23.3 C
Belgrade
nedelja, avgust 17, 2025
Naslovna Blog Stranica 257

UNWTO prepoznao potencijale Gornje Lastve i Godinja

0

Tokom Generalne skupštine Svetske turističke organizacije (UNWTO) u Madridu objavljeni su rezultati prvog izdanja inicijative “Najbolja turistička sela“, a među odabranima u kategoriji za “Program unapređenja” su sela Godinje iz Bara i Gornja Lastva iz Tivta

Kroz navedeni program najavljeno je da će ova sela biti podržana od strane UNWTO-a i njegovih partnera kako bi se unapredili postojeći potencijali i dodatno promovisala ponuda ovih destinacija.

Kroz inicijativu “Najbolja sela u turizmu” zemlje članice UNWTO-a su imale pravo da se prijave se sa tri predloga, što je ukupno 174 prijave, dok je 44 sela proglašeno za najbolja. Kako dodaju, deo ove inicijative je i “Program unapređenja” za koji je odabrano 20 sela iz celog sveta, a Crna Gora je jedina zemlja koja učestvuje sa čak dva sela.

Srbija postaje centar gejminga

0

Srbija će uskoro dobiti prvo Gejming selo i gejming arenu kapaciteta 10.000 mesta i koristiće se za organizaciju velikih svetskih gejming i sportskih događaja

Na Expo 2020 u Dubaiju Relog Media zajedno sa TV Arena Esportom premijerno je predstavila projekat izgradnje prvog Gejming sela u Srbiji. Ovakav prijekat je ujedno i jedini takve vrste na svetu.

Gejming projekat je u skladu sa najvišim ekološkim standardima, sve će biti izrađeno u prirodnim materijalima, i očekuje se da će realizacija projekta početi 2023. godine. U prvoj fazi će biti podignta dvorana i poslovno-tehnički prostor, dok bi puna funkcionalnost sela bila moguća u 2024. godini.

Garden Gastro Bar, novi koncept ugođaja

0

U novu sezonu hotel Grand Kopaonik zakoračio je sigurnim korakom u svom novom luksuznom izdanju, spreman da impresionira svoje goste u svakom pogledu, posebno onom koji zavodi poglede, golica nepca i ostavlja dobar gastronomski ukus

Potpuno novi izgled inspirisan šarmom elitnih alpskih restorana, osvaja već na prvi pogled. Stari dobri restoran Garden je pored novog lica i vrhunske ponude domaćih specijaliteta dobio i nenadmašan večernji program koji na Kopaonik donosi potpuno novo iskustvo. Posebno poznat po načinima na koje kombinuje lokalne sastojke sa savremenim svetskim pristupima i trendovima, gastro bar Garden će zadovoljiti istančane potrebe svojih gostiju, zapaziti njihove osmehe i pružiti im neizostavne trenutke zadovoljstva. Kuhinja je bazirana isključivo na najkvalitetnijim domaćim i lokalnim namirnicama koje stižu iz potkopaoničkog kraja, sa akcentom na autohtonim sortama mesa, lokalnim sirevima i najboljim plodovima prirode. U toploj i prijateljskoj atmosferi, u šoljici jutarnje kafe užitak je zagarantovan, baš kao i u degustiranju vrhunskog kuvanog vina, bogatih kulinarskih kreacija ili u nezaboravnom večernjem provodu uz nastup odabranih muzičara.

Najbolja reč koju na hiljade gostiju vezuje uz Garden – „dobro došli“ – za buđenje sa pogledom na ski staze, za predah, za druženje i večernju zabavu… U zimskim danima bučan, dinamičan, veseo, uvek spreman da taj duh prenese na svoje goste. Epicentar zbivanja na planini, spreman da zavede sva čula i pruži nenadmašni kvalitet i gostoprimstvo, po kom je decenijama prepoznatljiv.

Kada se tonovi života usaglase sa izvrsnim jelima sačinjenim od najfinijih lokalnih sastojaka, nastaje ugođaj koji zadovoljava sva čula. Jedinstveni spoj autentične planinske atmosfere i bogate domaće kuhinje u duhu evropskih prestonica gastronomije. Jednom rečju – Garden!

Blumberg – Beč među 25 svetskih destinacija

0

Početkom januara Blumberg je uvrstio Beč kao jedini evropski glavni grad među 25 najuzbudljivijih svetskih destinacija koje treba posetiti u 2022. godini. Godišnji saveti za putovanja kompanije Blumberg spadaju u najuticajnije liste na američkom tržištu. Neposredno pre toga britanski onlajn list Indipendent je uvrstio Beč kao kulturnu destinaciju među najznačajnije turističke gradove u 2022. godini

Beč je uspeo da pridobije urednike Blumberga kao destinacija za celu godinu sa inovativnim hotelima koji povezuju istorijski šarm sa savremenim aspektima i raznovrsnom kulturnom ponudom i kulinarskim bogatstvom. Slična je i ocena Indipendenta. Pored kulinarskog, kulturnog i istorijskog nasleđa list je posebno naglasio novu ekološku noćnu železničku liniju Beč – Pariz.

„Ovakva priznanja pokazuju da Beč uprkos pandemiji spada u najbolje turističke ciljeve. To daje nadu za 2022. godinu. Mnogobrojne inicijative grada kao podrška turizmu obećavaju i deluju“, izjavio je Peter Hanke, član gradskog veća zadužen za finansije i privredu.

„Turistička organizacija Beča u proseku primi 1.000 predstavnika medija godišnje u austrijskoj prestonici. U 2021. godini pored onlajn medijskog rada imali smo priliku da ugostimo 300 novinara sa 25 tržišta i predstavimo im prednosti Beča. Međunarodni medijski rad Turističke organizacije Beča u prethodnoj godini je rezultirao sa više od 3.000 onlajn priloga“, izjavio je Norbert Ketner, direktor Turističke organizacije Beča.

„The 25 best places to go in 2022“

Bloomberg

„The best cities to visit in 2022“

Independent

Fotografija© Peter Rigaud

Zelena vila, jedino zabranjeno alkoholno piće

0

Apsint je alkoholno piće sa baš lošom reputacijom, i od njegovog korišćenja u medicinske svrhe pa sve do zabrane koja se desila 1900-ih, ovo piće je napisalo neverovatno živopisnu istoriju koja uključuje praktično sve, od medicinskih isceliteljskih čuda do bizarnih nesrećnih okolnosti koje su se završavale tragično

Apsint je žestoko alkoholno piće koje pripada grupi biljnih likera, proizvodi se od anisa, pelina i šećera destilacijom, i sadrži čak do 75% alkohola. U samom početku je napravljeno za medicisnke svrhe, kao anestezija, a kasnije se koristilo kao klasično alkoholno piće.

Zbog sastojka koji izaziva zavisnost i koji dovodi do halucinacija apsint je širom Evrope zabranjen početkom 20. veka, da bi njegova popularnost u poslednjim decenijama ponovo porasla, pa se tako i proizvodnja obnovila.

Njegovo ime, Zelena vila, apsint je dobio po tome kako je delovao na čula potrošača. Čuveni Oskar Vajld je za konzumiranje apsinta napisao da „počinju da vam se priviđaju čudovišne i okrutne stvari, ali ako izdržite, na kraju dolazite do završne faze i tada ćete videti ono što želite, prekrasne i neopisive stvari“.

Marko Korica novi generalni direktor hotela Viceroy Kopaonik  

0

Za novog generalnog direktora prvog luksuznog „ski-in, ski-out“ rizorta sa 5 zvezdica Viceroy Kopaonik Srbija, imenovan je Marko Korica, koji je deo menadžmenta ovog hotela od njegovog ulaska na domaće, a ujedno i evropsko tržište

Zahvaljujući izuzetnim liderskim sposobnostima i organizacionim veštinama u svim aspektima poslovanja hotela od njegovog otvaranja u junu 2021. godine, postavljen je na čelo ovog rizorta, koji broji 119 soba i predstavlja deo prepoznatljivog portfolija kompanije Viceroy Hotels & Resorts. Sa bogatim petnaestogodišnjim iskustvom u ugostiteljstvu i praktičnim pristupom menadžmentu, Marko Korica prepoznat je kao lider koji će doprineti daljem razvoju brenda.

Novi generalni direktor istakao je da je čast i zadovoljstvo biti deo Viceroy tima koji već na početku prve zimske sezone beleži odlične rezultate.

„Radujem se svim novim izazovima koji me očekuju u daljem radu, kao i prilici da doprinesem unapređenju i održavanju intuitivne usluge našeg tima, koja je već na vrlo visokom nivou, i kreiranju jedinstvenih i nezaboravnih iskustava za naše goste. Ponosan sam što sam na čelnoj poziciji planinskog rizorta koji je već uveliko poznat po svom gostoprimstvu, raskošnoj gastronomskoj ponudi i autentičnom dizajnu, te zato pozivam sve buduće posetioce da nam se pridruže u bezgraničnim avanturama na snegu i pod suncem. Verujem da ćemo uspešno privesti kraju zimsku sezonu, kao i da će svi posetioci stvoriti nezaboravne uspomene zbog kojih će nam se rado vraćati tokom cele godine. Uz kontinuiran napredak, nastavićemo da održavamo pozitivno radno okruženje za ceo naš tim kako bismo i svim budućim gostima pružili besprekornu uslugu tokom njihovog boravka”, dodao je Korica.

Bil Volš (Bill Walshe), izvršni direktor kompanije Viceroy Hotels & Resorts istakao je neizmernu zahvalnost Marku Korici jer je svojim iskustvom, predanošću i izuzetnim liderskim karakteristikama, umnogome doprineo uspešnom otvaranju i predstavljanju prvog evropskog rizorta Viceroy brenda.

„Izuzetno mi je drago što imamo priliku da negujemo njegov talenat i veštine u novoj ulozi generalnog direktora Viceroy Kopaonik hotela. Marko je jedan od ključnih faktora ne samo u prenošenju ideologije brenda, već i u nastavku pozicioniranja Srbije i Kopaonika kao međunarodne turističke destinacije”, zaključio je Volš.

Marko Korica poseduje diplomu master studija u međunarodnom poslovanju i dragoceno iskustvo kada je reč o suočavanju sa različitim izazovima na kompleksnim tržištima. Radio je u hotelima Amvaj Rotana u Dubaiju i Ias Island Rotana & Centro Ias Island u Abu Dabiju.

On će na mestu generalnog direktora hotela Viceroy Kopaonik Srbija naslediti Gorana Kovačevića.

Viceroy Kopaonik Srbija predstavio je raznovrsnu ponudu i autentične sadržaje za vreme zimske sezone u najpoznatijem srpskom skijalištu, istovremeno nastojeći da dodatno unapredi kvalitet usluge na „Planini sunca“, kao i vrednosti ovog globalnog brenda.

O VICEROY HOTELS & RESORTS

Viceroy Hotels & Resorts je globalni, savremeni luksuzni brend koji inspiriše posetioce jedinstvenim iskustvima, koja objedinjuju provokativan dizajn i intuitivnu uslugu. Dinamična odredišta sa autentičnim obeležjima lokalnih zajednica i kultura predstavljaju srž prepoznatljivog Viceroy doživljaja. Kako bi pružio još bolji ugođaj posetiocima, Viceroy je uspostavio tri jedinstvene hotelske kategorije – Icon Collection, koja se sastoji od neprevaziđenih objekata koji pružaju raskošno hotelsko iskustvo, Lifestyle Series za energičan boravak u živopisnim krajevima, kao i Urban Retreats, lociranim u smelim, ekscentričnim gradovima.

Portfolio brenda ogleda se u raznovrsnom spektru destinacija koje oduzimaju dah, uključujući Los Kabos, Santa Moniku, Čikago, Beverli Hils, Rivijera Maju, Snoumas, San Francisko i Sent Luciju. Otvaranjem hotela Viceroy Vašington i hotela Zena, brend se uspešno pozicionirao i u američkoj prestonici. Ovaj poznati lanac dodatno će obogatiti svoj međunarodni portfolio otvaranjem hotela u portugalskom gradu Algarve tokom 2022. i panamskom Bokas Del Toru u 2023. godini.

Viceroy je član Global Hotel Alliance (GHA) DISCOVERY, jedinstvenog programa lojalnosti koji članovima nudi ekskluzivne pogodnosti i iskustva, u više od 570 hotela širom sveta. Za više informacija o Viceroy Hotels & Resorts posetite www.viceroyhotelsandresorts.com, kao i Facebook i Instagram stranice.

Pooštrene mere za ulazak u Bugarsku

0

Vlasti Bugarske su saopštile da će tražiti od putnika iz Severne Makedonije, Srbije, Turske i iz Izraela negativan PCR test na koronavirus pre ulaska u zemlju zajedno sa važećim kovid sertifikatom

Ove nove mere koje je najavilo ministarstvo zdravlja Bugarske stupile su na snagu krajem prošle nedelje u cilju sprečavanja širenja veoma zarazne omikron varijante koronavirusa. Ove mere se već primenjuju na sve zemlje članice Evropske unije osim na Rumuniju.

U Bugarskoj je prošle nedelje zabeležen najveći dnevni broj novoinficiranih od početka pandemije zbog čega bugarske vlasti nastoje da novim merama spreče dalje širenje zaraze, posebno jer je ugrožena aktuelna zimska sezona.

Turska menja ime

0
Photo: iStock

Turske vlasti su odlučile su da rebrendiraju imidž zemlje u svetu, i prvi deo ove promene se odnosi na ime zemlje

Turski predsednik Redžep Tajip Erdogan je potvrdio da se menja međunarodno priznato ime zemlje iz “Turkey” u “Turkiye”. Osnovni razlog je taj što reč ‘Turkiye’ predstavlja i izražava kulturu, civilizaciju i vrednosti turske nacije na najbolji način, izjavio je Erdogan.

Promena imena i nacionalno rebrendiranje se može se tumačiti kao odličan marketinški potez koji treba zemlju da predstavi na bolji način, da je izdigne iznad klišea, posebno jer je ova lokalna varijacija u skladu s ciljevima koji treba da definišu kako bi drugi trebalo da identifikuju Tursku.

Prvo putovanje broda Titanik II

0
Titanik
Photo: Pixabay/funnytools

Čuveni i tragični brod Titanik dobija svog naslednika, i on bi trebalo da započne svoje prvo putovanje već ove godine

Titanik II je praktično replika originalnog Titanika, i gradi se u Kini. Prvo putovanje ovog broda je zakazano za ovu godinu, i on će krenuti na putovanje iz Dubaija, kako bi prve putnike pokupio  u Sautemptonu u Engleskoj. Ideja je da Titanik II napravi identično putovanje kao njegov nesrećni imenjak, preko Atlantika do Njujorka.

Osnovna razlika je u tome što Titanik II prima više putnika i malo je duži od originalnog broda, primiće do 2.400 ljudi i imaće 900 članova posade. Cena izgradnje biće oko 500 miliona dolara i nalazi se u vlasništvu kompanije Blue Star Line.

Pratite nas na našoj Facebook Instagram stranici, budite u toku sa novostima i zanimljivostima iz turizma i ugostiteljstva.

Pominjanje pandemije se naplaćuje 2 evra

0

Jedan pab u Irskoj gostima naplaćuje dva evra svaki put kad spomenu kovid ili koronavirus, iza svega se krije jedna iskrena i humana priča

Na šanku u irskom pabu Alt Bar postavljena je plastična čaša u koju svaki gost mora da ostavi dva evra ukoliko u razgovoru spomene reč kovid ili korona. Menadžer paba Kristofer Mur je objasnio da je čitava ideja počela kao šala, a da je prerasla u humanitarnu akciju.

Sav iznos koji se prikupi biće doniran lokalnoj bolnici, a pošto je pandemija gotovo uvek glavna tema za razgovor sredstava za donaciju će uvek biti. Interesantno je navesti da su i gosti dobro prihvatili ovaj izazov, i da su počeli „namerno“ da pominju zabranjene reči kako bi dali svoj doprinos.

Poslednje objave

Hotel Lazure & Marina speed boat (3)

Jadransko more i crnogorske planine u jednom pogledu – vožnja luksuznim...

0
Bokokotorski zaliv je, nesumnjivo, jedan od najlepših u Evropi, a sudeći po nacionalnosti turista koji se rado vraćaju Crnoj Gori – zauzima mesto i...