od biljke  ŠUFE (CHUFA), biljne alternative mleku sa jedinstvenim ukusom (neutralnije u poređenju sa mlekom od badema, pirinča, sojinog mleka, ovsenog mleka ili drugih alternativa).

Biljana Ljubojević, marketing menadžer za jugoistočnu Evropu, rekla je: „Drago mi je što je Callebaut prepoznao rastuću potražnju za biljnom hranom i napravio vegansku, biljnu čokoladu bez mleka. Ovo će pomoći ambicioznim šefovima iz regiona da na novi način kreiraju tradicionalne recepte za kolače i uvrste čokoladne poslastice bez mleka, kao i veganske i biljne, kao deo svoje ponude. Stručnjacima iz kompanije Callebaut i timovima za istraživanje i razvoj bilo je potrebno 3 godine da ožive ovu jedinstvenu inovaciju, nakon lansiranja Ruby čokolade i prelaska na kakao iz održivog uzgoja u svim našim čokoladama.”

Nakon što je predstavio svoje neverovatne čokoladne dezerte, Rémy Delette, glavni šef Chocolate Academy Center™ Belgrade™, objasnio je šta ova inovacija znači za budućnost sveta kolača i čokolade: „Ranije smo morali sami da smišljamo kako da zamenimo mlečne proizvode, jaja, želatin i slično, alternativama na biljnoj bazi. Ova inovacija u potpunosti redefiniše komercijalnu upotrebu čokolade u veganskoj kuhinji. Callebaut NXT pruža zanatlijama i šefovima rešenje za rastuću potražnju za biljnom hranom. To je čokolada bez mlečnih proizvoda i veganska čokolada koja ima ukus i performanse Callebaut čokolade, sa istim nivoom uživanja… i koja pruža lakoću upotrebe kakvu biste očekivali od Callebaut-a“.

Callebaut NXT čokolade imaju Cocoa Horizons sertifikat: sve farme na kojima se uzgajaju kakao zrna za NXT čokolade učestvuju u programu Cocoa Horizons, koji se fokusira na poboljšanje života farmera, održivog uzgoja kakaoa i eliminisanje dečjeg rada iz lanca snabdevanja, sa ciljem da oblikuju održivu budućnost kakaoa i čokolade.

O Barry Callebaut Group

Sa godišnjim prihodom od oko 7,2 milijarde CHF (6,6 milijardi EUR / 7,9 milijardi USD) u fiskalnoj godini 2020/21, grupa Barry Callebaut, sa sedištem u Cirihu, vodeći je svetski proizvođač visokokvalitetne čokolade i kakao proizvoda – od nabavke i prerade kakao zrna do proizvodnje najfinijih čokolada, uključujući čokoladna punjenja, dekoracije i surogate. Grupa poseduje više od 60 proizvodnih pogona širom sveta i zapošljava kvalitetan i posvećen tim od 13.000 ljudi. Barry Callebaut opslužuje čitavu prehrambenu industriju, od industrijskih proizvođača do zanatskih i profesionalnih korisnika čokolade, kao što su čokolatijeri, poslastičari, pekari, hoteli, restorani ili ugostitelji. Globalni brendovi koji zadovoljavaju specifične potrebe ovih artizanskih kupaca su Callebaut®, Cacao Barry®, Carma®, Chocovic®, kao i specijalista za dekoracije Mona Lisa®. Grupa Barry Callebaut je posvećena tome da održiva čokolada postane norma do 2025. godine kako bi pomogla da se osiguraju buduće zalihe kakaoa i poboljša život farmera.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Dinan, mala i slikovita Belgija

0
Dinan, mala i slikovita Belgija
Photo: iStock

Dinan je jedan od onih gradova čija lepota apsolutno svakog oduševljava, i niko ne ne može biti imun na njegovu slikovitost. Grad je kao sa razglednice, sve što vidite na fotografiji je identično i u realnosti

Dinan je zaista mala i slikovita, pre svega jedinstvena Belgija. Nalazi se u pokrajini Namur, i proteže se duž reke Meuse uz strmu stenu na istočnoj strani obale. Ovu impresivnu pojavu pojačava i magična šuma koja okružuje i grad i rečni tok. Nalazi na obroncima neobično lepih Ardenskih planina u Belgiji, i to je mirni grad koji fascinira sve putnike svojom drevnom arhitekturom i predivnim pejzažima.

Grad je smešten u francuskom govornom području Belgije, zauzima površinu od oko 90 kilometara. Sam grad je mali i može se istražiti za nešto više od sat vrema, i to pešice. Iako je dosta mali, Dinan ima sadržaje koje može ponuditi turistima. Posebno je intaresantna drevna citadela, gotička katedrala i muzej posvećen tvorcu saksofona.

Svakako je najatraktivniji deo grada njegova luka. Uz samu obalu reke nalaze se zbijene kuće od starog kamena, a mnoge od njih su zanimljivi restorani sa odlično hranom ili zanatskim radnjama. Sve to je popločano starom kaldrmom koja pojačava utisak bajkovitosti.

Osim toga, on pruža uživanje u besciljnom lutanju gradskim vijugavim uličicama. Savetuje se da nakon šetnje posetite gradske kafiće i probate regionalne specijalitete. Dinant je poznat po Flamicheu, vrsti pite od sira i Couque de Dinant, keksu koji se pravi sa medom. Meštani kažu da su najbolji ako se umoče u topli čaj ili neki drugi napitak. Couque de Dinant je poznat po tome što je njegova tvrda konzistencija legendarna.

Partizanska bolnica Franja, saznajte više.

Iako ima dosta toga da se vidi u gradu, u Dinanu su mogućnosti za smeštaj turista dosta oskudne. Dinant je verovatno namerno tako organizovan, da bude odlična opcija za jednodnevni izlet iz većih belgijskih gradova kao što su Brisel, Šerleroa ili Liž. Iako ga rado dele sa svetom, Belgijanci žele da Dinan ostane donekle njihov, što je uopstalom potpuno razumljivo.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Spreman prvi šampanjac za svemir

0
Kad ne može na zemlji, može u svemiru
Photo: Pixabay/WikiImages

Nova boca ovog šampanjca je specijalno napravljena za „vanzemaljske“ uslove. Vino Mumm Cordon Rouge Stellar je pakovano u bocama koje su zaštićene najkvalitetnijim aluminijumom, a sadrže i potpuno novi sistem za točenje koji ima i pantentiranu zaštitu čepa

Kompanija G.H. Mumm ima spreman prvi šampanjac za svemir. U saradnji sa svemirskom kompanijom Axiom Space napravljen je  prvi šampanjac spreman za svemirske uslove.

Bestežinsko stanje u svemiru je izazov, pre svega zbog nedostatka gravitacije, jer to otežava u velikoj meri bezbedno služenje pića. Prvo izdanje svemirskog šampanjca predstavljeno je javnosti pre četiri godine, a tek ove je ambalaža uspela da zadovolji sve stroge standarde.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison MUMM (@ghmumm)

Mumm Cordon Rouge Stellar ima lepu stilizovanu bocu zapremine 375ml. Boca je napravljena od debelog stakla, ali je zaštićena omotačem od aluminijuma. Najinivativniji deo boce se odnosi na specijalan čep koji omogućava bezbedno uživanje turistima u vinu na boravku u svemiru. Vino koje se pakuje je pravljeno od grožđa iz berbe 2016. i uglavnom se radi o pino noaru.

Ovo nije prvi sučaj da se eksperimentiše sa vinom i uslovima van planete Zemlje. Vina iz vinarije Château Petrus provela su 14 meseci u zemljinoj orbiti na Međunarodnoj svemirskoj stanici. Prva boca otvorena za degustiranje u Bordou je deo novog istraživačkog projekta koji bi trebalo da otkrije nove načine uzgoja biljaka.

Dvanaest boca vina Petrus 2000 vratilo se na zemlju sa neverovatnog putovanja teretnim brodom SpaceX ‘Dragon’ dugog 300.000.000 kilometara, nakon čega je vino detaljno analizirano. Ova svemirska avantura je deo istraživačkog projekta koji je vodio Space Cargo Unlimited, a u čitavu akciju je takođe uključen i vinski institut Univerziteta u Bordou.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Ecobnb: Pronađite svoj održivi smeštaj

0
Ecobnb Pronađite svoj održivi smeštaj
Photo: Unsplash/Jonas Dücker

Prema istraživanju kompanije Booking.com koje sadrže podatke prikupljene od više od 30.000 putnika iz 30 zemalja, putnici su odlučniji nego ikad da putuju održivo poštujući isključivo zakone prirode, smanjujući potrošnju električne energije, količinu otpada i koristeći ekološki prihvatljive načine transporta

Sve više turista planira da svoj da odmor provede autentično, odgovorno i pre svega održivo, što uključuje i eko frendli smeštaj i jedinstven eko doživljaj. Upravo to je prepoznato u kompaniji Ecobnb.com, online platformi koja predstavlja spoj ponude održivog smeštaja i putovanja, odnosno planiranja odgovornog ruralnog turizma i ekoturizma.

Cilj je ove kompanije je promovisanje zelenog turizma i autentičnog načina putovanja koji se bazira na apsolutnom poštovanju prirode. Drugi cilj ima za zadatak da prepozna lepote manje poznatih svetskih destinacija.

Ecobnb izdvaja eko turističku ponudu i povezuje ekološki odgovorne domaćine sa putnicima u potrazi za mirom, čistim vazduhom, netaknutom prirodom, autentičnom tradicijom i upoznavanjem lokalnog načina života. Sve to se odvija kroz jednu perspektivu u kojoj je uticaj turista na okolinu smanjen na minimum.

Partizanska bolnica Franja, saznajte više.

Da bi neki smeštaj bio objavljen na platformi Ecobnb.com, neophodno je da ispunjava minimum 5 od 10 ekoloških standarda. Svaki od njih treba da doprinosi smanjenju troškova i unapređenju ekološke održivosti objekta. Standardi podrazumevaju organsku hranu, zelenu gradnju, 100% obnovljive izvore energije, solarne panele, recikliranje minimum 50% otpada, ekološka sredstva za pranje i čišćenje, dostupnost bez automobila, energetski štedljivu rasvetu i ostalo.

Trenutno u Srbiji postoji nekoliko takvih smeštaja, a kompletnu ponudu možete pogledati na zvaničnoj internet stranici kompanije.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Conflict Kitchen služi hranu zemalja sa kojim su SAD u sukobu

0
Najskuplji i najjeftiniji restorani u Evropi
Photo: Pexels/Andrea Piacquadio

Conflict Kitchen je javno umetničko delo u formi restorana koji služi jela iz zemalja sa kojim su Sjedinjene Države u sukobu. Svaka ponuda restorana je proširena događajima, nastupima i javnim raspravama koje nastoje da upoznaju javnost sa kulturom, politikom i svakodnevnim problemima

Osnivači restorana Konflikt kuhinja (Conflict Kitchen) su Džon Pena, Jon Rubin i Daun Veleski. Ova grupa ljudi je otvorila restoran 2010. godine, i od osnivanja oni na svakih šest meseci menjaju izgled restorana, takođe i ponudu. Ova transformacija ima za cilj prilagođavanje novim aktuelnim trendovima i političkim prilikama. Svaka transformacija obeležava se performansima, druženjima i okupljanjima na kojim se ogranizuju i panel diskusije, uživo ili preko video konferencija.

Restoran nudi hranu koju možete naći na ulicama gradova koje predstavljaju. Hrana koju služe priča svoju priču. Ona pomaže gostima da postanu deo projekta koji za cilj ima veće angažovanje ljudi u formiranju javnog mnjenja.

Picokeri, pasta koja je podelila Italiju, saznajte više.

Konflikt kuhinja radi svakog dana i koristi društvene odnose hrane i ekonomsko-političkih prilika kako bi se uključila šira javnost Pitsburga i predstavila etnička raznolikost i slavila. Hrana koju služe je uglavnom ponuda domaće hrane iz kuhinja Avganistana, Kube, Irana, Severne Koreje ili Palestine.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Poslednje objave

Prolećna čarolija počinje u hotelu The Bristol nova oaza mira u srcu prestonice

Prolećna čarolija počinje u hotelu The Bristol: nova oaza mira u...

0
Otkrijte jedinstveni kutak za opuštanje ovog proleća uz kulinarske užitke u centru Beograda The Courtyard: skriveno mesto čiji ambijent odiše rafiniranim stilom Ukoliko ste ikada maštali...