U avgustu 2020. Airbnb je uveo „privremenu” zabranu za sve zabave i žurke, koja je postala trajna u aprilu 2022. godine. Iz kompanije najavljuju da će koristiti „anti-party tehnologiju“ u nastojanju da se obračunaju sa gostima koji masovnim žurkama uništavaju kuće koje su rezervirali preko tog servisa
Anti-party tehnologija je novina u svetu izdavanja koju je pokrenula kompanija Airbnb. Uspešno je isprobana u Australiji, i plan je da se globalno raširi po svim kontinentima gde je ova kompanija prisutna.
Tehnologija u osnovi posmatra sve faktore koji su prisutni, kao što su pozitivne recenzije (ili odsustvo pozitivnih recenzija), koliko je gost dugo na Airbnbu, koliko dugo traje putovanje, udaljenost do lokacije na kojoj subjekt živi ili vreme za kad je objekat rezervisan. Sve to algoritmu pomaže da utvrdi da li je određena rezervacija bila namenjena za organizaciju zabava i partijanja.
Primarni cilj je redukovanje organizovanja nelegalnih zabava koje negativno utiču na domaćine, na komšije i cele zajednice. Sve do pandemije, Airbnb je dopuštao domaćinima da dobrovoljno izdvoje svoje nekretnine ako ne žele da budu za organizovanje zabava. Airbnb je uvek branio gostima da priređuju zabave, posebno ako zabave nisu bile prijavljene.
Od oktobra 2021. Airbnb testira svoju „anti-party tehnologiju“ u Australiji. U samo nekoliko meseci primetili su pad od 35% organizovanja žurki. Ako ljudi posumnjaju da kuću u njihovom komšiluku iznajmljuje neko ko je zaobišao “anti-party tehnologiju”, Airbnb nudi posebnu telefonsku liniju za pomoć.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Kad je britanski istraživač i kapetan Kraljevske mornarice Džejms Kuk 26. avgusta 1768. godine isplovio brodom “HMS Endeavour” na ekspediciju oko Tihog okeana, poneo je zalihe za 18 meseci. On je poneo sa sobom svinje, kokoške, koze zbog mleka, kao i ostale namirnice. Međutim, on je poneo i jednu specifičnu namirnicu, određenu vrstu hrane koja će tek u budućnosti postati popularna
Kako je nastala kocka za supu? Jedna od glavnih namirnica za doručak na brodovima bila je takozvana „džepna supa“. Unapred pripremljena često se kuvala sa celerom i zobenim pahuljicama, ponekad se samo mešala sa toplom vodom i ostalim povrćem. Koristila se šargarepa, grašak, donosno sve što bi se na brodu našlo.
Svaki mornar bi dobijao dnevnu porciju supe, ali ne zato što su uživali u ukusu, već zbog toga što je kapetan Kuk verovao da je supa od jedno najboljih “oružja” za prevenciju bolesti. Supa je hidrirala mornare, obezbeđivala im vitamine ali i preko potrebne minerale i soli.
Ovakva vrsta supe se pravila tako što su se satima kuvale kosti i meso, obično teleće. Nakon višesatnog kuvanja, vadile su se i kosti i ostaci mesa kako bi se tečnost ohladila i procedila. Na kraju se dobije zelatinasta masa koja se dodatno dehidrira kako bi mogla da traje dugo.
Rezultat je intenzivno mesnata i gumena vrsta želea koji se može rezati na komade. Kad zatreba, žele se rastopi u vodi i mogao se koristiti kao supa ili kao osnova za druga jela. Ovakva supa je bila najpopularnija kod putnika, vojnika ili moreplovaca, kao kompaktna hrana laka za konzerviranje i nošenje.
Iako se sa sigurnošću ne može reći ko je zaista prvi došao na ideju da napravi ovakvu vrstu namirnice, najpoznatija verzija se vezuje za kapetana Kuka. Postoje neka saznanja da je prva supa ovako pripremljena još u 17. veku u Britaniji i Francuskoj. Uglavnom, kapetan Kuk je verovatno najzaslužniji za širenje popularnosti gotove supe. Danas postoje brojne varijante gotovih supa, kao i kocki za supu, i izuzetno su popularne i raširene po svetu.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Više od 85 metara ispod poznatih vilinskih dimnjaka Kapadokije nalazi se podzemni grad koji je bio u stalnoj upotrebi gotovo hiljadama godina. U njemu su utočište nalazili ljudi koji su izgradili potpuno funkcionalan grad u kom nažalost nije bilo mesta kalustrofobičnim stanovnicima
Kapadokija je region koji se nalazi u pokrajini Nevšehir u centralnoj Anadoliji. Najpoznatija je po svom pejzažu koji kao da nije sa ove planete. Upravo tu se nalazi i podzemni grad od 20.000 ljudi, koji je dugo bio skriven od očiju javnosti, sve dok ga jedan seljak nije slučajno otkrio dok je tražio kokoške koje su propale kroz šupljinu u steni.
Pre više hiljada godina, ovo nestabilno, vulkansko okruženje prirodno je isklesalo tornjeve u svoje specifične oblike koji sada privlače milone posetilaca. Ali ispod nestvarne površine Kapadokije, vekovima je ležalo skriveno čudo jednako velikih razmera. Ispod se nalazi podzemni grad koji je mogao mesecima skrivati čak i do 20.000 stanovnika.
Drevni grad Elengubu, danas poznat kao Derinkuyu, ukopan je više od 85 metara ispod Zemljine površine, prostirući se na 18 nivoa. Najveći iskopani podzemni grad na svetu bio je u gotovo stalnoj upotrebi hiljadama godina. Njega su kroz istoriji naseljavali mnogi, a napokon je napušten 1920-ih tokom grčko-turskog rata.
Podzemni grad od 20.000 ljudi
Derinkuyu je jedna dosta zamršena mreža podzemnih nastambi, magacina hrane i odaja za stoku. Mreža podrazumeva kompletnu infrastruktura koja je oplemenjena školom i malom kapelom. Bila je to cela civilizacija ušuškana na sigurno ispod površine zemlje.
Svaki nivo grada bio je pažljivo projekovan za specifične potrebe. Stoka se držala u štalama najbližim površini kako bi se smanjio miris i otrovni gasovi. Unutrašnji slojevi grada bili su projektovani kao prostorije za stanovanje, tu su bili takođe magacini i škole.
Najimpresivnije je to kako je izgrađen složen sistem za ventilaciju, kao i specijalan bunar koji je ceo grad snabdevao čistom vodom. Svaki deo mreže grada je bio inovativan i kompleksan, isplaniran da bude praktičan i bezbedan. Kapadokija je inače pogodna za ovakvu vrstu podzemne gradnje zbog nedostatka vode u tlu i stena koje su dozvoljavale oblikovanje.
Pretpostavlja se da postoji više od 600 ulaza u grad, uglavnom skrivenih, u ogroman podzemni grad koji se prostire na 445 kilometara. Pećinski grad je vrlo brzo postao popularan kod turista, a 1985. regija Kapadokija je dodana na Uneskov popis svetske baštine.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Svetska turistička organizacija Ujedinjenih nacija svake godine raspisuje Konkurs za izbor najboljih turističkih sela. Ova akcija ima za cilj da se identifikuju najbolji primeri inovativnog razvoja i pristupa turizmu u ruralnim oblastima. Osim toga, na taj način se promovišu nedovoljno poznati sadržaji i pomaže se lokalnim zajednicama
Tršić je nominovan za najbolje turističko selo. Svaka zemlja članica Svetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija može prijaviti najviše tri sela, a Tršić je drugu godinu zaredom izabran za jedno od sela koja će predstavljati Srbiju na takmičenju.
Selo Tršić je rodno mesto Vuka Stefanovića Karadžića i nalazi se sedam kilometara udaljenosti od Loznice. Čitav kompleks predstavlja poseban muzej na otvorenom i ima posebnu kulturnu i turističku vrednost. U njemu se nalaze: Muzej jezika i pisma, Galerija, Gostinska kuća, Muzej Vukovih sabora, Kuća pisaca, crkva brvnara Svetog Arhangela Mihaila, vajati, kao i Vukovo imanje na kojem je izložena Vukova spomen-kuća.
Vukov sabor je najstarija i najmasovnija kulturna manifestacija u Srbiji. Posvećena je negovanju uspomene na njegov život i delo. Centralni program se tradicionalno održava u septembru, u nedelju, uoči Male Gospojine, u Tršiću.
Sela Tršić i Tronoša su takođe proglašeni zaštićenim područjem, kulturnim predelom II i III stepena zaštite. Za ceo ovaj kraj i za Loznicu kažu da su čuvari srpske tradicije.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Poznati američki magazin za putovanja UltraTravel je u svom izdanju predstavio Istru kao jednu od destinacija koje se obavezno moraju posetiti u ovoj godini
Istra se našla ponovo među najboljim destinacijama sveta. U novom izdanju UltraTravel magazin je izdvojio destinacije za koje kaže da moraju biti na svim mapama svetskih putnika za ovu godinu. Na listi među najboljim se našla i Hrvatska, odnosno Istra. Među najboljim destinacijama se nalaze i Kejptaun, Valensija, Hong Kong, Oslo, Menhetn, Nešvil i Kjušu.
Autor izdvaja Hrvatsku kao destinaciju sa najlepšim gradovima, a Istru kao bajkovito poluostrvo u obliku srca. Istra koja osvaja putnike svojim pejzažima, gradićima na brežuljcima, romantičnim biciklističkim stazama, kao i kulinarskim doživljajima. Osim toga, poznata je i kao carstvo tartufa, region vrhunskog maslinovog ulja i najkvalitetnijeg vina.
Istra je takođe u poslednjim godinama sve popularnija i kao destinacija za organizovanje venčanja, što samo potvrđuje kolko je ovaj region sadržajan.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
U 19. veku Livorno je bio poznat kao vrhunsko odmaralište i posećivali su ga isključivo najpoznatiji evropski gosti. Danas je situacija sasvim drugačija. Ovaj grad je potpuno zanemaren od strane turista, jer oni u osnovi i ne znaju šta propuštaju. Ovaj živahni gradić je pun iznenađenja
Livorno je, ako pitate meštane, najružniji grad u Italiji i Toskani. On se nalazi na samo 20 kilometara južno od čuvene Pize. To je u osnovi tipičan evropski lučki grad. U njemu je sve živo, haotično i multikulturalno. Grad je oduvek vezan za more, kako kulturološki tako i gastronomski. Osim toga, nalazi se u središtu Toskane, što bi automatski trebalo da ga učini popularnim.
Međutim, Livorno posećuje izuzetno mali broj turista. Samo oko 10% ukupnog broja turista koji posećuju Firencu i Toskanu dolazi u grad. Livorno turisti ignorišu, a čak i oni koji se pojave često izgledaju kao da su stigli slučajno. Zašto je to tako?
Livorno je okružen poznatim toskanskim gradovima koji su, kažu mnogi meštani, ukrali popularnost. Prema drugim tvrdnjama, sama luka i vojna baza su dali Livornu industrijski, zagađeni imidž. Međutim, situacija je potpuno drugačija.
Putnici ne shvataju da propuštaju živahan grad s obalom koja oduzima dah. Osim toga, grad ima i jedinstven liberalan stav prema svima koji je duboko ukorenjen u samoj osnovi grada. Od osnivanja Livorno je kulturološko središte i centar umetnosti koje je samo stanovništvo učinilo vrlo naprednim. Vekovima se u gradu razmenjivala roba, kultura i znanje.
Međutim, dani slave nisu trajali večno. U Drugom svetskom ratu američki vazdušni napadi uništili su veći deo strateške luke i središte grada, čime je Livorno postao jedan od najteže bombardovanih gradova u Italiji. Sve to je prouzrokovalo da se grad nepromišljenim i brzopletim posleratnim preuređenjem sasvim pogrešno obnovi.
Javna slika Livorna, koja je već bila narušena ratom, dodatno je uništena novim racionalističkim zgradama koje su podignute tik uz arhitekturu iz 17. veka, pa grad izgleda neskladno i neuravnoteženo. Novije zgrade su nakaradno „prilepljene“ uz stare istorijske građevine, i to se nikako nije dopalo građanima.
Najružniji grad u Toskani
Takav stav je i danas aktuelan. Meštani još uvek nisu preboleli takozvano “Nobile Interrompimento” zdanje, veliku racionalističku zgradu podignutu posle rata na mestu gradske Piazze Grande. Piazza, koja je nekada bila jedan od najvećih evropskih trgova, sada je samo parkiralište s jedne strane zgrade i autobuska stanica s druge.
Livorno je vrlo “netoskanski” grad, kako meštani kažu. Osim toga, ako se uporedi sa drugim gradovima u regionu, on je daleko neskladniji, da ne upotrebimo drugi izraz. Lokalci kažu, iako ga vole i žive u njemu, da je najružniji grad u Toskani pa čak i Italiji.
Iako se u prošlim decenijama grad nije oslanjao na turizam zahvaljujući svom uspešnom lučkom poslovanju, došlo je do promene u tom razmišljanju. Livorno ima puno da ponudi turistima, od mora i kulture do hrane i vina. Grad nudi autentična, nestereotipna iskustva, jer mu multikulturalnost samog grada to omogućava.
Umetnička scena je živahna, održava se puno muzičkih festivala. Osim toga, poštuju se sve lepe umetnosti, od pozorišta do slikarstva. Drugim rečima, Livorno je stvoren za posetioce koji su voljni da istraže malo dublje lokalnu istoriju i upoznaju se sa njegovim netipičnim karakterom. Ako pitate lokalce, ne postoji ne postoji bolji grad na svetu, bez obzira na njegov izgled.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Luksuz u jedinstvenoj prirodi, uz vrhunsku uslugu po najvišim standardima, decenijama karakterišu hotel Grand Kopaonik i ono što nudi svojim gostima. Visok kvalitet, kao i ekskluzivni sadržaji, takođe su ono po čemu se hotel izdvaja
Ovog puta, planinu popularnu i voljenu i leti i zimi, na poziv hotela Grand Kopaonik posetiće svetski poznati kuvar Eyck Zimmer, majstor svoje profesije, nagrađen Mišelinovom zvezdicom. Poreklom iz Nemačke, Eyck putuje i radi po celom svetu, a na mapi mu se našla i Srbija kao jedna od omiljenih destinacija. Zimmer će se najpre upoznati sa prirodnim bogatstvom naše prelepe planine i otkriti plodove koje ona krije, poput samonikle borovnice koja sazreva u ovom periodu, kupine, maline, ali i aromatičnih vrganja, tartufa i raznovrsnuh šumskih plodova.
Osim toga, Mišelinovog šefa će ugostiti i tradicionalno planinsko gazdinstvo u jednom od u slikovitih sela na obodima Kopaonika i predstaviti mu nezaobilazne simbole kuhinje ovog dela Srbije. U cilju promocije lokalnih proizvoda, u petak 19. avgusta, organizovaće se i svojevrsni otvoreni market, na platou ispred hotela, gde će Zimmer zajedno sa svojim kolegama imati prilike da se upozna sa najkvalitetnijim domaćim sastojcima.
Kulinarsko umeće inspirisano jedinstvenom prirodom Kopaonika, gostujući šef pokazaće na posebno upriličenoj večeri za ograničen broj gostiju, u subotu 20. avgusta, u luksuznom ambijentu hotela Grand.
“Veoma sam srećan što sam opet u poseti Srbiji, volim da kažem da je Beograd kao moj treći dom, posle Berlina i Londona. Radujem se doživljaju Kopaonika i svih njegovih prirodnih lepota a posebno sam uzbuđen zbog saradnje sa hotelom Grand Kopaonik, i talentovanim šefovima sa kojima ću imati prilike da kuvam.” rekao je šef Eyck Zimmer.
Poznati kuvar u našu zemlju došao je zahvaljujući saradnji sa hotelom Grand Kopaonik, koji nastavlja da pomera granice gastronomije i luksuznog planinskog turizma.
U opštini Piran u prvih sedam meseci 2022. godine ostvareno je više od milion noćenja, a podaci iz jula meseca govore da je ukupan broj noćenja na nivou iz rekordne 2019. godine
Turistički vaučeri koje je podelila država su prestali da važe u julu, što je mnoge zaposlene u turizmu zabrinulo kako će ova grana privrede opstati bez bez pomoći države. U opštini Piran, koja je inače snažno predvodila po broju upotrebljenih vaučera, tranzicija je protekla izuzetno glatko, najviše zahvaljujući brojnim stranim gostima koji su se vratili čim je potražnja domaćih turista opala.
U julu je, prema podacima portala ttaksa.si, u svim smeštajnim kapacitetima opštne Piran ostvareno 326.792 noćenja, što je samo 5% manje nego prošle godine, a jednako kao i 2019. godine.
Aleksander Valentin, direktor Turističke zajednice Portorož, je izjavio da odličnim rezultatom smatra svega 5% pada noćenja u odnosu na prošlu godinu, kada su bili na snazi turistički vaučeri, i činjenicu da su dostignute brojke iz 2019. godine. Osim toga, Aleksander Valentin je izjavio da mu je drago što su se strani gosti vratili. Važno je dodati da su postignute i dobre cene hotelima i ostalim smeštajima i da rezervacije jako dobro stoje čak do kraja septembra.
Ako su u junu ove godine strani gosti ostvarili nešto manje od polovine svih noćenja, u julu su ih ostvarili čak dve trećine. U 2019. godini noćenja stranih turista činila su gotovo tri četvrtine. Ove godine su se rekordnoj godini približili samo hoteli. Među strancima u julu prednjače Austrijanci, Mađari, Nemci, Česi i Slovaci, a slede ih Italijani, koji su i dalje u padu u odnosu na 2019. godinu.
O dobroj posećenosti govori i ostvaren prihod. U prvih sedam meseci 2022. godine, prema podacima portala ttaksa.si, ostvareno je 1.031.590 noćenja, što je tek mali deo, 0,7% manje u odnosu na rekordnu 2019. godinu.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Turisti su ranije, možda, više trošili na poklone i suvenire, ali im je sada važnije proživljeno iskustvo. Ne libe se dobrog provoda i uživanja nakon pandemije
Ako ste jedva čekali da se smire strasti vezane za koronu, niste jedini. Isto to je čekalo na stotine hiljada ljudi širom sveta koji sada, čini se, putuju više nego ikada pre. Na trend masovnih putovanja ovog leta uticalo je nekoliko faktora, a pre svega ušteđevina, stečena tokom blokada i karantina, a onda i jaka želja za vraćanje dobrim, starim navikama.
Photo: iStock
Uprkos inflaciji i izazovima koji trenutno potresaju građane, turizam i avio-industriju, ljudi se kreću u svim pravcima, a Amerikanci su posebno željni evropskih destinacija. Dok je dolar u svojoj punoj snazi, koriste priliku da putuju za manje novca, a kao najpovoljnija opcija pokazala se Francuska.
Osim Pariza, agencije nude sve više aranžmana za francuska sela, bilo da je reč o first minute ili last minute ponudama… Takođe, Booking i Airbnb rade punom parom. Ukoliko ste jedan od onih turista koji je posetio Pariz više puta i verujete da je sada pravo vreme da se upoznate sa čarima ostalih mesta u ovoj zemlji, evo nekoliko naših predloga.
Photo: iStock
Lil je istorijski grad koji datira iz 17. veka, ima prelepe trgove i građevine, te bi bilo dobro da se nađe na vašoj listi želja.
Mont St Mišel je crkva, opatija i selo, koju je zaštitio UNESCO. Nalazi se iznad kamenitog područja i deluje kao da izvire iz mora.
Vinska prestonica Bordo ima najfinije vrste „pića bogova“ i impresivne vinograde, tako da je idealna destinacija za sve ljubitelje vina.
Photo: iStock
Provansa, lavanda, Avinjon… Prelepi pejzaži će nesumnjivo okupirati vašu pažnju, te ne propustite priliku da prođete vijugavim, kaldrmastim ulicama glavnog grada francuskog departmana Vokliz.
Provansa zasigurno ima mnogo toga da ponudi, a među hit destinacijama je i regija Luberon, poznata po vinogradima. Odiše ruralnom atmosferom, zaljubiće vas u svoja sela i tradiciju.
Verdon klisura je magija, u koju se morate uveriti svojim očima. Prostire se nadomak Alpa, i okružuje istoimenu reku, dugu čak 100 kilometara.
Photo: iStock
Overnja je provincija koja zauzima centralni deo Zemlje dobrih sireva i vina, i mnogi turistički radnici su saglasni da je često nepravedno zanemarena. Obiluje vulkanskim pejzažima, poznata je po razvijenoj poljoprivredi, i definitivno nudi drugačiju, ali ne i manje interesantnu vrstu iskustva od Pariza i drugih većih gradova Francuske.
Šuma Fontenblo se nalazi nadomak Pariza, ali verujemo da je malo ko posetio. Jedna je od najslikovitijih u celoj Francuskoj, i tu se zaista možete opustiti u prirodi – šetati, slušati ptice… A kada se uželite pariske vreve i šopinga, brzo ste ponovo u centru zbivanja.
Ukoliko volite šoping i dobar provod, imamo za vas sjajnu vest: specijalni program Mastercard Travel Rewards nudi razne beneficije korisnicima, a između ostalog pogodnosti prilikom plaćanja u Kooples radnjama, Galleries Lafayette luksuznim robnim kućama ili HardRock kafeu u Francuskoj.
Photo: iStock
Jedna od ključnih prednosti programa je i automatski keš-bek prilikom plaćanja kod odabranih trgovaca koji su deo ovog programa, a to su prestižni brendovi garderobe, hoteli, restorani, spa centri, rent-a-car usluge itd. Kako bi putovanje proteklo što komfornije, Mastercard je obezbedio dodatne usluge za korisnike Premium kartica, kao što su besplatni boravak u Biznis klubovima Aerodroma u Beogradu, Sarajevu i Beču, kao i usluga „Brzi prolaz aerodromskih kontrola“ tako da možete putovati bezbrižno.
Koju god destinaciju da odaberete, verujemo da nećete pogrešiti, jer je Francuska 2019, u poslednjoj godini bez korone, bila prva na listi najposećenijih zemalja, sa čak 90 miliona turista.
Photo: iStock
Kažu da je putovanje jedna od najboljih životnih investicija, a to bi moglo da potvrdi i aktuelno istraživanje koje pokazuje da je broj rezervacija u avio-saobraćaju na rekordnom nivou. Bukiranje letova za odmor je u porastu za čak 25 procenata.
Čini se da se svet opet vraća svojim dobrim, starim navikama.C’est la vie! ili Takav je život!, rekli bi Francuzi, i zato ga treba živeti punim plućima.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
U julu mesecu je u Pragu otvoren prvi aparthotel kompanije Julius Meinl. Ovaj brend je u svetu poznat po distribuciji kafe premium kvaliteta, što samo potvrđuje da turizam i ugostiteljstvo idu savršeno zajedno
Julius Meinl je otvorio svoj prvi hotel u Pragu. Njihov hotel ima 168 smeštajnih jedinica, i dizajniran od strane arhitektonske i dizajnerske kompanije Matteo Thun & Partners. Hotel Julius Prague napravljen je za pre svega za kratke boravke, ali omogućava i one dugoročne. Hotel omogućava gostima da ostanu od jedne noći do nekoliko meseci.
Osim soba, hotel nudi prostrane zajedničke prostorije, salone za opuštanje i druženje. Takođe, gosti imaju na raspolaganju i profesionalni co-working prostore koji omogućavaju gostima umrežavanje, upoznavanje ili obavljanje poslova.
Julius Praguesmešten je u velikoj neorenesansnoj zgradi u srcu Novog grada, samo nekoliko koraka od praških starogradskih vrata. Centralni deo hotela je napravljen od stakla, što omogućava dnevnom svetlu da dominira u holu. On se nalazi se u srcu zgrade i povezuje zajedničke prostore sa pristupom do 168 pojedinačnih soba. Hotel spaja luksuz i moderan dizajn sa tehnologijama koje su jednostavne za korištenje i koje omogućavaju veću udobnost i zadovoljstvo boravka.
U ovoj godini su otvareni novi hoteli u Beču koji će oživeti grad kao kongresnu destinaciju, a neki su već primili prve goste, saznajte više.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Dok pica osvaja svet, u Napulju postoji organizacija koja strogo čuva njeno poreklo i autentičnost – Associazione Verace Pizza Napoletana (AVPN). Ova institucija ne...
Ovaj sajt koristi kolačiće za pretraživače da unapredi funkcionisanje. Korišćenjem sajta prihvatate njihovu upotrebu. Prihvatam
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.