Kad je reč o turizmu, balkanske zemlje su obično u senci nekih većih zemalja zapadne Evrope. Međutim, to ne znači da ne postoje spektakularne lepote koje se mogu naći širom Balkana. Zelene doline, visoke planine i raznolik niz autohtonih balkanskih biljnih i životinjskih vrsta samo su neki od razloga koji čekaju turiste ove istorijske regije
Nacionalni park Tara se našao među najlepšim mestima Balkana. U svojoj reportaži američki magazin Forbs je između ostalih destinacija Balkana izdvojio i ovaj biser Srbije. Otprilike četiri sata vožnje jugozapadno od Beograda, nalazi se oaza netaknute prirodne lepote u obliku Tare, navodi Forbs.
Istočni rubovi parka su dom fascinantnih istorijskih znamenitosti poput brojnih manastira. Svi avanturisti koji su u potrazi za divljim životinjama mogu otkriti pravo prirodno bogatstvo, jer u srcu parka postoji čitav svet mogućnosti. Ovo područje je prekriveno ogromnim količinama netaknute šume bora, jele i smreke.
Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.
U samom parku mogu se naći brojne životinjske i biljne vrste koje su čuvene za ovaj kraj Evrope. Risovi, vukovi i sokolovi samo su neke od životinja koja se mogu videti na Tari. Međutim, kada su u pitanju mrki medvedi, nema boljeg mesta za to od Nacionalnog parka Tara, navodi Forbs. Nacionalni park Tara ima prelepe vidikovce, planinska jezera i pitoma sela, i to je samo deo razloga zašto ga treba posetiti.
Od ostalih sadržaja iz regiona Forbs preporučuje Nacionalni park Una u Bosni i Hercegovini, Nacionalni park Pirin u Bugarskoj, Nacionalni park Kerkin jezero u Grčkoj i Valbone u Albaniji.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
U smeštajnim kapacitetima u opštini Piran za sedam meseci ove godine ostvareno je više od milion noćenja, a jul ove godine je po broju noćenja bio uspešniji od prošle i jula 2019. godine
Aleksandar Valentin, v. d. direktora Turističke zajednice Portorož je rekao: „Ovogodišnja turistička sezona teče očekivano. U junu smo zabeležili manje domaćih gostiju koji su prošle godine iskoristili turističke vaučere, ali je u isto vreme naše odredište posetilo više stranaca. Broj noćenja u julu ove godine premašuje prošlogodišnje julske rezultate za 3 %, a za 2 % broj noćenja u 2019. godini, koja se smatra referentnom.“
U julu ove godine u Portorožu i Piranu ostvareno je 334.584 noćenja. Čak dve trećine svih gostiju bili su stranci, među kojima su najviše bili Austrijanci, Mađari, Nemci, Česi i Italijani. Otprilike polovina noćenja ostvarena je u hotelima, a druga polovina u drugim smeštajnim objektima.
Prema prognozama hotelijera, i avgust će biti uspešan, a letnja sezona će se na osnovu trenutne potražnje svakako produžiti i na jesen.
O dobroj posećenosti govore i prihodi od noćenja u prvih sedam meseci, kada su prema podacima portala ttaksa.si dostigli 1.014.294, što je samo za 2 % manje nego prošle godine u istom periodu.
Pratite nas na našojFacebook i Instagramstranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Postoji bezbroj razloga da posetite Kvarner, najbližu morsku destinaciju i regiju koja na malom području ima mnogo priča. Mi smo izabrali pet najomiljenijih, a vama ostavljamo da nastavite svoj niz
Najbliže more
Za samo nekoliko sati vožnje od Beograda (oko 550 km) ili kratkim direktnim letom Er Srbije dolazi se u samo srce Kvarnera, na najveće jadransko ostrvo, Krk.
Photo: Lili Bašić
Živopisne kvarnerske plaže
Na Kvarneru sezona kupanja traje od marta pa sve do novembra. U martu kad najhrabriji već otvaraju sezonu kupanja, temperatura mora je 16 °C. Ako vam je to ipak prehladno, pričekajte leto i ugodnih 26 °C u moru. Jadransko more je među najčistijima u Evropi, što je potvrdio i izveštaj Evropske komisije za ispitivanje kvaliteta mora. Voda dokazano sadrži više od 80 minerala i elemenata koji pozitivno utiču na celi organizam. Pored toga, veliki broj plaža na Kvarneru ponosne su vlasnice „Plave zastave“ – međunarodnog simbola za čistoću i kvalitet mora, prekrasno uređenih prostora, kvalitetnih sadržaja i sa očuvanim prirodnim okruženjem. Neke od najpoznatijih plaža na Kvarneru su: Rajska plaža u Loparu na ostrvu Rab, Vela plaža u Baški na Krku, plaža Lubenice na Cresu, plaža Sipar u Mošćeničkoj Dragi, glavna gradska plaža u Crikvenici…
Photo: Luka Tabako
Kvarner – Evropska regija gastronomije u 2026. godini
Regija Kvarner oduvek je bila regija vrhunske gastronomije i izvrsnih vina, omiljena destinacija ljubitelja gastro doživljaja i zato ne čudi da je upravo gastronomija jedan od zaštitnih znakova regije Kvarner. Kvarner se danas može pohvaliti sa tri restorana koji su nositelji Mišlenovih zvezdica, a njih pet nosi oznaku JRE. U junu ove godine izdano je i prvo posebno izdanje Gault&Millau vodič za Kvarner u kojem je uključeno osamdesetak objekata sa područja Kvarnera. Regionalna oznaka Kvarner Gourmet & Kvarner Food pak, ističe restorane kojima je Turistička zajednica Kvarnera dala oznaku vrednosti. Tu je i desetak vinarija ujedinjenih pod brendom Kvarner Wines, koji proizvode autohtona vina i penušavce koje ćete pronaći samo ovde. Znate li da je Kvarner, sa više od 50.000 boca penušavaca godišnje, treća hrvatska vinska regija po proizvodnji penušavaca i to proizvedenih od autohtonih kvarnerskih sorti?
Photo: Luka Tabako
Kvarner efekat ili kvarnerska aromaterapija na otvorenom
Uz mediteransku klimu, više od 200 sunčanih dana godišnje i lekovito bilje, čini se da su tu svi preduslovi za zdravo okruženje Kvarnera. Danas, kada je zdravlje važnije nego ikada, u fokusu će svakog gosta biti da na odmoru diše punim plućima, napuni baterije ili pak potraži način da nešto učini za svoje zdravlje. Kvarner kao destinacija zdravlja od 19. veka može da se pohvali brojnim lečilištima i renomiranim klinikama za različite medicinsko-estetske zahvate i rehabilitaciju, kao i dentalne usluge. Tu svakako treba istaknuti i brojne velnes i spa centre u kojima svako može uživati…
Photo: Ivan Vranjić
Gorski kotar, netaknuta priroda
Nekada znan kao mistični „Vražji vrt“ zaobilažen zbog njegove neprohodnosti, danas je sve traženija destinacija mira, šume, voda, planina, neiskvarenih ukusa, lako dostupan i na pola puta između kontinenta i mora. Jeste li znali da je čak i danas više od 80% Gorskog kotara prekriveno izvornim šumama, koje čuvaju brojne zaštićene prirodne lokacije – od Strogog rezervata Belih i Samarskih stena i Nacionalnog parka Risnjak do brojnih zaštićenih krajolika, park-šuma i pećina. A upravo je to očuvano zeleno srce Kvarnera i Hrvatske i dalje dom tri velike zveri. To su vuk, ris i medved. Gorski kotar je danas premrežen sa više od 400 km biciklističkih staza koje prolaze kroz neke od najlepših predela Gorskog kotara.
Photo: Hrvoje Jurić
Zahvaljujući svoj ovoj raznolikosti na malom području, blizini destinacija i njihovoj dobroj međusobnoj povezanosti – bilo kopnom ili morem (trajekti, brzobrodske linije), vrlo jednostavno možete bez obzira gde bili smešteni – na nekoj od rivijera (Opatija, Rijeka ili Crikvenica), na ostrvima (Krk, Cres, Lošinj ili Rab) ili u Gorskom kotaru, možete otići na jednodnevni ili poludnevni izlet i doživeti more i gorje u istom danu.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Sa istorijom koja seže u srednji vek, litvanska gastronomska tradicija proteže se kroz vekove. Na mnogo načina litvanska hrana odražava istoriju ispunjenu prosperitetom, mešanjem kultura, ugnjetavanjem i na kraju preporodom. Takav je i ovaj specijalitet, nastao kao posebna kombinacija uticaja, prilika i namirnica, svega onog što se dešavalo u zemlji
Šaltibarščiai je osvežavajuća ohlađena roze čorba koja se služi u restoranima širom Litvanie, a može se naći i na kiscima brze hrane. Iako na prvi pogled može delovati neobično, pa čak i nejestivo, baš zbog intentivne boje, u pitanju je izuzetno zdrav i osvežavajć specijalitet.
Slično boršču koji se konzumira u Istočnoj Evropi i Rusiji, Šaltibarščiai dobija ružičastu boju od cevkle. Ostali sastojci čorbe uključuju krastavce, kopar, mladi luk, tvrdo kuvana jaja i kefir. Glavni sastojak ovog jela, cvekla, daje čorbi sem karakteristične boje i slatkasto-kiselkasti ukus.
Da biste napravili šaltibarščiai, cvekla se obično kuva, oljušti i sitno narenda, a zatim se meša sa ostalim sastojcima. Čorba se prethodno ohladi u frižideru, pre serviranja, kako bi se postigla prijatna temperatura za konzumaciju tokom letnjih meseci. Litvanci vole da uz čorbu konzumiraju i prženi krompir, čija hrskava tekstura ide odlično uz šaltibarščiai.
Ovo jelo ima bogatu tradiciju i nacionalni značaj u Litvaniji. Iako može zvučati neobično, kombinacija slatkastog ukusa cvekle, kiselkastog mleka i hrskavog povrća stvara iznenađujuće osvežavajući i ukusan obrok, naročito tokom vrućih letnjih dana.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Smeštajni objekti u Beču ostvarili su u prvom polugodištu 2023. godine prihod od više od pola milijarde evra. Posmatrajući sveukupno stanje, turizam je ponovo dostigao nivo pre pandemije koronavirusa
Ovaj rezultat je za 70 odsto veći u poređenju sa istim periodom prethodne godine. Prošlog meseca u Beču je registrovano 1,7 miliona noćenja. To je povećanje od oko 18 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Najvažnija tržišta odakle su turisti dolazili su Nemačka, Austrija, SAD, Velika Britanija, Italija i Španija.
„Konačno smo prevazišli pandemiju, kako u poređenju sa prethodnom godinom, tako i u poređenju sa 2019. godinom. Podaci za jul pokazuju da smo čak i po broju noćenja premašili cifru iz jula 2019. godine. Ono što nas posebno raduje je činjenica da imamo više zaposlenih u sektoru smeštaja i ugostiteljstva, tačnije 400 zaposlenih više nego 2019. godine. Ukupno raspolažemo sa skoro 53.000 zaposlenih“, izjavio je direktor Turističke organizacije Beča, Norbert Ketner.
Sadašnji nivo noćenja i prihoda premašuje nivo pre pandemije. Ketner očekuje „dobru godinu“ za bečki turizam. Međutim, ističe da treba sačekati efekte inflacije. „Trenutno ne vidimo nikakve signale upozorenja, ali smo oprezni. Ako uporedimo bečki sektor smeštaja sa evropskim konkurentima, vidimo da bečki hotelijeri sigurno nisu vođe u podizanju cena, već se nalaze negde u sredini evropskog tržišta“, rekao je Ketner.
Od januara do jula, glavni grad Austrije je zabeležio 9.177.000 noćenja, što predstavlja rast od 43 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine. Tokom jula u Beču je sa 348.000 noćenja (+22 odsto) najviše boravilo turista iz Nemačke, sledi Austrija (266.000, +8 odsto), SAD (117.000, +16 odsto), Velika Britanija (62.000, +22 odsto) itd.
Gostiju iz Kine i dalje nema. Ketner objašnjava da je to zbog smanjenog broja letova iz Kine prema Austriji za 75 odsto. „Kina se i dalje sporo otvara ove godine. S druge strane, Koreja funkcioniše veoma dobro. U Japanu vidimo suzdržanost u putovanjima“, objasnio je Ketner.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Sve destinacije koje turisti ne posećuju masovno danas su izuzetno na ceni, posebno jer nude sve ono što jednom čoveku za odmor i treba, prelepu prirodu, čisto more i mirne gradove
Manje posećeni biseri Mediterana su nešto što svako od nas traži kad je u pitanju odmor. U jeku turističke sezone najveći problem je pronaći mirno mesto za odmor, mesta koja još uvek nije pokvario masovni turizam. Na svu sreću takve destinacije jor uvek postoje, i turistima koji se malo više potrude nude pravi odmor. Na takvim mestima nema kuvanih kukuruza, automobila i gužvi na plažama i ulicama.
Hidra, Grčka
Ovo ostrvo je ime dobilo po velikoj količini prirodnih izvora vode još u antičko doba, i na njemu ne postoje automobili i motori. Gde god da krenete morate peške, što i jeste najbolje kod ove destinacije. Sve se lako poseti i obiđe, plaže, slikoviti manastiri, lokalne tavrene, dok šumski putevi vode prema brdima i pitomoj prirodi. Hidra je malo ostrvo, njegova ukupna površina iznosi nešto više od 60 kilometara kvadratnih, i važi za jedno od eksluzivnijih ostrva u Grčkoj, imajući na umu da u njemu letuju brojne poznate ličnosti.
Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.
Levanco, Italija
Ostrvo Levanco je smešteno uz zapadnu obalu Sicilije i prostire se na jedva šest kilometara kvadratnih. Levanco je sve ono što biste i očekivali od jedne takve Italije, idilično naselje je podignuto uz obalu, dok mu leđa čuvaju romantična brda. Ostrvo je nastalo radom vulkana, i vrlo često se kaže da je Lenaco u stvari havajsko ostrvo u Evropi. Ipak, postoji jedna bitna razlika, na njemu se služe paste, pice i ostali italijanski delikatesi.
Simi je grčki gradić kao sa razglednice. Sve kuće kuće su izgrađene u klasičnom stilu, i sve su ofarbane u najrazličitije boje, kako bi se savršeno uklopile u zelena i stenovita brdašca iznad luke. Život je tamo podjednako bajkovit, sve je mirno i sporo, jedina „buka“ koju možete čuti jeste pevanje veselih meštana. Na sve ovo najviše utiče udaljenost, Simi se nalazi na dva sata vožnje trajektom od mnogo poznatijeg Rodosa. Upravo zato Simi posećuju samo najuporniji turisti.
Bozdžada je ostrvo u Turskoj i njega krase masovne odbrambene zidine duž cele obale, ali i šarmantne ulice pune veselog naroda koji radosno dočekuje sve svoje goste. U poslednje vreme Bozdžada je postala vrlo popularna destinacija za mlade. Oni su ovde otkrili savršene peščane plaže za beg od urbanog i stresnog života. Ovo ostrvo ima dvanaest rajskih zaliva, svi su izuzetni, ali ne i previše posećeni. Ostrvo je od većeg glavnog mesta Čanakalea udaljeno oko 24 kilometra.
Italija je poznata kao zemlja u kojoj se tradicionalno proizvodi najviše sladoleda u Evropi. Međutim, prema poslednjem izveštaju, Nemačka je preuzela vođstvo kada je ova poslastica u pitanju
Najveći proizvođač sladoleda u Evropskoj uniji je trenutno Nemačka, dok je Italija na drugom mestu. U Evropskoj uniji je 2022. godine ukupno proizvedeno više od tri milijarde litara sladoleda. To je ukupno povećanje za 5% više nego godinu dana ranije. Prema količini koja se izveze, Francuska i Holandija zauzimaju prvo i drugo mesto.
Ukupan izvoz sladoleda iz EU u države koje nisu članice EU je 222.000 tona sladoleda, u ukupnoj vrednosti od 723 miliona evra. Uvoz sladoleda iz država van EU u članice Unije je iznosio 82.000 tona u ukupnoj vrednosti od 180 miliona evra.
Osim što je najveći proizvođač sladoleda u 2022. godini, Nemačka je proizvela u proseku najjeftiniji sladoled od 1.5 evra po litri.Francuska je prijavila prosečnu cenu od 1.9 evra po litri sladoleda, dok je Italija prijavila prosečnu cenu od 2.3 evra po litri sladoleda.
Najskuplji sladoled je proizveden u Austriji, s prosečnom cenom od 7.0 evra po litri sladoleda. Nakon Austrije, slede skandinavske zemlje, Danska sa 4.4 i Finska sa 2.8 evra po litri sladoleda.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Izabrati najlepši grad ili destinaciju na svetu nije lak zadatak. Postoji zaista puno mesta koja su vredna pažnje, bilo da se radi o prirodnim atrakcijama ili drevnim gradovima. Na osnovu glasova svojih putopisaca, poznati magazin je pokušao da napravi listu najlepših mesta na svetu, a u obzir su uzete destinacije sa svih kontinenata
Poznati britanski magazin Time Out je napravio listu najlepših mesta na svetu. Među najboljih 30, najbolje je prošao jedan grad iz našeg okruženja, iz Crne Gore. Na prvom mestu na listi se našao Kotor, kao najlepši grad na svetu, jedinstven po svojoj istoriji, lepoti i neverovatnom prirodnom okruženju.
Za Kotor Time Out kaže da je stisnut između vode i stena, u posebnoj formi trougla. Srednjovekovni stari grad Kotor, sa svojom tvrđavom koja prkosi gravitaciji koja se cik-cak uzdiže uz strme litice iznad mora, ima poseban šarm i romatičnost koja nikog ne ostavlja ravnodušnim.
Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.
Od ostalih destinacija, među deset najlepših se nalaze Island, Er Hebi iz Maroka, Mon Sen Mišel iz Francuske, Šeik Zajed džamija iz Abu Dabija i Ela iz Šri Lanke. Tu se nalaze još i Hajlends iz Škotske, Zhangye Nacionalni park iz Kine i Storms River iz Južne Afrike.
Više o ostalim destinacijama možete pronaći na zvaničnoj internet stranici.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
U periodu od početka godine do avgusta meseca na teritoriji grada Poreča ostvareno je nešto preko dva miliona noćenja. To je bolji rezultat u odnosu na prethodnu godinu, koja je bila gotovo rekordna, što potvrđuje popularnost ove destinacije koja se svrstava među najboljih pet turističkih destinacija u Hrvatskoj
U Poreču je ostvareno dva miliona turističkih noćenja, tačnije 2.009.076, a turstičkih dolazaka je bilo 386.225, što je porast u odnosu na 2022. godinu od čak 3%. Najviše noćenja su ostvarili tradicionalno turisti iz Nemačke i Austrije.
Nemci su ostvarili 27% od ukupnog broja noćenja, nakon kojih slede turisti iz Austrije sa udelom od 20%. Na trećem mestu se nalaze gosti iz Slovenije sa udelom od 10%, dok su domaći turisti ostvarili 6%. Na petom mestu su Italijani koji su ostvarili 6% od ukupnog broja turističkih noćenja.
Najviše noćenja je ostvareno u junu i julu mesecu, a porast noćenja je zabeležen i u mesecima na početku godine. Prema vrsti organizacije i načinu dolaska, 52% turista došlo je preko turističkih agencija, dok je 48% na destinaciju došlo individualno.
Prosečno trajanje boravka gostiju na području Turističke zajednice Grada Poreča iznosi 5 dana, što potvrđuje trend kraćih boravaka turista. Duže boravke na destinaciji, od nekadašnjih 10 ili 14 dana, zamenili su kraći boravci u trajanju od 3 do 5 dana.
Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.
Ovaj trend je aktuelan jer turisti vole da otkrivaju više destinacija odjednom, a podjednako je važan i trend vikend putovanja koja zauzimaju sve veći udeo na turističkom tržištu.
Prema vrsti smeštaja, najviše noćenja je ostvareno u hotelskom smeštaju, nakon kog slede objekti u domaćinstvima. U kampovima je ostvareno manje noćenja nego prethodne godine, dok su ostali objekti za smeštaj, odnosno kuće i stanovi za odmor, zabeležili porast od 10%.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
U Dubaiju se otvara prvi plutajući rizort na svetu, svaka vila će u stvari biti neka vrsta samostalnog splava. Kad kažemo splava, mislimo na vrhunsku luksuznu platformu na vodu kakva još uvek nije viđena
Kempinski Floating Palace je ime novog rizorta koji će uskoro biti otvoren u Dubaiju, imaće 12 luksuznih plutajućih vila koje će po želji moći samostalno da plutaju, odnosno imaće mogućnost da se odvoje od matičnog hotela. Plutajuće vile predstavljaju budućnost, i već od sledeće godine će biti moguće odsesti u jednoj od njih.
Ove vile će biti usidrene uz ekskluzivni deo plaže na Jumeirah Road-u, čuvenoj ulici u Dubaiju.Hotel sa pet zvezdica, sa piramidalnim vrhom, sa 156 soba i povezanim plutajućim heliodromom biće središte oko kog će biti grupisano 12 plutajućih luksuznih vila. Svaku će biti moguće iznajmiti ili kupiti.
Svaka vila će imati krov sa otvorenim bazenom, četiri spavaće sobe, kuhinju i dnevnu sobu. Hotel se napaja solarnom energijom, sadrži kanalizacione stanice i stanice za reciklažu smeća, kako bi napravio potpuno zeleno okruženje.
Posao, odmor i avantura na najlepšoj planini, saznajte više.
Ovakav vid turizma je danas veoma popularan, posebno nakon globalne pandemije, kada je mogućnost „da dignete sidro i otplovite“ vrlo realna. Ukoliko vam i dosadi, jednostavno se otisnete i plovite brzinom od šest nautičkih milja na sat. Jedni problem bi mogla da bude cena, jer se za sada zna da će početna cena desetodnevnog boravka biti oko 6.000 evra.
Pratite nas na našoj Facebooki Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.
Kako se trendovi zdravlja i održivosti menjaju, tako se menjaju i očekivanja gostiju. Hoteli širom sveta uvode AI vending tehnologiju i naprednu analitiku kako...
Ovaj sajt koristi kolačiće za pretraživače da unapredi funkcionisanje. Korišćenjem sajta prihvatate njihovu upotrebu. Prihvatam
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.