16.1 C
Belgrade
ponedeljak, maj 5, 2025
Naslovna Blog Stranica 269

Otvoren hotel inspirisan animiranim filmovima

0

Da li ste znali da postoji hotel u kojem ćete se osećati kao da ste u “ananasu na dnu mora” ili u legendarnoj jazbini Nindža kornjača? Jeste li spremni da ga vidite? Što bi rekao Sunđer Bob Kockalone – Jesmo kapetane!

Ovog leta je u Meksiku svoja vrata otvorio dugoočekivani, all-inclusive hotel Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya sa pet zvezdica, predstavljajući idealnu destinaciju za porodice sa decom u potrazi za nesvakidašnjim i nezaboravnim letovanjem. Razigranost i šarenilo jednog od najpoznatijih TV kanala za decu susreli su se sa besprekornim gostoprimstvom i udobnošću koje nude Karisma Hotels & Resorts i Grupo Lomas, kreirajući fenomenalni swim-up rizort na obali okeana, sa ogromnim akvaparkom, tematskim sobama i apartmanima, vrhunskim restoranima inspirisanim crtanim filmovima i celodnevnom zabavom.

„Kao prvi i jedini Nickelodeon rizort u Meksiku, Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya decu i odrasle vodi u svet mašte, svet animiranih filmova i emisija uz koje odrastaju ili su odrastali. Dizajn inspirisan omiljenim Nickelodeon likovima, jedan od najvećih akvaparkova u Meksiku i nebrojane mogućnosti za zabavu zaista čine ovaj rizort jedinstvenim” rekao je Mario Mathieu, stariji potpredsednik za poslovni razvoj, dizajn i izgradnju u Karisma Hotels & Resorts.  

Svaki od ukupno 280 apartmana dizajniran je tako da komotno smesti petočlanu porodicu i poseduje spektakularan pogled na Karipsko more i direktan prilaz “infinity” bazenu. Jedinstvenosti smeštaja doprinose razigrani elementi i umetnička dela inspirisana filmovima i serijalima, kao što su Nindža kornjače, Sunđer Bob Kockalone i Dora istražuje.

Za ultimativno Nickelodeon iskustvo, gostima su na raspolaganju tri specijalna apartmana – Big Kahuna, kompletno urađen u stilu 90-ih, budeći nostalgiju onih koji su tih godina odrastali uz Rena i Stimpija, Čakija Finstera i druge legendarne crtane filmove. Potom, tu je i penthaus Lair Suite na krovu hotela, dizajniran kao svojevrsni omaž Nindža kornjačama i njihovoj jazbini, u kome je svaki detalj pažljivo odabran i uklopljen za autentično iskustvo. Ovaj apartman prostire se na skoro trista metara kvadratnih i može da primi sedam gostiju, kojima su na raspolaganju privatni batleri i specijalno osmišljene aktivnosti i sadržaji, poput večere na plaži, degustacije vina i aromatičnih kupki. Na kraju, tu je i Ananas apartman, inspirisan Koralovom i čuvenom kućom Sunđera Boba na dnu mora.

U epicentru rizorta nalazi se i Aqua Nick®, jedan od najvećih akvaparkova u Meksiku, koji se prostire na čak šest hektara, sa mnogobrojnim toboganima, bazenima i drugim iznenađenjima. Za goste su pripremljene i brojne aktivnosti u okviru Nickelodeon Place koncepta poput tematskih večeri, igranki, vođene joge na plaži i kulinarskih kurseva. Kada je u pitanju hrana, gosti Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya mogu u njoj uživati unutar svojih apartmana ili u šest tematskih restorana, takođe inspirisanih crtanim filmovima – bilo da su u pitanju burgeri kod Keba Krabe ili autentična pica, kao zaštitni znak Nindža kornjača.

Karisma Hotels & Resorts jedna je od vodećih hotelskih grupacija na svetu koja pored Meksika, uspešno posluje u Latinskoj Americi, na Karibima i u Evropi. Poslovna strategija ove grupacije potpuno je orijentisana ka gostima i inovativnim konceptima koji je izdvajaju od konkurencije, o čemu svedoče prvenstveno zadovoljni posetioci, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižnih AAA “Five Diamond Award” i “Four Diamond Award”. Takođe, Karisma hoteli se redovno nalaze i na najcenjenijim listama iz oblasti turizma i ugostiteljstva, poput onih koje objavljuju Conde Nast Traveller, Trip Advisor i magazin Forbes.

Kako bi obezbedila holistički pristup bezbednosti i dobrobiti svojih gostiju, grupacija Karisma Hotels & Resorts kreirala je sveobuhvatni program pod nazivom Karisma Peace of Mind™.

Grupo Lomas je vodeća meksička turistička kompanija sa tradicijom dugom 40 godina, koja za cilj ima kreiranje nezaboravnih iskustava za posetioce iz celog sveta. Kompanija trenutno zapošljava više od tri hiljade ljudi u čitavom nizu poslovnih jedinica, uključujući lance hotela u meksičkim Karibima i Donjoj Kaliforniji, turističku agenciju, transportnu kompaniju, avanturistički centar i plažni bar. Grupo Lomas važi za jednog od najpoželjnijih poslodovaca u Meksiku, a nedavno ju je meksički časopis Expansión and Top Companies Consulting uvrstio na listu “Super kompanija za žene u 2021. godini”.

Nickelodeon International je već 41 godinu jedan od omiljenih brendova među decom i porodicama širom sveta. Pored emitovanja televizijskog kanala, kompanija se bavi produkcijom, ali i kreiranjem različitih proizvoda i iskustava. Nickelodeon je dostupan u više od 400 miliona domaćinstava u 170 zemalja sveta, putem više od 100 lokalnih TV kanala.

U Beču počela vakcinacija i u supermarketima

0
Beč
Photo: Pixabay/domeckopol

Grad Beč je u saradnji sa REWE grupom započeo kampanju vakcinacije i u supermarketima

Vakcinacija je moguća u određenim supermarketima u gradu Beču, Billa, Billa Plus i Penny, a prtehodna rezervacija nije potrebna.

Dnevno je moguće izvršiti i do 150 vakcinacija po lokaciji, a oni koji se odluče na vakcinu dobiće nešto kao poklon iz asortimana navedenih marketa.

Vakcina Džonson i Džonson koristi se za osobe starije od 18 godina, a vakcina Fajzer za osobe od 12 do 17 godina.

Odlično posećen Park prirode Piva

0
Reka piva, udružena magija prirode i ljudske ruke (5)

Prema ukupnom broju ulaznica koje su do sada prodate, Park prirode Piva je posetilo više od 10.000 posetilaca, što je odličan rezultat ovog prirodnog dobra Crne Gore

Najviše posetilaca je bilo na raftingu rekom Tarom, a Trnovačko jezero posetilo je više od 1.500 turista, dok je Stabanjska jezera ove godine posetilo između 300 i 400 posetilaca, istakao je predstavnik Parka prirode Piva Petar Ćalasan.

Osim toga, na teritoriji opštine Plužine ove godine je zabeleženo preko 2.700 turističkih noćenja, što je odličan rezultat koji niko nije očekivao, turistička sezona je naročito bila dobra tokom avgusta meseca.

Najviše je bilo stranih gostiju iz Ukrajine, a strani turisti su ostvarili preko 2.200 turističkih noćenja. Cene su ostale na nivou iz 2019. godine, što je donekle i doprinelo dobrim turističkim rezultatima. Turistima se najviše dopala priroda, odlična hrana i tradicionalna srdačnost i gostoprimljivost naroda.

Zašto je septembar u Tivtu tako neodoljiv?

0

Nema sumnje da je septembar najlepši deo leta. Čak i oni koji vole špic sezone, kada sve vrvi od života, potajno maštaju da se vrate na more upravo u septembru

Poslednji dani leta su kao stvoreni za uživanje: u svakom zraku sunca, razgovoru i zalogaju. Iako je ritam laganiji, u septembru koristimo više od odmora, gužve su manje, a lepota primetna na svakom koraku.

Miholjsko leto postaje uobičajeno, a septembar i oktobar sve popularniji za odmor u Crnoj Gori. Jedan grad se ipak, svojim mediteanskim šarmom, posebno izdvaja. Tivat, ko stvoren za uživanje!

Hajde da vidimo zašto je najmlađi grad Boke tako neodoljiv u ovom periodu godine?

Mesto iz snova – Bjelila

U Tivtu postoji mjesto koje ste oduvek zamišljali kao svoj raj na moru. Taj san se zove Bjelila, skromno ribarsko mesto neverovatnog šarma. Osvojilo je mnoge slikare, sanjare i umetnike i sačuvalo svoju autentičnost kroz dugu istoriju.

Zamislite septembar na ovakvom mestu, uz čašu vina i dobru knjigu.

Zlatni čas i tišina zaliva

Vreme klizi poput peska, a nebo postaje slikarsko platno,  sa pravom eksplozijom boja, od tamno plave do jarko crvene. Zlatni čas – idealan za kupanje u tišini i miru zaliva, fotografisanje ili pomenutu čašu vina na nekoj od ponti.

Mnogi ne znaju da Tivat ima najviše sunca od svih gradova Boke i da su upravo ovde i najlepši zalasci.

Ostrva sa dušom

Boka Kotorska ima sedam ostrva, od čega Tivtu pripadaju tri, Ostrvo cveća, Sveti Marko i Gospa od Milosti. Postoji predanje da su nekada sva tri ostrva bila povezana.

Maleni ukrasi zaliva čuvaju brojne legende, relikvije i istorijske priče, pa se često kaže da su ovo ostrva s dušom. O lepoti je suvišno govoriti.

Iznajmite brodić ili se pridružite krstarenju (postoji i noćno) i otkrijte tajne zaliva u septembru.

Miris i ukus mora

Bokeška kuhinja je nadaleko poznata, a Tivćani se posebno trude oko gastro ponude grada. Izuzetno su ponosni na domaće specijalitete, sačinjene od lokalnih namirnica, onako kako se to od davnina radilo.

Na gradskoj rivi Pine su česte manje manifestacije koje oslikavaju autentičnost ovog kraja, izloženi su proizvodi od masline, meda, rogača, žućenice…

Naravno, riba je nezaobilazna, a ona se ovde sprema na jednostavan način, kako bi sačuvala miris i ukus mora. Ukoliko, pak, čeznete za nešto sofisticiranijim jelima, restorani koji se nalaze u sklopu luksuznog marina naselja Porto Montenegro i Luštica Bay, vas sigurno neće razočarati.

Dašak luksuza

Iako je Tivat grad nenametljivog šarma, oduvek je privlačio bogate i slavne. Od davnina su ovde letovali ugledni i važni ljudi, o čemu svedoče stare predivne palate duž obale.

Danas su tu luksuzna naselja Porto Montenegro i Luštica Bay, neki od najboljih hotela i restorana na Jadranu, kao i nedavno otvorena Nikki beach. Glamur koji nije narušio jednostavnu mediteransku lepotu grada!

Tivat je krojen po meri ljudi sofisticiranog ukusa, ne samo za bogate i slavne. Ovde će se dobro osećati svi koji žive život sa stilom.

Zelena destinacija

Na kraju, vratimo se prirodi. Dodir s njom leči, opušta i vraća snagu. Odmor u jednoj od top 100 održivih destinacija na svetu nudi upravo to.

Tivat se našao na mapi ekologa i ljubitelja aktivnog odmora upravo zahvaljujući ovom prestižnom priznanju, a posebnu nagradu za priču o dobroj praksi osvojio je rezervat prirode Tivatska solila.

Ovaj biser Mediterana je idealno mesto za šetnju, vožnju bicikla i posmatranje ptica, a ukoliko ga posjetite u post sezoni, velike su šanse da ugledate najatraktivnije posetioce, ružičaste flamingose.

Etiketu zelene destinacije Tivat opravdava na svakom koraku. Veliki gradski park ujedno je najveća botanička bašta južnog Jadrana, a padine Vrmca, sa veličanstvenim vidikovcima i božanstvenim selima, podstaknuće vas na šetnju.

Zato, iskoristite sunčeve zrake leta na zalasku i posetite Tivat u septembru i oktobru. Otkrijte zašto je tako neodoljiv i stvoren za uživanje sa stilom!

Od septembra nove mere u Grčkoj

0

Nove mere protiv koronavirusa u Grčkoj će se najviše ticati osoba koje nisu primile vakcinu, a njihova primena počinje već 13. septembra

Grčki ministar zdravlja Vasilis Kikilijas objavio je nove mere koje se tiču nevakcinisanih osoba protiv koronavirusa, a one će biti na snazi od 13. septembra do 31. marta sledeće godine.

Dokaz o vakcinaciji, oporavku ili negativnom brzom testu u poslednjih 48 sati biće neophodan za putovanja avionom, vozom, brodom ili autobusom na velike udaljenosti za sve osobe koje su starije od 12 godina, dok deca od pet do dvanaest godina imaju obavezu samotestiranja.

Za ulazak u zatvorene prostore, kafiće, restorane, klubove i sportske dvorane biće potrebna potvrda o vakcinaciji ili dokaz o preležanoj bolesti, dok je za ulazak u muzeje, pozorišta, bioskope, muzeje, teretane i arheološka nalazišta neophodna potvrda o izvršenoj imunizaciji ili negativan brzi test ne stariji od 48 sati. Maske su i dalje obavezne u svim zatvorenim i otvorenim prostorima u kojima se okuplja više ljudi.

U Opatiji premašen broj prošlogodišnjih noćenja

0
Opatija ponovo među najromantičnijim destinacijama
Photo: Pixabay/magpiesfan75

Opatija je ove godine ostvarila rast u broju turističkih noćenja od 35% u odnosu na prošlu godinu, zahvaljujući pre svega odličnim sezonskim rezultatima koji su premašili sva očekivanja

Opatija je premašila ukupan broj noćenja ostvarenih u 2020. godini. Od 1. januara do 20. avgusta je ostvareno ukupno 494.605 noćenja na području čitavog grada, što je povećanje od 35% u odnosu na isti period prošle godine. Ako uporedimo sa 2019. godinom, rekordnom za turizam u Opatiji, 2021. godina je na 60% istog perida te godine.

U avgustu je Opatija zabeležila 139.572 noćenja, 94% noćenja su ostvarili strani državljani, najvećim delom iz Nemačke, Austrije i Mađarske. Domaći gosti su na četvrtom mestu, ostvarili su ukupno 8.600 noćenja.

Polovina svih noćenja ostvarena je u hotelima, koji beleže rast od 47%. Privatni smeštaj zaslužan je za 46% noćenja, dok preostalih 4% ide na nekomercijalni smeštaj.

Opatija je prepoznata kao jedna od ključnih destinacija na Jadranu koja gostima može ponuditi ne samo plaže i more, već i dugu tradiciju zdravstvenog turizma, odlične wellness & spa centre, vrhunsku gastronomiju, kao i puno sadržaja za aktivan odmor i boravak u prirodi.

PCR test u Beču važi 48 sati

0
Najgora godina za turizam u Austriji u posljednjih nekoliko decenija

Pokrajina Beč od 1. septembra pooštrava mere u borbi protiv koronavirusa. U austrijskoj prestonici će od sledećeg meseca PCR testovi važiti 48 sati umesto dosadašnjih 72 sata. Antigenski testovi koje sprovode ovlašćene ustanove kao što su apoteke važiće 24 sata. Za decu do 12 godina starosti će PCR testovi i dalje važiti 72, a antigenski testovi 48 sati. Nove mere je najavio juče gradonačelnik Beča Mihael Ludvig na konferenciji za štampu u skupštini grada

Ostale mere koje su oštrije nego u drugim austrijskim pokrajinama, a odnose se na nošenje maski i obavezu testiranja dece, ostaće na snazi. „Pandemija nije prošla. Brojevi inficirani i incidencija zaraze za sedam dana nalaze se u porastu širom Evrope. Pripremamo se za povećani broj slučajeva u jesen. Kao grad smo još pre leta bili oprezniji zbog čega smo oštro kritikovani. Naš kurs je bio ispravan“, naglasio je Mihael Ludvig.

Trenutno deluje da će pre svega deca biti pogođena novim talasom koronavirusa u jesen. Kako se letnji raspust bliži kraju, raste broj inficiranih, a deca mogu da prenose virus u porodici. S obzirom na to da deca ispod 12 godina starosti ne mogu da se vakcinišu, važno je da se testiraju.

Gradonačelnik Beča nije isključio dodatno pooštravanje mera tokom jeseni, kao ni uvođenje takozvanog „1G“ pravila za gastronomiju, što bi značilo pristup samo za vakcinisane građane. Uvođenje oštrijih mera će zavisiti od razvoja situacije. Beč će podržavati redovno i pouzdano testiranje, a testovi će i dalje biti besplatni, uverava Ludvig. Testianje štiti one koji ne mogu da se vakcinišu, kao što su deca, ali i one koji ne žele. Gradonačelnik Beča se izjasnio protiv obavezne vakcinacije. Umesto prisile treba sprovoditi informisanje.

Milica Gavrilović, generalni menadžer hotela 88 Rooms

0

Iako sebe opisuje kao proizvod posvećenosti, istrajnosti i u potpunosti se poistovećuje sa svojim poslom, Milica svakako i van njega odaje utisak nekoga ko zna šta hoće i ima volje i snage da to ostvari. Ako tome dodamo njenu mladost, a opet i dugogodišnje iskustvo u hotelijerstvu, dobićemo upravo ono što nam treba na ovom mestu – savršen profil mlade lavice

TU: Sve mlade lavice imaju idole. Koju ličnost bi okarakterisali kao vaš poslovni uzor?
MG: Imala sam sreću da na poslu upoznam izuzetne ljude na koje sam zaista mogla da se ugledam. Ja sam neko ko puno posmatra, pa mogu reći da sam produkt svih tih ljudi koji su uticali na mene. Od svakoga sam preuzela nešto što me je impresioniralo, tako da ne bih sada naglasila nikoga posebno. Takođe, često savetujem i mlađe kolege da sve ono što je dobro u ponašanju i radu drugih ljudi implementiraju kao svoje i tako postanu bolje verzije sebe.

TU: Kako izgleda vaš radni dan u ovim vanrednim uslovima?
MG: Tok mog radnog dana je verovatno jedan od najbitnijih faktora zašto se bavim ovim poslom. Iako deluje da je isti ili sličan jedan drugom, svaki dan je novi izazov koji mora da se savlada. Vremenom i iskustvom dolazimo do toga da nema panike, već prosto idemo korak po korak. Za vreme ograničenja koronavirusa, svakodnevno sam bila na poslu, jer ne mogu, a i ne volim da radim od kuće.

TU: A šta je za vas pravi odmor?
MG: Dok sam bila mlađa, odmor mi je bila plaža, sunce i sve u tom stilu… Što sam starija sve mi manje prija takva relaksacija i osećam da sve više postajem zavisnik od adrenalina. Uživam u skijanju, pa pošto sam na žalost propustila dve sezone, jedva čekam ovu sledeću i to će biti moj savršeni odmor.

TU: Šta je po vama ono što vas izdvaja od drugih?
MG: Kao što ja ocenjujem svoje zaposlene, tako volim da čujem i šta oni misle o meni. Mislim da je to što delim sa njima svoje vreme i iskustvo danas, kada svi imaju problem sa kadrovima i radnom snagom, nešto što je veoma važno i taj rad sa ljudima bih istakla kao ono što me izdvaja.

TU: Koja je vaša formula uspeha?
MG: Pre svega, mislim da bi trebalo dobro odrediti prioritete i dovoljno se opustiti u okruženju. To su po meni glavni uslovi da se na poslu osećam lepo i prijatno i da mogu da odgovorim na sve izazove. Greške u poslu su normalne i ne treba ih se plašiti, jer ako znamo gde idemo, uspeh je neminovan.

TU: Šta biste poručili kao savet mladim lavicama i lavovima koji tek dolaze?
MG: Čini mi se da danas mladi ljudi nisu dovoljno spremni da žrtvuju svoje vreme zbog posla. Što se tiče hotelijerstva, ako želite da napredujete, mnogo je važno posvetiti vreme hotelu i biti spreman za propuštanje nekih socijalnih aktivnosti. Ovo nije posao od devet do pet i te početne godine su najbolje vreme za rad i individualni razvoj. Naravno, treba reći da je pre svega potrebno da postoji velika želja, a kako bivate bolji, tako će se postepeno i povećavati ljubav prema ovom poslu. Posvećenost rađa uspeh.

Tekst: Petar Vušurović

Integrisana turistička ponuda Srbije i Bugarske

0

Predstavnici Ministarstva turizma Bugarske i udruženja Azbuki iz Niša predstavili su multimedijalnu aplikaciju i promotivni film o turističkoj ponudi područja Nišavskog i Pčinjskog okruga, kao i bugarskih okruga Pernik i Ćustendil

Internet aplikacija i film napravljeni su u okviru projekta “Integrisana turistička ponuda”, kako bi se istovremeno promovisala ruralna područja obe zemlje. Aplikacija sadrži mape Nišavskog, Pčinjskog, Pernik i Čustendil okruga a pored toga ona objedinjuje sve lokacije i različite turističke i kulturne organizacije, kao  i lokalne proizvođače hrane i ostalih proizvoda.

“Integrisana turistička ponuda” promoviše udaljene destinacije, razna sela u kojim još žive ljudi i ima smeštajnih kapaciteta, što bi moglo da se iskoristi u turističke svrhe.

Multimedijalna aplikacija je dostupna na žvaničnoj internet stranici ima vilin-grad.com.

Turisti iz Srbije bez restrikcija do kraja sezone

0
Kipar Savršena destinacija za zaljubljene
Photo: iStock

Direktor Jute Aleksandar Seničić je izjavio da ne treba očekivati neke ozbiljnije restrikcije zbog pandemije za međunarodna putovanja srpskih turista do kraja turističke sezone

Kako je istakao, postoji informacija da do 20. septembra, 1. oktobra ne treba očekivati restrikcije, iako su pojedine zemlje već revidirale liste bezbednih zemalja i svrstale nas na crvenu listu, kao što je to slučaj sa Kiprom. Takav slučaj neće biti sa zemljama koje tradicionalno najviše posećuju turisti iz Srbije, kao što su Grčka, Turska, Crna Gora ili Egipat.

Treća doza vakcine za sada nije uslov za ulazak u pojedine zemlje, ali se po svemu sudeći očekuje da u jednom trenutku bude jedna od olakšavajućih okolnosti za ulazak u određene države.

Poslednje objave

Barcaffè slavi 55. rođendan: Kafa koja je osvojila srca potrošača

0
Barcaffè obeležava 55 godina uz poruku o bliskosti i razgovorima koji znače i podseća na ono najvrednije u životu: toplinu, emocije i snagu iskrenog...